Fitness Seller

Graag deskundig blik op voedingsschema

bbvv

Novice
Waardering
0
Hallo mensen,

Heb voor mezelf voor de 1e x een voedingsschema opgesteld waar ik graag wat commentaar/advies op krijg omdat ik het vrij lastig vind iets met bomen en bos :eek:

mijn stats
leeftijd 26
lengte 181 cm
gewicht 95.8 kg
vetpercentage 28.32 % ( berekent met meetlint)
VVM 68.67
BMR 1739

sport 3 a 4 x per week ( full body weinig cardio) dus kom op een onderhoud uit van 2695 kcal per dag omdat ik dus wil gaan afvallen hier 500 kcal onder gaan zitten.

Graag jullie advies/commentaar op mijn schema

Bijlagen

Zou overwegen om low-carb te gaan doen, leven op olie/pindakaas/broccoli en eieren. Veel makkelijker vol te houden + effectiever.

Ik vind hem niet eens heel slecht ofzo. Ik snap alleen de keuze van volle melk in de ochtend niet helemaal...
Zelf ben ik een groter fan van cardio ipv cutten. Gewoon op onderhoud blijven eten en lekker cardio gaan doen. Word je in elk geval niet minder van.

Laatst bewerkt:
Vreemd, ik kom trouwens op hele andere gegevens uit.

Ik heb je stats ingevuld op deze site: http://fitnessjunk.nl/vet-verbranden-droog-trainen/energie-behoefte/

Basal Metabolic Rate (BMR): 2109.40
Behoeften om op huidige gewicht te blijven: 3269.57
Behoeften om af te vallen bij 0,5: 2719.57
Behoeften om aan te komen bij bij 0,5: 3819.57

En je activiteiten factor is 1,5 gemiddeld.

Ik heb je stats ingevuld op deze site: http://fitnessjunk.nl/vet-verbranden-droog-trainen/energie-behoefte/

BMR kun je laten meten in Den Haag, lekkur un buisje in je keel. Site's zijn nooit precies, komen echter wel in de buurt. Je kunt altijd het gemiddelde pakken :p

BMR kun je laten meten in Den Haag, lekkur un buisje in je keel. Site's zijn nooit precies, komen echter wel in de buurt. Je kunt altijd het gemiddelde pakken :p

?? Ja ok, niet precies begrijp ik.
Een verschil in bmr van 400 daarintegen vind ik nogal wat ..

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind hem niet eens heel slecht ofzo. Ik snap alleen de keuze van volle melk in de ochtend niet helemaal...
Zelf ben ik een groter fan van cardio ipv cutten. Gewoon op onderhoud blijven eten en lekker cardio gaan doen. Word je in elk geval niet minder van.
Kan hem op mn tel niet openen maar het moet halfvolle melk zijn iig misschien typfoutje.

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

Dacht gelezen te hebben dat je vvm moet pakken voor bmr te berekenen volgens mij heb jij heel mn gewicht gepakt heb namelijk dezelfde site gebruikt

Je lijst klopt niet,

30 gram pindakaas is geen 100 kcal maar eerder richting de 188 kcal
verder is 1 gekookt ei ook geen 75 kcal maar eerder richting de 90 kcal

Ik zou alles nog maar eens goed na lopen,

1 gram eiwit is 4kcal
1 gram koolh is 4 kcal
1 gram vet is 9 kcal

succes.

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt gelijk had de pindakaas verdubbeld maar de kcal niet mee genomen thnx van de eieren had ik de kcal van myfitnesspall overgenomen..

Terug
Naar boven