XXL Nutrition

Graag jullie mening

• Topic Starter Topic Starter
Haha ja dat snap ik uiteraard ook, daarom wil ik de kuur wel nu starten, dan kan het voor de zomer nog wat worden :) Ik plan de As als opzet te gebruiken om gewoon sneller massa aan te zetten, daarna zal ik een tijdje gewoon hard trainen en veel eten/rusten en proberen zo veel mogelijk vast te houden. Je verbranding ligt dan toch al een heel stuk hoger, dus het zal veel makkelijker zijn dan in het verleden om vet te verliezen. Nogmaals, ik weet hoe ik moet eten en trainen om vet op een natuurlijke manier ( eventueel met wat ephedrine ) redelijk stabiel te verliezen, voor diegenen die dit nog niet weten , raad ik de boeken van Bill Philips en Tom Venuto aan. De eerste is wat meer voor beginners en de 2e is echt de bom. :cool:

Jongens... ik ben vandaag naar mijn leverancier geweest en hij was teleurgesteld dat ik het spul wilde ruilen en volgens hem beging ik een enorme fout. Hij garandeerde me dat dit spul veilig is en de dosering ook. Toch drong ik aan en uiteindelijk wilde hij het wel gaan ruilen. Hij vroeg me wel even te vragen aan een protege van hem ( een kerel die semi-prof is. ) Ik liep dus op hem af an vroeg hem op de man af wat Methyltestosterone was .. hij vertelde me dat het ontzettend goed spul is en dat hij dat ook in zijn eerste kuren heeft gebruikt, nou je moet hem nu zien, altijd droog en altijd groot. Hij zei dat Dianabol juist voor de meesten de aangezette massa niet vasthoudt, en dat dit met Methyltest wel het geval is. Verder heeft deze man echt zo veel mensen begeleid, dat ik me bijna begon te schamen om aan hem te twijfelen.

Ik heb het spul dus maar weer meegenomen en zal er morgen mee beginnen. Ik laat jullie wel weten hoe het loopt. Verder zeiden ze beiden dat de dosering 75 mg/dag nog aardig kinderspel is... Als je de bijsluiter leest, dan zie je ook dat voor sommige vrouwen 200 mg/dag wordt aangeraden. Als een vrouw dit aankan, dan kan een man ( met een meestal sterker gestel) dit zeker ook aan,

Al zal ik echt niet naar de 200 mg gaan, misschien blijf ik bij de 75 mg.

Darkman zei:
OK mensen wat raden jullie aan in mijn geval als 1e keer ? En in welke doseringen ? Om zo droog mogelijk massa aan te zetten, kwaliteit over kwantiteit, easthethiek over kracht.

trenbolone + winstrol (inject of tabs)

Beide middelen aromatiseren niet, dus voor overtollig vet aanzetten hoef je niet bang te zijn, mits je een schoon en goed dieet volgt.

Er zijn hier mensen die zeggen dat tren geen middel is voor een 1e kuur, ik ben het daar persoonlijk niet mee eens. Het is minder beroerd voor je lichaam als dianabol.

Verwacht alleen geen 10 kg massa na over 8 wkn!!! Daarentegen vliegen de gewonnen kilo's er bij 1 keer pissen en hardlopen niet af ;)

Darkman zei:
Jongens... ik ben vandaag naar mijn leverancier geweest en hij was teleurgesteld dat ik het spul wilde ruilen en volgens hem beging ik een enorme fout. Hij garandeerde me dat dit spul veilig is en de dosering ook. Toch drong ik aan en uiteindelijk wilde hij het wel gaan ruilen. Hij vroeg me wel even te vragen aan een protege van hem ( een kerel die semi-prof is. ) Ik liep dus op hem af an vroeg hem op de man af wat Methyltestosterone was .. hij vertelde me dat het ontzettend goed spul is en dat hij dat ook in zijn eerste kuren heeft gebruikt, nou je moet hem nu zien, altijd droog en altijd groot.

