MuscleMeat

Graag jullie mening over het volgende

Bezoekers in dit topic

RoadToMap3

Novice
Lid geworden
23 mei 2017
Berichten
16
Waardering
5
Lengte
1m74
Massa
79kg
Vetpercentage
9%
Hey!


Graag jullie mening over het volgende, en mocht er interesse zijn zal ik een log beginnen.


Leeftijd: 21 jr.

Lengte: 1.74 m.

Gewicht: 76,2 kg.

Vetpercentage: 9%.


Eerste kuur:

250 mg Test (week 1-15).

600 mg Bold (week 1-15).

50 mg Diana (week 1-5).


Momenteel zit ik op:

1 ml test-e (2x ew).

1,5 ml bold (2x ew).

1 ml NPP (eod).

Zit momenteel eind week 5, ben van plan eind week 6 NPP stop te zetten, nog 2 weken door te gaan met test bold en dan het volgende te doen:


Week 9-10

1 ml Test-E 2x ew.

Week 9-14

1,5 ml Bold 2x ew.

Tren-ace 50 mg/day.

Week 11-14

Dianabol 30 mg/day.


Cheers!
 
Ja..ehm..wat wil je weten?
Meningen?
Mijn mening is dat het op zn zachts gezegd bijzonder is dat je na al gekuurd te hebben, die stats hebt. Of kuur je puur "omdat het kan"? Je had naturel namelijk al makkelijk op deze stats kunnen staan..
 
Zit je voeding wel goed?

Na 15 weken kuren op 2kg boven je lengte -100 zitten is niet echt indrukwekkend te noemen.
 
Zit je voeding wel goed?

Na 15 weken kuren op 2kg boven je lengte -100 zitten is niet echt indrukwekkend te noemen.
Ik zit bij Marjolein Schilperoort
 
Ja..ehm..wat wil je weten?
Meningen?
Mijn mening is dat het op zn zachts gezegd bijzonder is dat je na al gekuurd te hebben, die stats hebt. Of kuur je puur "omdat het kan"? Je had naturel namelijk al makkelijk op deze stats kunnen staan..
Mening meer over de komende cycle en of er dan interesse is in een log. Het verhaal van je bent veel te vroeg en te jong begonnen had ik hier al verwacht. Better give some good advice then burn someone off on his actions.
 
Mening meer over de komende cycle en of er dan interesse is in een log. Het verhaal van je bent veel te vroeg en te jong begonnen had ik hier al verwacht. Better give some good advice then burn someone off on his actions.
Nou, mijn advies en mening: Ga voorlopig op eigen kracht aan de slag. Geen AAS. Kennelijk is(en was) je voeding niet op orde, anders had je veel zaaarder gewogen. Dus daar zul je flink wat aan moeten veranderen.
Jaar of twee naturel knallen. Daarna weer aan steroïden denken.
Its better to burn and learn than complain about complaints.
 
Nou, mijn advies en mening: Ga voorlopig op eigen kracht aan de slag. Geen AAS. Kennelijk is(en was) je voeding niet op orde, anders had je veel zaaarder gewogen. Dus daar zul je flink wat aan moeten veranderen.
Jaar of twee naturel knallen. Daarna weer aan steroïden denken.
Its better to burn and learn than complain about complaints.
Thanks for the advice.
 
Physique update:
IMG_9010.JPG

IMG_9010.JPG
 
Net fysiek hoor :bow:
Thanks! Qua stats schatten mensen mij ook zwaarder in haha, misschien ook omdat ik full ROM 130 3x bench press, 110 8x. Shoulder press (techno gym plate loaded) 6x 160.. :cool:
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Ik begrijp dat je op deze manier een punt probeert te maken. Prima natuurlijk.
Je fysiek is netjes. Althans. De bovenkant ziet er prima uit.
Neemt niet weg dat je veel verder had kunnen komen als je je goed ingelezen/voorbereid/voorgelicht had.
Mocht je toch perse opnieuw willen kuren, focus je dan absoluut op je voeding. Dan haal je er wat goeds uit.
Succes.
 
Ik vind. T een zeer decent fysiek
 
Prima fysiek. Stats zeggen dus niet altijd alles.
 
