MuscleMeat

Graag de mening van enkele ervaren gebruikers.

karel19641 zei:
HAllo Richard,
13sec is niet snel. dat begint pas bij een sub 11
Dat je sterk bent geloof ik wel, maar als je leest, heb ik het dus over relatieve kracht. Gewicht/kracht verhouding. Dat is voor jullie niet van belang want jullie gaan voor groei, daar zijn jullie kuren dan ook op gericht.
voor mij is krachttoename veel belangrijker, en dopingcontroles passeren.
DAn blijt er voor mij dus weinig anders over dan een relatieve lage dosering te gebruiken in een relatief korte periode 4-6 weken

Kerel heb je ooit wel eens een echte BB'er van dicht bij gezien en ook hoe hij traind.........ik denk het niet!!!!

Over kracht gesproken .......BB heeft veel kracht ,weet je waarom omdat hij zjin spieren zo laat pompen dat ie bijna niet meer kan lopen.En wij gebruiken anabolen als hulp middel en niet als wondermiddel de rest blijft hetzelfde .

karel19641 zei:
HAllo Richard,
13sec is niet snel. dat begint pas bij een sub 11
Dat je sterk bent geloof ik wel, maar als je leest, heb ik het dus over relatieve kracht. Gewicht/kracht verhouding. Dat is voor jullie niet van belang want jullie gaan voor groei, daar zijn jullie kuren dan ook op gericht.
voor mij is krachttoename veel belangrijker, en dopingcontroles passeren.
DAn blijt er voor mij dus weinig anders over dan een relatieve lage dosering te gebruiken in een relatief korte periode 4-6 weken

Jezelf niet tegen spreken he.. we spreken hier over relatieven zoals je zelf zegt. 13sec voor iemand van 140kg is enorm snel..

• Topic Starter Topic Starter
Dr. Worf zei:
Jezelf niet tegen spreken he.. we spreken hier over relatieven zoals je zelf zegt. 13sec voor iemand van 140kg is enorm snel..

Hehhe,
Sorry.
13 sec voor 140 kilo is inderdaad wel snel ja.:eek:
ik ga er ook wel van uit dat de eerste paar meter (20/30) ook echt snel zullen zijn.

karel19641 zei:
Hehhe,
Sorry.
13 sec voor 140 kilo is inderdaad wel snel ja.:eek:
ik ga er ook wel van uit dat de eerste paar meter (20/30) ook echt snel zullen zijn.

Toen ik 78 kg woog, liep ik hem binnen 11.
Al op 14 of 15 jarige leeftijd.
Toen ik 11 was, liep ik de 80 meter al binnen 10,5.
En nee, mijn 1e meters zijn juist niet zo snel. Pas na 10 meter gaat het echt hard. Ik ben 1.93, dus vrij lange benen en zo loop ik ook.
Maar zelfs vorig jaar bij het voetballen was ik nog steeds relatief erg snel.

• Topic Starter Topic Starter
RichardV zei:
Toen ik 78 kg woog, liep ik hem binnen 11.
Al op 14 of 15 jarige leeftijd.
Toen ik 11 was, liep ik de 80 meter al binnen 10,5.
En nee, mijn 1e meters zijn juist niet zo snel. Pas na 10 meter gaat het echt hard. Ik ben 1.93, dus vrij lange benen en zo loop ik ook.
Maar zelfs vorig jaar bij het voetballen was ik nog steeds relatief erg snel.

Dan was je of een supertalent..of de klok was niet goed.. of het was stiekum toch geen 100meter.
10.9 op je 14e... dan heb je denk ik wel voor de verkeerde sport gekozen.
bij een normale ontwikkeling zou je dan 10.0 lopen rond je 20e.
tussen 14 en 20 gaat er meestal nog wel 1 seconde vanaf.

Terug
Naar boven