Denk dat beide heren het minder goed met je voor hebben als je zelf zou willen of denken! :cool:

Valt me mee dat ze je geen 1000 mg test/week hebben aangeraden :rolleyes:

Leviathan zei:
Denk dat beide heren het minder goed met je voor hebben als je zelf zou willen of denken! :cool:

Valt me mee dat ze je geen 1000 mg test/week hebben aangeraden :rolleyes:

Tja Ik gaf al eerder als punt aan dat de meesten elkaar napraten zonder het zelf geprobeerd te hebben. Op BB.com geeft Big Cat aan dat je als je tussen Dianabol en Methyltestosterone kunt kiezen, je altijd voor Dianabol zou moeten gaan, maar je zet met Methyltestosterone dus ook massa aan. Ik stel het zeer op prijs dat dit forum gezondheid voorop stelt, maar deze jongens hebben zo veel jaren ervaring en zo veel te verliezen aan geloofwaardigheid dat het er bij mij niet meer in kan dat dit troep zou zijn. Dus vandaar het besluit het toch maar te proberen... Verder gaf de grote knul ook aan dat dianabol alleen voornamelijk kracht toename zal verzorgen en dat je het zou moeten stacken ( zijn ervaring)

Methyltestosterone zou wel geschikt zijn zonder stack, om massa aan te zetten ( uit zijn ervaring en hij nam soms 6 tabletten per dag ) Hij zei me ook zat boeken te kunnen tonen waaruit blijkt dat Methyltestosterone goed werkt) het is enorm verwarrend want hij stond op het punt om te zeggen, weet je wat als je je door iedereen gek kan laten maken, misschien moet je het dan maar daar gaan halen ook, maar ik blijf graag onder zijn begeleiding, dus ik ga het gewoon doen.

Laatst bewerkt:
Darkman zei:
Ik stel het zeer op prijs dat dit forum gezondheid voorop stelt, maar deze jongens hebben zo veel jaren ervaring en zo veel te verliezen aan geloofwaardigheid dat het er bij mij niet meer in kan dat dit troep zou zijn. Dus vandaar het besluit het toch maar te proberen...

Wat wij ook doen het is en blijft jouw keuze maar blijkbaar had je die keuze al gemaakt,dan had je deze tread niet hoeven openen !

ik vind het een domme aktie maar goed wie ben ik [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nou voor ik de thread had geopend, was ik er dus niet over uit en het is gewoon duidelijk dat deze jongens beiden weten wat ze doen ... deze man heeft jongens op het hoogste niveau in NL begeleid en daar kom je toch echt alleen maar als je weet wat je doet en niet maar wat aanklooit in mijn ogen :)

Darkman zei:
Nou voor ik de thread had geopend, was ik er dus niet over uit en het is gewoon duidelijk dat deze jongens beiden weten wat ze doen ... deze man heeft jongens op het hoogste niveau in NL begeleid en daar kom je toch echt alleen maar als je weet wat je doet en niet maar wat aanklooit in mijn ogen :)
vergeet niet dat deze mannen het niet erg vinden als hun body kapot gaat want die hebben een doel voor ogen sla onze adviezen niet in de wind kijk en zoek op het net en gij zult uw antwoorden vinden wij zijn hier om jouw te helpen en van elkaar te leren!

Beetje extreem voorbeeld, maar deze Steve Michalik had er ook alles voor over om de grootste te worden. Zeg niet dat jij dat voorbeeld zult volgen met 1 kuurtje methyltesto, maar dan heb je een beeld wat sommigen ervoor over hebben.

[Link niet meer beschikbaar]

ScHrOeFjE zei:
vergeet niet dat deze mannen het niet erg vinden als hun body kapot gaat want die hebben een doel voor ogen sla onze adviezen niet in de wind kijk en zoek op het net en gij zult uw antwoorden vinden wij zijn hier om jouw te helpen en van elkaar te leren!

Ik stel het ook zeer op prijs en het is zeer goed dat deze forums er ook zijn. Zo bracht ik ook het punt op van opbouwen afbouwen.. De jongen in kwestie zei dat dit zeker nut had. Toen vertelde ik hem dat het overal wordt afgeraden volgens de "nieuwste inzichten" vervolgens begon hij te lachen en zei , ja dat schrijven ze dit jaar vorig jaar was het nog wat anders, volgend jaar zal het ook wel weer anders zijn. Natuurlijk is het voor jullie lastig om je in mijn positie te verplaatsen, maar deze mensen zijn dus geen Amateurs die wat aanklooien en ja ze hebben doelen ja, maar zij halen ze wel en met overtuiging. Als er bijwerkingen optreden ( wat zij een minimale kans geven) dan zal ik de dosis terugschroeven. Ik vind het idee dat ik ook kan bellen voor advies zodra deze bijwerkingen optreden naar iemand die al tig jaar hetzelfde doet ook een stuk prettiger dan Stiekempjes alles zelf uit te zoeken met info waarvan je niet weet bij wie het vandaan komt

