AndroidHealthClinic

Graag de mening van enkele ervaren gebruikers.

en bij bijv powerlifters is het niet alleen door kracht dat ze veel drukken maar vooral door de manier waarop ze het doen en ik ken wel een paar mensen die 190 drukken hoor en die zijn net 100kg en kijk eens naar de echte grote powerlifters dat zijn nou ook niet echt kleine jongens, dus naar mijn idee is echte massieve massa wel degelijk meer kracht en met daar bovenop nog eens een perfecte uitvoering krijg je nog eens wat extra kilo omhoog

Dat wou ik nou ook net vragen,Axe.

Meneer weet het blijkbaar allemaal erg goed want hij zegt dat het al bewezen is dat er met die hoeveelheden goede resultaten te behalen zijn dus waarom advies vragen aan BB-ers?

Wat hoopte je te horen te krijgen dan?

En ik wil je nog best even uitleggen wat BODYbuilding betekent hoor....

Body is engels voor lichaam en building betekent bouwen....lichaam+bouwen betekent lichaam opbouwen en of je dat lichaam nou opbouwt met 10 kilo dumbbells of 100 kilo maakt niet uit.....van alleen sterk zijn word je niet groter....kijk maar naar powerlifters....de meeste zien er niet uit maar zijn wel heel sterk....mij ****t het geen moer hoeveel jij kan bankdrukken...het enige wat me uitmaakt is dat ik veel groter ben dan de gemiddelde mens en of ze nou 4x zoveel drukken maakt me niet uit,het gaat erom hoe je eruit ziet en met 68 kilo kan dat nooit veel zijn ;)

• Topic Starter Topic Starter
En ik heb er geen probleem mee dat het voor je grootheid doet,
ieder zijn eigen ideaal.
ik kan mijn sport niet beoefenen als ik zo groot ben.
en dat body building .. bouwen betekend--> dus groter maken dat had ik dus al geschreven en daarbij ging het om de opmerking dat bb-ers relatief zwak zijn mbt bv. squat/drukken etc. omdat ze daarvoor niet trainen. echter was er een persoon die vondt dat dit totaal nergens op sloeg terwijl jij nu zelf toegeeeft dat kracht GEEN doel is van het bb-en maar een bijkomend verschijnsel.

En mijn adviesvraag komt voort uit het feit dat ik ook wil weten hoe de ervaringen zijn in de bb wereld onder het mom van: je kan overal van leren.
en bb-ers zijn relatief ervaren op het gebied van hulpmiddelen ook als gaat het om recreatie sport.
ik vind het alleen jammer dat er zo denigrerend wordt gedaan als er een discussie wordt gevormd en dat er dan op de man gespeeld wordt zonder dat er ook maar enige vorm van onderbouwing wordt gegeven aan de kreten die op mijn vraag worden gegeven.

het feit dat ik oraal wil gaan gebruiken zal niet de meest verstandige zijn ivm de risico's maar daar ben ik mij van bewust.

ik heb echt niet alle weisheid in pacht, maar voordat ik de vraag stelde heb ik echt wel enige maanden boeken gelzen en andere zaken opgezocht. Ik ging er dus ook van uit dat er een leuke/serieuze discussie mogelijk zou moeten zijn.

Toch bedankt voor de input..
groeten..karel ..het scharminkeltje van 68 kg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Testo zei:

Meneer weet het blijkbaar allemaal erg goed want hij zegt dat het al bewezen is dat er met die hoeveelheden goede resultaten te behalen zijn dus waarom advies vragen aan BB-ers?

Body is engels voor lichaam en building betekent bouwen....lichaam+bouwen betekent lichaam opbouwen en of je dat lichaam nou opbouwt met 10 kilo dumbbells of 100 kilo maakt niet uit.....van alleen sterk zijn word je niet groter....kijk maar naar powerlifters....de meeste zien er niet uit maar zijn wel heel sterk....mij ****t het geen moer hoeveel jij kan bankdrukken...het enige wat me uitmaakt is dat ik veel groter ben dan de gemiddelde mens en of ze nou 4x zoveel drukken maakt me niet uit,het gaat erom hoe je eruit ziet en met 68 kilo kan dat nooit veel zijn ;)
plaatje

karel19641 zei:
Hoezo dan.
welke bodybuilder van 100-120 kilo kan 200 kilo bankdrukken of 300 kilo squatten?
niet de body builders in de sportschool waar ik kom. en die zijn toch allemaal 3x zo groot als ik.

die jongens zitten gewoon met hetzelfde gewicht te drukken als een ventje en de squat kunnen ze al hemaal niet met zware gewichten.
als ik met me 66-67 kilo 100 kilo kan drukken, 180 kilo kan squatten, en 80 kilo voorsla, en die grote die dan relatief minder sterk zijn.. vindt ik dat bb-ers relatief weinig kracht hebben.

