Fitness Seller

Graag jullie advies voor mijn 2de kuur trenbolone/test/winstrol

amersfoort

Novice
Waardering
0
Graag wil ik wat advies dus geen kritiek wat jullie kijk op mijn kuur is
Ik heb al heel veel gelezen en me voeding e.d zijn ook goed

Ik ben bijna 22 jaar 98 kilo 16 % vertpercentage.(1.88m)
en train 5 jaar non stop.
Eerste kuurtje was een deca-test e.w 1 deca 2ml 1 test 1ml/250mg
zonder nakuur.(ik weet dat het dom is daarom vraag ik ook advies voor mijn volgende kuur)(7 kilo aangekomen) 4 kilo vastgehouden.
dat was 2 jaar geleden

Bij me volgende had ik dit in gedachtte

frontloaden met Dboll ? hoe lang/hoeveel weet ik niet
week 1-150 mg tren + 250 mg test
week 2-150 mg tren + 250 mg test
week 3-150 mg tren + 500 mg test
week 4-200 mg tren + 500 mg test
week 5-300 mg tren + 500 mg test
week 6-150 mg tren + 500 mg test
week 7-150 mg tren + 250 mg test
week 8-100mg winstrol
week 9-150mg winstrol
week10-100mg winstrol

Generic Trenbolone acetaat 75mg/ml
Test Enant 250 mg/ml
Winstrol depot Zambon 50 mg/ml

Na kuur heb ik liggen pregnyl 5000 I.U
Nolvadex

Kan iemand me helpen met me nakuur welke week beginnen 7 e ? en tot welke door trekken met welke hoeveel heden.

Misschien nog tips m.b.t de kuur zelf ik heb gekozen voor de test-tren combinatie omdat ik gelezen heb dat dan je libido nog enigzins in tak blijft.

Oke mannen jullie zouden mij er een plezier mee doen ik heb geen haast, heb de spullen liggen maar wil wachten tot alles tot in de puntjes klopt.

Nah zou het persoonlijk zo niet meer doen. Lees es een paar weken rond in de AS-sectie en doe dan een nieuw voorstel.

Wees nou niet zo lui en doe zelf eens wat moeite. Tren in je tweede kuur is totaal overbodig. Ga je nu eerst eens voorbereiden want met wat je nu weet kunnen we je alles wijsmaken kerel. Je maakt heel wat fouten in je schema en dat is totaal overbodig. In de AAS info sectie staan tientallen goede voorbeeldkuren. Dus waarom stel je dan deze vraag hier?

• Topic Starter Topic Starter
Ik lees al vanaf 2004 op dit forum:) ik wil graag een advies voor mijn 2 de kuur niet dat me word aangeraden om nog meer te lezen.
maar bedankt voor je post

Heb je in al die tijd nog minder geleerd dan ik in 3 dagen lidmaatschap.:)

The Ultimate Cycle
Kuur:

Week 1-12 : 100 a 150 mg Test. Susp. /ED
Week 1-10 : 50 a 100 mg Tren Ace /ED
Week 7-12 : 50 a 100 mg Winny /ED
Week 1-13 : 50 a 100 mg Provi /ED

Nakuur/HCG:

Week 4-14 : 250 a 500 IU HCG /EW
Week 12-17 : 20 mg Nolva /ED
Week 14-15 : 100 mg clomid /ED
Week 16-17 : 50 mg clomid /ED

Om terug te komen op elmo over de as sectie ik wil deze kuur aanhouden dus met test en tren en dan is hij in jou ogen fout ? geef advies en geen kritiek want daar heb ik niks aan. Je kraakt dus kuurtjes af die als voorbeeld staan beschreven alleen laat ik de proviron weg en met iets minder mg

amersfoort zei:
The Ultimate Cycle
Kuur:

Week 1-12 : 100 a 150 mg Test. Susp. /ED
Week 1-10 : 50 a 100 mg Tren Ace /ED
Week 7-12 : 50 a 100 mg Winny /ED
Week 1-13 : 50 a 100 mg Provi /ED

Nakuur/HCG:

Week 4-14 : 250 a 500 IU HCG /EW
Week 12-17 : 20 mg Nolva /ED
Week 14-15 : 100 mg clomid /ED
Week 16-17 : 50 mg clomid /ED

Om terug te komen op elmo over de as sectie ik wil deze kuur aanhouden dus met test en tren en dan is hij in jou ogen fout ? geef advies en geen kritiek want daar heb ik niks aan. Je kraakt dus kuurtjes af die als voorbeeld staan beschreven alleen laat ik de proviron weg en met iets minder mg

deze kuur had jij niet neergezet hè kerel, deze kuur bouwt niet op en af ...

hou het simpeler:

1-4: dboll 30mg/dag
1-10: Test E 500mg
8-12: winny 50mg eod

nakuur ...

kijk hier heb ik wat aan dank je wel
heb je nu nog een advies m.b.t de nakuur hoe moet die in elkaar komen ?
bedankt !

bedankt weer zo een goed antwoord :D applause voor je zelf

amersfoort zei:
Ik lees al vanaf 2004 op dit forum:) ik wil graag een advies voor mijn 2 de kuur niet dat me word aangeraden om nog meer te lezen.

domme jongen, je leest al zo lang mee en dan kom je met dit kuurvoorstel.
je moet wat minder in het geile hanenhok "meelezen" en wat meer in de a.s-sectie.

je kuurschema lijkt nergens op, en je beredenering ook niet.

Elmo's advies was dus helemaal zo gek nog niet.

enkele posts van Loo :(

voor wie niet van MILFS houdt.... (Bleehh Kindje)
zal ik anavar erbij nemen (lezen !!! www.google.nl)
nut van stacken van 2 dezelfde werkzame stoffen? (kan je ook opzoeken)

Loo huppelk*tje waarom lees jij zelf niet www.google.nl nerd ik vraag om advies als niemand wat zinnigs heeft te melden post dan niet ! aub want jochies zoals loo lopen er al zat rond bij mij op de sportschool die doen of ze alles weten maar niks weten>> on topic again

Laatst bewerkt:
Probeer me nou niet te dissen, want de kennis die ik over a.s heb die kan jij nooit van je leven meer inhalen met dat IQ van jou.

Ik wilde eigenlijk niet ingaan op je post, maarja als je zo begint zal ik die van jou ff corrigeren.

amersfoort zei:

amersfoort zei:

lezen? ben je zwakzinnig ofzo? Als je al twee jaar mee leest, hoe kun je dan zo dom zijn?

amersfoort zei:
frontloaden met Dboll ? hoe lang/hoeveel weet ik niet

Frontloaden is heel wat anders. Er staat een hele sticky met uitleg in kindertaal wat frontloaden is, en dan kom jij met frontloaden met dianabol???
Wat jij bedoelt heet een kickstart, frontloaden is een hogere doses zetten de eerste week of twee weken om eerder op een "steady state"te komen en stabiele bloedwaardes te bereiken.
Zowel frontloaden als een kickstart zijn al tig keer voorbij gekomen, heb je dat over het hoofd gezien ofzo?

amersfoort zei:
week 1-150 mg tren + 250 mg test
week 2-150 mg tren + 250 mg test
week 3-150 mg tren + 500 mg test
week 4-200 mg tren + 500 mg test
week 5-300 mg tren + 500 mg test
week 6-150 mg tren + 500 mg test
week 7-150 mg tren + 250 mg test
week 8-100mg winstrol
week 9-150mg winstrol
week10-100mg winstrol

Deze kuur heb je ff snel uit die ultimate cycle gekopieerd, maar zelfs een kuurtje overnemen doe je nog niet goed.

1. Ik zie dat je met alle middelen op en afbouwt.
Elke noob komt met op-en-afbouwen, en dan wordt keer op keer gezegd dat dat zwaar achterhaald is. Ben je dom ofzo?