.

nou ik denk dat je leverancier je wat aan probeert te praten waar hij vanaf moet ofzo.
Ik weet het niet maar ik denk dat er hier op het forum genoeg mensen zijn die ook ervaring hiermee hebben en dat je leverancier echt niet de enige is die vele profs heeft begeleid of zelf prof is...
iemand die veel heeft gebruikt wil niet zeggen dat diegene er het fijne altijd van af weet
maar succes dan maar :)

Zoals schroefje al zei: volgens mij had je de keuze allang gemaakt, alle adviezen lijken wel voor nix.... Ik denk dat dianabol, laat staan methyltestosteron niet echt geschikt voor je is als je droge massa wil aankomen en droogtrainen, maargoed.....veel succes met je kuur, hoop dat je wel een goede nakuur hebt. (dat is dan tenminste iets goeds :) )

Ik vind het wel jammer dat je de adviezen van andere personen niet zo zwaar laat meewegen als die van je leverancier, en dat terwijl je ook genoeg info op internet kan vinden waardoor je er normaal gesproken van af zou zien.

Hicham

Tja weten jullie wat het is ? Ik ging dus naar hem toe met de vraag of hij mij wilde begeleiden, hij zit zelf niet meer in de business, maar heeft contacten die hem niet zo snel oplichten en daarom heeft hij dus dit voor mij geregeld. Hij heeft mij vandaag ook medegedeeld, dat hij er persoonlijk geen baat bij heeft mij dit te verkopen of verkeerd advies te geven, ik train daar al 2 jaar en zal er blijven trainen, moet je nagaan hoe slecht de reclame zou zijn voor hem aangezien deze persoon de sportschooleigenaar is. Verder heb ik het met hem gehad over dianabol en hij gaf aan dat het om het even was , maar hij was er wel door gekrenkt, hij zei prima ik kan dit zo ruilen voor je voor dbol, maar daarvan kan ik niet garanderen dat het echt is en als je dan toch advies aanneemt van anderen , dan moet je het misschien daar ook maar gaan halen, want als er geen vertrouwensband tussen ons kan onstaan dan heb ik hier geen zin in en geef hem eens ongelijk. Hij heeft er inderdaad geen baat bij om mij te begeleiden, het kost hem alleen maar tijd en zijn tijd is geld. Hij heeft besloten me te helpen in de duistere wereld van de AAS en ik kan denk ik beter advies nemen van mensen die hun doelen aan het verwezenlijken zijn. Verder roept letterlijk de grootste mooiste meest succesvolle bodybuilder die ik ooit in levende lijve heb gezien dat dit superspul is en ook hij heeft er geen baat bij of ik mezelf opblaas of niet, hij verdient er ook niets aan om mij te adviseren, verder ken ik hem ook al zo'n 2 jaar, sinds ik er train.

als hij zegt dat je je spullen maar moet halen bij diegene die je adviest geeft manipuleert hij je gewoon en accepteert hij niet dat er nog andere meningen zijn dan de zijne. hij kan een miljoen redenen hebben waarom hij je wel spullen wil verkopen, hij zal er vast wel winst op maken. mischien ben je niet de enige waar bij die dit "vertrouwensband" verhaaltje ophangt.

de opperhoofd heeft gesproken UGH......... (sorry ben melig)

Niet dat ik denk dat ik je van mening kan doen veranderen, maar misschien wel interessant om te lezen(is ooit op een soortgelijk topic geplaatst door een moderator)