Prima fysiek. Stats zeggen dus niet altijd alles.
Ja. Justin Bieber heeft ook een wasbord.

Hij heeft inderdaad een mooi droog upper body fysiek. Echter na 15 weken kuren en nu weer aan de AAS, mag je toch meer verwachten.
Midden in de tweede kuur en dan 174cm en 76kg wegen? Dat kan een ieder ook zonder AAS. Maargoed. Yolo he!
 
Ja..ehm..wat wil je weten?
Meningen?
Mijn mening is dat het op zn zachts gezegd bijzonder is dat je na al gekuurd te hebben, die stats hebt. Of kuur je puur "omdat het kan"? Je had naturel namelijk al makkelijk op deze stats kunnen staan..

Lengte -100 blabla shit is zulke BS.
Het is echt de BMI van kuurregels.
 
Lengte -100 blabla shit is zulke BS.
Het is echt de BMI van kuurregels.
Het zegt simpelweg iets over je eigen inzet en kunde alvorens over te stappen op middelen als AAS. AAS wordt door sommigen gezien als magisch snoepgoed. Slaat kant noch wal.
Maargoed dat is een eeuwige discussie. Ieder zijn ding. Hij vroeg om een mening. Mijn mening mag duidelijk zijn. ETEN!
 
Ik begrijp dat je op deze manier een punt probeert te maken. Prima natuurlijk.
Je fysiek is netjes. Althans. De bovenkant ziet er prima uit.
Neemt niet weg dat je veel verder had kunnen komen als je je goed ingelezen/voorbereid/voorgelicht had.
Mocht je toch perse opnieuw willen kuren, focus je dan absoluut op je voeding. Dan haal je er wat goeds uit.
Succes.
Meal 1:
125 gr Brinta
450 ml Water
25 gr Whey

Meal 2:
170 gr Kipfilet
100 gr Basmati
1/2 Avocado
200 gr Sperziebonen

Meal 3:
170 gr Kipfilet
100 gr Basmati
1 Komkommer

Meal 4:
170 gr Extra mager rundergehakt
100 gr Basmati
1 Komkommer

Meal 5:
170 gr Kabeljauw
100 gr Basmati
200 gr Sperziebonen

Meal 6:
25 gr Walnoten
25 gr Whey

Tussendoor nog:
3 schijven Ananas.

Hiervoor at ik 6 'echte maaltijden' (ipv die shake met walnoten), stukje cleaner en lager in kcal maar ik doe een opleiding waarbij ik veel beweeg (zit op een ALO). Dit was soms niet te doen aangezien wij geen ingeroosterde pauzes hebben, daarnaast wat financiele problemen dus moest van de 300 kabeljauw en 150 biefstuk af.. Ik ben een dieren mens dus haal minimaal 1 ster gekeurd kip of vlees. Kortom kcal nu een stukje omhoog, net iets meer carbs, in een maaltijd minder.
 
Ik laat mijn eetschema's al bijna 2 jaar maken door Mar, ik wil niet zeggen dat zij de beste is maar ik wil in haar team komen volgend jaar. Dus ik blijf loyaal aan haar. Prep dus ook al bijna 2 jaar.
 
En wat betreft mijn benen, die zijn echt dramatisch.. Train ze 2x per week. Zit een gemiddelde hoeveelheid kracht in (8x130 squat), maar ik heb zonder te overdrijven no calves at all. Helaas de genen van mijn moeder :(:(..
 
Het zegt simpelweg iets over je eigen inzet en kunde alvorens over te stappen op middelen als AAS. AAS wordt door sommigen gezien als magisch snoepgoed. Slaat kant noch wal.
Maargoed dat is een eeuwige discussie. Ieder zijn ding. Hij vroeg om een mening. Mijn mening mag duidelijk zijn. ETEN!

ik bedoel meer dat stats niet perse een indicatie zijn van inzet, progressie, ect ect.
op de zelfde manier dat BMI niet werkt voor individuelen werkt die lengte-100kg at 10% regel niet voor individuelen.
ik ken mensen die ruim boven die lengte-100kg at 10% zitten, met matige inzet, en mensen die er na jaren hard gaan onder zitten, maar wel enorme gains gemaakt hebben.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven