MuscleMeat

Graag jullie mening over het volgende

En wat betreft mijn benen, die zijn echt dramatisch.. Train ze 2x per week. Zit een gemiddelde hoeveelheid kracht in (8x130 squat), maar ik heb zonder te overdrijven no calves at all. Helaas de genen van mijn moeder :(:(..
Wellicht een mooi moment om je daar dan wat meer op te focussen in je kuur?
Doe je benen op één dag? (Zoals de meeste doen)
Split ze dan eens. Net zoals we vrijwel allemaal onze upper body splitten.
Bv een dag focus op glutes icm calves en een dag focus op hams icm calves

Wat is eigenlijk je doel bij deze kuur?

ik bedoel meer dat stats niet perse een indicatie zijn van inzet, progressie, ect ect.
op de zelfde manier dat BMI niet werkt voor individuelen werkt die lengte-100kg at 10% regel niet voor individuelen.
ik ken mensen die ruim boven die lengte-100kg at 10% zitten, met matige inzet, en mensen die er na jaren hard gaan onder zitten, maar wel enorme gains gemaakt hebben.
Heb je een punt. Ik vind de leidraad echter wel geschikt als voorwaarde alvorens AAS te gebruiken. Net als de minimale leeftijd van 21

• Topic Starter Topic Starter
Wellicht een mooi moment om je daar dan wat meer op te focussen in je kuur?
Doe je benen op één dag? (Zoals de meeste doen)
Split ze dan eens. Net zoals we vrijwel allemaal onze upper body splitten.
Bv een dag focus op glutes icm calves en een dag focus op hams icm calves

Wat is eigenlijk je doel bij deze kuur?

Heb je een punt. Ik vind de leidraad echter wel geschikt als voorwaarde alvorens AAS te gebruiken. Net als de minimale leeftijd van 21
Thanks voor de feedback! Ik switch regelmatig van methode's momenteel: doe ik me kuiten nu 3x per week, moet op zoek gaan naar die verzuring om ze te activeren. Voor de rest van benen 1 dag high reps en fst-7 op hams en quads en de andere dag 8-12 heavy weight. Maar ik heb al 2,5 jaar shin splint, en dat zal pas stoppen na mijn opleiding omdat ik toch blijf bewegen. Dus kan me hams alleen seated pakken, dat voel ik het minste.
Om het even iets duidelijker te maken, ik heb echt niet zoals wat je veel ziet direct gegrepen naar AAS. Laten we zeggen dat ik van heel ver kom i.v.m. mijn jeugd (bijv. gedwongen eetstoornis (wel licht gewicht maar nooit extreem licht wat lijde tot ziekte)). Kan heel me levensverhaal hier gooien, maar dat heeft vrij weinig zin. Dus hou het bij, ik kom van ver :D

Thanks voor de feedback! Ik switch regelmatig van methode's momenteel: doe ik me kuiten nu 3x per week, moet op zoek gaan naar die verzuring om ze te activeren. Voor de rest van benen 1 dag high reps en fst-7 op hams en quads en de andere dag 8-12 heavy weight. Maar ik heb al 2,5 jaar shin splint, en dat zal pas stoppen na mijn opleiding omdat ik toch blijf bewegen. Dus kan me hams alleen seated pakken, dat voel ik het minste.
Om het even iets duidelijker te maken, ik heb echt niet zoals wat je veel ziet direct gegrepen naar AAS. Laten we zeggen dat ik van heel ver kom i.v.m. mijn jeugd (bijv. gedwongen eetstoornis (wel licht gewicht maar nooit extreem licht wat lijde tot ziekte)). Kan heel me levensverhaal hier gooien, maar dat heeft vrij weinig zin. Dus hou het bij, ik kom van ver :D
Bepaalde dingen lekker privé houden ja.
Wellicht dat je er iets meer uit had kunnen krijgen, (ik kom van 68kg bij 181cm) maar dan is een nuance van mijn kant wel op zn plaats gezien je historie en je huidige stats.

Ik neem aan dat je nu wat er bij wilt pakken?
Die begeleider qua voeding die heeft je onderhoud berekend en is daar boven gaan zitten?

Probeer echt eens je benen ook te splitten.
We pakken allemaal ons bovenlichaam op verschillende dagen, maar benen pakt het gros op 1 dag. Snap die logica nooit.
Daarbij zou je in theorie dus meer energie kunnen verbruiken voor dat ene deel van je benen dat je traint, dan wanneer je alles op 1 dag gooit.

Je wilt je test 4 weken voor het einde vd kuur al stoppen? Dat is imo wel erg vroeg,... wellicht ook wel vragen om libido problemen aan het einde van je kuur....
Qua begeleiding zit je gwn goed daar bij B&F, lekker blijven!

• Topic Starter Topic Starter
Je wilt je test 4 weken voor het einde vd kuur al stoppen? Dat is imo wel erg vroeg,... wellicht ook wel vragen om libido problemen aan het einde van je kuur....
Qua begeleiding zit je gwn goed daar bij B&F, lekker blijven!
Ja twijfelde er nog over om die niet mee te laten lopen, daar ga ik nog over nadenken. Gelukkig is er kamagra ;)

Ja twijfelde er nog over om die niet mee te laten lopen, daar ga ik nog over nadenken. Gelukkig is er kamagra ;)
Hahaha ja dat wel,.. maar dat is wel lang een kloppende kop :D
Ik zou het sws wel mee laten lopen, anders kom je imo helemaal in de shit,... maar dan wel langer.

Foto gezien en eruit gaande dat je benen ook goed zijn. Zo niet is daar ook nog wat te halen. Verder gewoon lkr bezig. Ml zegt me natuurlijk wel iets. Maar ken het merk en product niet dus Mg is wel fijn voor de lezer.

Vet percentage denk ik toch wel een strakke 8 mischien 8,...... Ik zelf zit op iets hoger als 9 je bent droger als mij. Tren zal je heerlijk vinden ben er ook fan van.

KG zeggen geen kut vet op 9%, of dun of goed bezig. En fl**ker op met je 2kg boven je gewicht en blabla. Je bent goed bezig klaar

Bepaalde dingen lekker privé houden ja.
Wellicht dat je er iets meer uit had kunnen krijgen, (ik kom van 68kg bij 181cm) maar dan is een nuance van mijn kant wel op zn plaats gezien je historie en je huidige stats.

Ik neem aan dat je nu wat er bij wilt pakken?
Die begeleider qua voeding die heeft je onderhoud berekend en is daar boven gaan zitten?

Probeer echt eens je benen ook te splitten.
We pakken allemaal ons bovenlichaam op verschillende dagen, maar benen pakt het gros op 1 dag. Snap die logica nooit.
Daarbij zou je in theorie dus meer energie kunnen verbruiken voor dat ene deel van je benen dat je traint, dan wanneer je alles op 1 dag gooit.
Bij welke groep deel je dan squats in? ???

Terug
Naar boven