Hicham

Methyltestosterone is an oral form of testosterone. Testosterone it-self is ineffective when taken orally since the greatest part ~f the compound is metabolized and destroyed by the liver during the "first pass" so that at most 5-10% of the compound enters the blood and becomes effective. At a closer look methyltestosterone is a I 7-alpha steroid molecule, which means that a methyl group is added to the C-1 7-alpha position of the molecule. Thus, methyltestosterone is not broken down and deactivated quite as fast by the liver as oral testosterone is. Still, it reaches the blood quickly and has only a low half-life time. Since methyltestosterone, in part, is reabsorbed through the mucous membrane in the mouth, this substance is also avail-able for sublingual intake. Methyltestosterone is a very potent ste-roid since it has a distinct androgenic effect. In particular, it is used to increase aggressiveness. Powerlifters and weightlifters use it be-fore a heavy workout or a competition since the increased andro-genic effect can already be noted one hour after intake and the im-proved aggressiveness, the increased self-esteem, and the thrust of motivation taking place allow the athlete to lift heavier weights. Those who try it will notice a quick and strong strength gain. The increase in body weight is within normal limits and is mostly due to water retention. The dosage is usually 25-50 mg/day. Methyltest is rarely taken-if at all-for more than four weeks and women usually do not use it.

Methyltestosterone is a very toxic steroid which can cause many side effects. it especially puts stress on the liver. Since this steroid strongly aromatizes, gynecomastia is one of the most common side effects. The distinct water and salt retention can also increase blood pressure. The androgenic effect re-sults in considerable virilization symptoms in women and acne and AGGRESSIVENESS in men. It is no joking matter to be around some-one who works a lot with methyltestosterone. Effects include anti-social behavior, irritability, impatience, tantrums, and forgetfulness or light disturbances in consciousness.

Methyltestosterone is normally readily available on the black mar-ket. It is available in tablet, dragee, or capsule form for oral, sublin-gual or buccal intake. Methyltestosterone is a very low-priced and easily available substance. It is a welcome fact that the athlete does not have to pay much money for it. The 10 mg Androral tablets cost approx. $25 per 100 and the 25 mg version of Teston costs approx. $0.40 per tablet on the black market. The disadvantage is that methylestosterone is the substance most often used in fakes.

tja als je de mensen hier op DBB niet gelooft, zoek d even verder op Google bv en je vind een schat aan info waarom je het NIET zou moeten doen, maar ja je gelooft liever je "source" omdat hij zo groot is... :(
:nope:

IIG suc6,
en laat je ons nog weten hoe je uit je kuur bent gekomen?

Darkman zei:
dat hij er persoonlijk geen baat bij heeft mij dit te verkopen of verkeerd advies te geven, ik train daar al 2 jaar en zal er blijven trainen, moet je nagaan hoe slecht de reclame zou zijn voor hem aangezien deze persoon de sportschooleigenaar is.
Denk je nu echt dat hij er geen baat mee heeft? :D

Alleen de zon gaat voor nop op bro! maar goed het heeft geen nut meer om je te wijzen op de nadelen van die zooi!

jongens, dit is wat ik bijvoorbeeld op de BB.com site heb gevonden.

Methyltestosterone was, well, still is the worlds first oral steroid developed. Using the now infamous 17-alpha-methyl alteration to render the base hormone, testosterone, orally active. However, unlike the whole host of injectable testosterones, methyltest is a rather crude and not very well liked compound. Mostly due to this alteration. Methyltestosterone is to testosterone, what Dianabol (methandrostenolone) is to Equipoise (boldenone). On the one hand the 17-alpha-alkylation of the steroid gives it less affinity for the aromatase enzyme so less estrogen is formed, but as with Dianabol, the estrogen formed is 17-methyl-estradiol, which is much more potent. Just as we will notice serious bloat and water retention with Dianabol, we will see the same with methyltestosterone, but to a much greater degree, simply because the base structure has twice the tendency to aromatize. With this amount of estrogenic effects, gynocomastia is a very real threat and concomitant use of an anti-estrogen is strongly advised.

The alteration also decreases the affinity for other structures. First and foremost the androgen receptor. This offers us few benefits. Due to the decreased androgenic activity the potency of methyltestosterone is weaker than that of testosterone, but even in terms of androgenic risk nothing is really gained. Testosterone being the prime androgen, even with this alteration risk of hair loss, acne, prostate hypertrophy and a whole host of other side-effects is never far away. Also, where Dianabol has little to no conversion to a more active androgen by way of the 5-alpha-reductase enzyme, methyl-testosterone still shows fair affinity for this particular enzyme and converts to the powerful 17-methyl-Dihydrotestosterone. These type of side-effects alone will turn most experienced users off of methyl-testosterone, at least when equally priced and more controllable injectable products are available. As with any potent androgen, some men may develop aggressive tendencies during its use.