IK weet niet waar jij je kennis vandaan haalt, maar trainen voor massa is dus echt wel wat anders dan trainen voor kracht. maar goed als ji nog steeds gelooft in het sprookje dat massa kracht is.. moet je dat vooral blijven doen.

ik bedoel.. als je dan zo', reactie geeft..doe tenminste de moeite om aan te geven waarom "Deze opmerking slaat als een slappe lul op een leeg koekblik!" slaat. maar daar ben je vast niet toe in staat!

- no flame intended-

Je bent een apart ventje!
Kijk je hebt mensen die nu eenmaal meer aanleg hebben om meer kracht te hebben met minder massa.

Dat heeft ook met je genen te maken, zo ken ik een BB die ook aan powerlifting deed op hoog niveau; 4maal Ned.Kampioen en die bankte 280kg met een lichaamsgewicht van 95 kilo.

En dan zul je zeggen ja maar das een powerlifter?Ja idd.maar de dag erna won ie ook nog een BB wedstrijd!
Zijn prioriteit was BB en ik vind 8x200kg banken 320kg deadliften en 360kg squat toch behoorlijk voor een BB van 95 kg.

En ja ik zal t toegeven ik weeg 86kg en ik kan geen 130kg bankdrukken so what?
Squatten met 140kg lukt wel :D .

Dus ik vind jouw opmerking slaan als een slappe lul op een koekblik!
De meeste AS gebruikende BB-ers die drukken trouwens wel meer dan 150% van hun eigen gewicht.

Ik denk dat je gewoon een idee in je hoofd hebt zitten van ''ik weet alles en jullie niets''.

Maargoed, ik wens je iig veel succes met het bereiken van je doel!

Groeten.

Testo zei:

GOED GEZEGT!!!! positief karma.

Testo zei:

Idd, beter kun je het niet bewoorden!
Mooie woorden die karma waard zijn!

Om maar eens on topic te blijven:

Een kennis van me zit nu 7 dagen aan de dianabol. 10 mg/dag en ervaart nu al een behoorlijke pomp in zijn spieren. Kan nog niks zeggen over eventuele ontwikkeling van kracht, maar er zijn iig mensen waarbij het lijkt te werken.

Big'r zei:
Om maar eens on topic te blijven:

Een kennis van me zit nu 7 dagen aan de dianabol. 10 mg/dag en ervaart nu al een behoorlijke pomp in zijn spieren. Kan nog niks zeggen over eventuele ontwikkeling van kracht, maar er zijn iig mensen waarbij het lijkt te werken.

Injecteer vitamine B12 en ervaar hetzelfde. Voor een leuke pomp neem je dbol niet lijkt me.

Hmmz beetje nutteloze discussie hier...? Ik snap wel dat die jongen voor zijn sportieve doeleinden puur en alleen voor de kracht gaat en dus zo min mogelijk massa wil kweken en zo veel mogelijk kracht. Omdat hij anabolica wil gebruiken om dit te realiseren komt hij naar een BB forum omdat hij daar openlijk kan praten over de materie met mensen die er waarschijnlijk het meeste verstand van hebben.
De doseringen zullen waarschijnlijk zo laag zijn om massa winst te vermijden en zodat het minder lang te traceren is. Maarja ik heb er verder geen verstand van dus daar ga ik me niet in mengen.

Ik moet je toch tegen spreken wanneer je begint over dat bb'ers niets aan kracht hebben en relatief zwak zijn want dat verhaal gaat voor de meeste jongens en meiden hier niet op. In de meeste gym's misschien wel maar er zijn hier genoeg gasten die huge zijn en in verhouding tot hun lichaamsgewicht ook erg veel kunnen tillen.