2.Waarschijnlijk weet je niet eens het verschil tussen enthanate en acethate, en als wij je geen advies gaven zou je zo dom zijn om 150mg tren ac. in de week te zetten.

Domme ezel, je ziet toch dat er in de kuur in die sticky 50 a 100mg tren Ac ED staat. ED = elke dag. Jij wil 150mg in de week zetten.

En al zou je nu je fout goed proberen te maken door te zeggen; nee ik wilde wel elke dag gaan zetten. Ook daar heb ik commentaar op; je wilt dan 300mg per dag gaan zetten, dat is 300 * 7 = 2100mg per week. Ben je dom ofzo?

amersfoort zei:
Kan iemand me helpen met me nakuur welke week beginnen 7 e ? en tot welke door trekken met welke hoeveel heden.

amersfoort zei:
kijk hier heb ik wat aan dank je wel
heb je nu nog een advies m.b.t de nakuur hoe moet die in elkaar komen ?
bedankt !

What the ****? al twee jaar meelezen en geen fatsoenlijke nakuur in elkaar kunnen zetten?

amersfoort zei:
Misschien nog tips m.b.t de kuur zelf ik heb gekozen voor de test-tren combinatie omdat ik gelezen heb dat dan je libido nog enigzins in tak blijft.

deze slaat echt alles. Je libido blijft nog enigsinds in takt met tren? Ben je dom ofzo?Tren is een killer voor je libido, een van de zwaardere middelen.
Ik kan je wel een heel verhaal uit gaan leggen met omzetting naar DHT enzo, maar je hebt daar nog nooit van gehoord dus dat is zonde van mijn tijd.

amersfoort zei:

Mooie gek, die kuur die jij voorstelt zoals je hem hebt beschreven in je topic verschilt dag en nacht met de ultimate cycle.

Sorry maat, ik wilde je niet totaal flamen maarja als je persoonlijk gaat spelen moet ik jou ook ff op je plaats zetten. Je komt hier en verwacht dat wij ff een kuur gaan voorkauwen, en dan nog boos worden als je commentaar krijgt dat je er niks van weet ook....

Laatst bewerkt:
hoezo owned:D
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Loo opnieuw punten kan geven.

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Loo opnieuw punten kan geven... Hou het tegoed ;)

heil Loo:bow:

jongen, pak het eens goed aan..je endocriene systeem is pas volledig ontwikkeld...dus ga nou niet een cocktail maken die je dr in spuit..Test enanth en winnies is al een mooi kuur voor iemand diue voor de 2e keer gebruikt...Trenbolone wordt vaak hevig onderschat,maar HEFTIG spul...geen suikerwater wat je drin spuit dus..

ga dus niet te hard van start en pak tren bij je 4e kuur

eigenlijk vond ik dat je al genoeg gestraft bent, maar ik kon het niet laten om je andere posts ook ff door te lezen.

mooie randdebiel, nog liegen ook;

amersfoort zei:
Eerste kuurtje was een deca-test e.w 1 deca 2ml 1 test 1ml/250mg
zonder nakuur.(ik weet dat het dom is daarom vraag ik ook advies voor mijn volgende kuur)(7 kilo aangekomen) 4 kilo vastgehouden.
dat was 2 jaar geleden

amersfoort zei:
Ik ben net begonnen met een kuur sustinon en primobulan

eerste week 1 op 1
tweede week 1 op 1
derde week 2 op 2
vierde week 3 sus 3 primo en 2ml deca

ik zit nu in me vierde week maar merk er nog vrij weinnig van het is mijn eerste kuur weet iemand er misschien nog meer van hoe lang het op genomen word enz.

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=21404

Je bent echt een domme jongen als ik zo die andere topic ook ff doorlees.
Ik stel voor dat je ver uit de buurt van anabolen blijft, voor je eigen veiligheid, en omdat jij verstandige gebruikers een slechte naam geeft.
Lees je in godsnaam wat beter in, want het zijn geen BrEeZaH's die je met je GaBbErS drinkt op zaterdag-avond.

Terug
Naar boven