As with Dianabol, what we have on our hands here is a very potent mass builder and all in all an effective steroid when observed individually.40-50 mg per day taken for just a few weeks can make drastic changes. But since many already find the bloat and fat gain of Dianabol a bit much to tolerate, this steroid is never in high demand. Dianabol is more available, provides extremely good results, is quite safe and comparatively cheap. So there is a multitude of reasons why methyltestosterone is rarely used. It seems, however, that it is making a re-introduction as a medical aid for oligospermic men, especially in the United States. One reason for this may in fact be the low demand for it on the black market, making more physicians comfortable in prescribing it due to a lowered chance of abuse.

Lastly, as with all 17-alpha-alkylated steroids, we need to mention the risk for liver damage. A methyl-testosterone product used for extensive time periods can cause severe hepatoxicity, so use is best limited to 6, maximum 8 weeks on end followed by an off-period of equal length or longer.

In conclusion, most will find methyl-testosterone to not be worth their while. The side-effects are ever present, and while they can easily be combated with a combination of arimidex and finasteride, it seems a bit idiotic to pay 15 or more dollars per day on ancillary drugs that will reduce the anabolic activity, while spending only 1-2 bucks at most on the steroid itself.

Stacking and Use:

Those still seeking to use methyltest will probably do so out of necessity and will not be stacking it with another anabolic/androgenic steroid. For such use 40-50 mg taken in a single daily dose upon waking, for a period no longer than 8 weeks would be ideal. Some may wish to use this steroid, like Dianabol, to kickstart a cycle and get results sooner at the beginning of a longer cycle of injectable testosterone, possibly stacked with another base compound such as boldenone or nandrolone. In that case 30 mg or so, again in a single morning dose, taken for the first 5-6 weeks of said cycle would provide the needed benefits. Since this is only useful in bulking stacks with aromatizable steroids, the resulting severity of side-effects will be grave. One needs to verify he is not at risk for hair loss or prostate hypertrophy first, and have ancillary drugs such as Nolvadex, arimidex and finasteride on hand to control the side-effects.

In terms of ancillaries, If gynocomastia symptoms should appear, one should start the use of 20 mg of Nolvadex daily and start a cycle of 0.5 mg of anastrozole (arimidex) alongside it. After 3-4 days, the Nolva can be discontinued, but the anastrozole should be continued for a while longer. Some have asked me about the use of Proviron in this matter, but in my opinion one needs to realize how much DHT will be present with the use of this compound to begin with, it may do more harm than good to add more of it (Proviron being a 1-methyl-DHT). So granted, anastrozole is quite expensive, but needs to be given preference here. I don't normally approve of the use of finasteride, because DHT often offers a steroid user more benefits than problems (apart from those prone to hair loss) and the blocking thereof may reduce the results obtained, in this case, especially at the beginning of a longer injectable testosterone cycle, one may choose to look into its use.

Natural testostosterone shutdown may be quite severe, so the use of HCG and Nolvadex or clomid post-cycle is virtually a must.

Ook toen ik begon over de doses dat die vrij hoog lijken op het eerste gezicht en begon de beste kerel te lachen en zei dat dit nog niets is. Tja wat zeg je daar dan op he ? Hij voegde er ook aan toe dat bijvoorbeeld een Ronnie Coleman nooit vertelt wat hij gebruikt, hij zwijgt in alle talen en als hij dan straks er mee stopt dan zal hij eens een mooi groot boek schrijven met daarin alle spullen aangeraden waar hij voor betaald wordt door de producenten van de betreffende goederen. Hij wordt zelf ook gesponsord door 'supplementen' fabrikanten en hij vertelde me ook dat zijn sponsor alles aangrijpt wat er gebeurt bij hem ( bijvoorbeeld 8 kg aankomen in 2 weken natuurlijke vet opbouw na een zware cut voor wedstrijd) om toe te kennen aan hun producten. Die hele Bodybuilding wereld is net zo corrupt als alle andere takken van sport.

Laatst bewerkt:
En wat vindt je er nu zelf van, nadat je dat stuk uit bb.com hebt gelezen?

Hicham

hicham zei:
En wat vindt je er nu zelf van, nadat je dat stuk uit bb.com hebt gelezen?

Hicham
idd onderbouw het verhaal maar eens er staat exact wat wij hebben gezegd tegen jou bro!

Terug
Naar boven