Als hij hetzelfde blijft trainen en eten zal hij ook als hij die AS hoger doseert echt niet veel aankomen, maar qua kracht wel meer vooruitgang boeken. Maarja eerlijk gezegd vind ik het een beetje van hetzelfde niveau als mensen die flink juicen, op tijd stoppen zodat het niet meer traceerbaar is en dan aan naturel BB wedstrijden meedoen. Laat 'm maar lekker aankloten met 5mg van dit, 10mg van dat en hopen dat 'ie veel vooruitgang zal boeken in 6 weken tijd. We hebben 't geprobeerd.

axe is toxh errug goed commentaar.
maar ja zo gaat dat wel in de sportwereld.
voetbal, wielrennen, atletiek,etc. waarbij vooral in het wielrennen en de atletiek momenteel een heksenjacht gaande is.
in het voetbal worden mensen gepakt op nandrolon en ze komen er mee weg daar zijn genoeg voorbeelden van.
de vergelijking van die naturals die gebruiken dat vind ik net iets anders, omdat er genoeg wedstrijden zijn voor "gebruikers". Dat deze jongens dan toch gaan gebruiken om daarom beter te zijn in de "lagere" klasse is erg jammer. beetje hetzelfde als ik wedstridjen ga meedoen die onder mijn niverau zitten. Als je dan wat doet/gebruikt op walke manier ook.. doe dan aan de competitie mee waar de beste prestaties worden neergezet.
in het geval van de BB-erd op de Niet natural wedstrijden.
en voor andree sporten dus de NK's .EK's en WK's

en ik heb het een hele tijd gedaan zonder wat de rommel, maar ja als de rest wel vooruit gaat en soms zelfs nog minder hard traint. dan ga ik me soms bedenken waar het van komt. en als sporten wil je toch het beste eruit halen.
ik heb nu gewoon voormezelf zo iets van if you can't beat them ..join them.

En echt veel vooruitgang hoef ik niet te boeken hoor. 3-7% is genoeg.
was een leuke discussie, met veel ge-emmer en wat provocerende uitspraken.
houd je scherp.

ik laat wel weer wat horen als er vooruitgang is geboekt.

axestream zei:
Als hij hetzelfde blijft trainen en eten zal hij ook als hij die AS hoger doseert echt niet veel aankomen, maar qua kracht wel meer vooruitgang boeken. Maarja eerlijk gezegd vind ik het een beetje van hetzelfde niveau als mensen die flink juicen, op tijd stoppen zodat het niet meer traceerbaar is en dan aan naturel BB wedstrijden meedoen. Laat 'm maar lekker aankloten met 5mg van dit, 10mg van dat en hopen dat 'ie veel vooruitgang zal boeken in 6 weken tijd. We hebben 't geprobeerd.

Je was zelf anders ook vrij provocerend en dan doe ik graag met je mee :D

Mij maakt het vd rest natuurlijk niet uit wat jij wil slikken en ik begrijp je motivatie maar al te goed want als mensen om je heen zonder er al teveel extra voor te doen harder vooruit gaan dan jij....tsja,daar word een mens niet vrolijk van.
Zeker niet als je van je sport houdt en een winnaarsmentaliteit hebt.

Ik wens je daarom veel succes en hoop voor je dat je bereikt wat je voor ogen hebt.

Begin dan met die lage hoeveelheden en schroef het wat op als je niets merkt.

Hou ons maar op de hoogte want ik ben wel benieuwd eigenlijk.

Kick some ass,dude.

Als je in zulke kleine hoeveelheden wilt gaan gebruiken

laat dan eerst eens bij de huisarts al je levels eens controleren hoe hoog daadwerkelijk je testo level is, er zal heus wel ergens een maximum voor staan

zolang je dit niet hebt kan je bijvoorbeeld een weinig bijzetten, aangezien het je maar om minimale vooruitgang gaat

verder dat bbers niet kunnen hardlopen ik neem aan dat je marathons bedoeld
want sprinten kunnen ze zeker kijk maar naar kevin levrone die ff een wedstrijd liep met dwain chambers

suc6 ermee

vampire zei:
Als je in zulke kleine hoeveelheden wilt gaan gebruiken

laat dan eerst eens bij de huisarts al je levels eens controleren hoe hoog daadwerkelijk je testo level is, er zal heus wel ergens een maximum voor staan

zolang je dit niet hebt kan je bijvoorbeeld een weinig bijzetten, aangezien het je maar om minimale vooruitgang gaat

verder dat bbers niet kunnen hardlopen ik neem aan dat je marathons bedoeld
want sprinten kunnen ze zeker kijk maar naar kevin levrone die ff een wedstrijd liep met dwain chambers

suc6 ermee

kreeg die kevin daar niet ontzettend op ze fl**ker van dwain??
heb net dat filmpje gezien. Daar win ik ook nog wel van..

karel19641 zei:
een beetje bber kan niet fantsoenlijk hardlopen..iets dat ik wel moet blijven kunnen

ik moet bijvoorbeel ook veel meer aan kracht werken, iets dat een bb relatief weinig heeft.

dus om me hier nou een beetje of te zeiken vind ik een beetje min en zeker niet bijdragen aan de discussie.. zeg dan niks.

U vraagt wij roepen :D

Luister eens ff HEEEEEEL goed mr wij mogennietwetenwelkesportubeoefend,

Ten eerst wat is dat voor gelul dat BBérs niet sterk zijn? (jij drukt 100Kg daar warm ik mee op!!)

Niet kunnen hardlopen? waar train je zullen we ff een cardio test doen :D

Ken gasten die bij mij trainen (100+Kg!!) en die zijn heel groot heel sterk en heel snel,Ik heb ruim 10jr op hoog niv vechtsport beoefend dus kom nou niet met die grol aan.

Tevens slaan die doseringen HELEMAAL NERGENS OP!!!

Je ondedrukt je systeem wel maar je hebt te weinig in je systeem om er wat profijt van te hebben.....

I rest my case.....en mocht je twijfelen wil ik best een keertje langs komen om te showen hoe fit ik ben :D

Hmm loop de 100 meter met mijn 140 kg zeker nog binnen de 13 sec.
En ben ook wel sterk zat. Dus heel veel commentaar van Karel gaat nergens over. Zijn manier van kuren is imo gewoon klote.
Kan beter zijn voeding op bepaalde punten aanpassen.

SCREWBEAST zei:
U vraagt wij roepen :D

Luister eens ff HEEEEEEL goed mr wij mogennietwetenwelkesportubeoefend,

Ten eerst wat is dat voor gelul dat BBérs niet sterk zijn? (jij drukt 100Kg daar warm ik mee op!!)

Niet kunnen hardlopen? waar train je zullen we ff een cardio test doen :D

Ken gasten die bij mij trainen (100+Kg!!) en die zijn heel groot heel sterk en heel snel,Ik heb ruim 10jr op hoog niv vechtsport beoefend dus kom nou niet met die grol aan.

Tevens slaan die doseringen HELEMAAL NERGENS OP!!!

Je ondedrukt je systeem wel maar je hebt te weinig in je systeem om er wat profijt van te hebben.....

I rest my case.....en mocht je twijfelen wil ik best een keertje langs komen om te showen hoe fit ik ben :D

we zijn nu een tijdje verder en ik heb nu dus enkel ervaring met winny. Met te lage dosering volgens jullie(20/30 p.d 5 wk). mIjn ervaring.
Het werkt wel, beetje stijf in de spieren, maar wel wat sterken. 120bank, 180 kilo sqaut(half). diep zo'n 120, deadlift heb ik niet veel gedaan. max 6x150 kg. en nog iets sneller geworden ook.
Met een gewicht van nog geen 65 kilo denk ik wel een redelijk resultaat.

Ik denk dus zelf dat jij ook wat zwaarder bent dan mij :rolleyes:
En met relatief niet sterk , ga ik dus uit van een gewicht/kracht ratio.
die is bij bb relatief zwak in verhouding met bv powerlifters. 199kilo trekken op 104 kilo lichaamsgewicht vinnik best veel.

Dan over je commentaar over lopen, ik bedoel dus meer sprinten. Het was dus geen Flam eop je conditie, maar een keer een flinke looptraining wil ik wel met je doen, om te kijken of ik echt ongelijk heb

Laatst bewerkt:
RichardV zei:
Hmm loop de 100 meter met mijn 140 kg zeker nog binnen de 13 sec.
En ben ook wel sterk zat. Dus heel veel commentaar van Karel gaat nergens over. Zijn manier van kuren is imo gewoon klote.
Kan beter zijn voeding op bepaalde punten aanpassen.

HAllo Richard,
13sec is niet snel. dat begint pas bij een sub 11
Dat je sterk bent geloof ik wel, maar als je leest, heb ik het dus over relatieve kracht. Gewicht/kracht verhouding. Dat is voor jullie niet van belang want jullie gaan voor groei, daar zijn jullie kuren dan ook op gericht.
voor mij is krachttoename veel belangrijker, en dopingcontroles passeren.
DAn blijt er voor mij dus weinig anders over dan een relatieve lage dosering te gebruiken in een relatief korte periode 4-6 weken

Terug
Naar boven