XXL Nutrition

Graag jullie mening

Ik vrees dat Darkman door schade en schande wijs moet worden. Wanneer hij er na een x aantal wkn nog geen 5 kg droge massa bij heeft, zal ie misschien in gaan zien dat methyltesto toch geen beste keus was.

• Topic Starter Topic Starter
Leviathan zei:
Ik vrees dat Darkman door schade en schande wijs moet worden. Wanneer hij er na een x aantal wkn nog geen 5 kg droge massa bij heeft, zal ie misschien in gaan zien dat methyltesto toch geen beste keus was.

Nee jullie riepen dat ik er geen droge massa van zou opbouwen, maar massa is per definitie droog, er is niets vets aan massa en vetmassa bestaat niet, vet is geen massa , vet is kwab
:D

Stel dat ik dus 10 kg aankom waarvan 5-6 kg pure massa is, dan ben ik dus blij... duidelijk ? het overtollige "vet en vocht" raak ik wel weer kwijt, maar ik zal er minimaal van opbouwen ( vermoed ik en zegt mijn begeleider) aangezien ik mijn kcal tel en dus zeker niet te veel eet.

neeeee, massa is vet vrije massa + vetpercentage en vocht (en dus niet per definitie droog!

Darkman zei:
Nee jullie riepen dat ik er geen droge massa van zou opbouwen, maar massa is per definitie droog, er is niets vets aan massa en vetmassa bestaat niet, vet is geen massa , vet is kwab
:D

Nee, massa is alles dat gewicht heeft. Dus vet is ook massa. 1 liter lucht heeft ook massa.

1 liter water heeft ook massa en is absoluut niet droog :D

Rest my case!

Daar ben ik het toch niet mee eens hoor, waar ji het over hebt is je totale gewicht, wat ik onder massa versta, is alles wat in rust energie nodig heeft om te overleven, vet hangt er enkel bij en verbruikt helemaal niets, dus je vet vrije massa is inderdaad je massa. vocht inderdaad niet, maar dat houd je altijd wel iets Vocht heb je toch ook altijd nodig om sterk te zijn. Tijdens het cutten zijn bodybuilders toch ook altijd zo verzwakt omdat ze zo droog proberen te worden ? Het vocht in je spieren maakt gewoon deel uit van je spiervolume en beschouw ik daarom gewoon als vet vrije massa, maar ja .. volg je me nog ? :D

Ik weet niet wat ondertussen gezgd is of wat je plannen zijn maar methyltest is goedkope rotzooi.

ook niet een beetje eigenwijs die Darkman he \
gooi hier tog een slotje op en laat hem lekker methyltest gaan slikken :D

Darkman zei:
Daar ben ik het toch niet mee eens hoor, waar ji het over hebt is je totale gewicht, wat ik onder massa versta, is alles wat in rust energie nodig heeft om te overleven, vet hangt er enkel bij en verbruikt helemaal niets, dus je vet vrije massa is inderdaad je massa. vocht inderdaad niet, maar dat houd je altijd wel iets Vocht heb je toch ook altijd nodig om sterk te zijn. Tijdens het cutten zijn bodybuilders toch ook altijd zo verzwakt omdat ze zo droog proberen te worden ? Het vocht in je spieren maakt gewoon deel uit van je spiervolume en beschouw ik daarom gewoon als vet vrije massa, maar ja .. volg je me nog ? :D

Als jij 100 kg vet aan je lichaam hebt hangen, zal dat je verdomde veel energie kosten om dat dagelijks mee te slepen. :D

Ikzelf reken het vocht btw ook niet mee, dat is lastig te controleren, aangezien je organen ook vocht vasthouden.

Jongens jongens, ik ben niet hardleers, maar zoals ik al zeg ik ken deze mannen nu 2 jaar en spreek regelmatig met hen over het bodybuilden etc , ze hebben mij tot nu toe nog nooit onzin verteld of ergens vaag over gedaan. Toen ik het spul meenam sloot hij nog af met de woorden, als je er klaar mee bent, dan zal je me dankbaar zijn... nou als ik dit spul gebruikt heb en het is helemaal niets geworden , dan is hij nog niet van me af ;) maar tot die tijd kan ik zijn advies niet ten twijfel trekken.

Ik zal jullie op de hoogte houden.

Darkman zei:
... nou als ik dit spul gebruikt heb en het is helemaal niets geworden , dan is hij nog niet van me af ;)

Als ie echt zo groot is als je zegt, dan brengt ie de volgende pot vast en zeker anaal bij je in dan. :D

Succes iig.

Darkman zei:
Jongens jongens, ik ben niet hardleers, maar zoals ik al zeg ik ken deze mannen nu 2 jaar en spreek regelmatig met hen over het bodybuilden etc , ze hebben mij tot nu toe nog nooit onzin verteld of ergens vaag over gedaan. Toen ik het spul meenam sloot hij nog af met de woorden, als je er klaar mee bent, dan zal je me dankbaar zijn... nou als ik dit spul gebruikt heb en het is helemaal niets geworden , dan is hij nog niet van me af ;) maar tot die tijd kan ik zijn advies niet ten twijfel trekken.

Ik zal jullie op de hoogte houden.
Ze hebben je nog nooit onzin verteld of vaag over gedaan, maar hebben ze ooit al eerder raad gegeven over anabolen? Wat weet je over hun kennis? Hebben anderen hun raad al gebruiken en waren die tevreden?
Kan best dat ze zeggen dat je tevreden zal zijn nadien, want het zal wel degelijk iets doen, alleen is dat iets niet perse het ideale resultaat. Velen maken de fout om hun eerste kuur slecht of niet ideaal te doen, en ondanks waarschuwingen gebeurd het telkens weer.

Wat je nu doet is informatie aannemen van iemand die je kent maar waar je verder (op gebied van AAS) weinig over weet. Terwijl dit board al jaren bestaat, er hier gebruikers zitten die het via de harde weg hebben geprobeerd en verdomd goed weten wat werkt en wat niet. Veel info hier komt van researchers, mensen die de echte chemische samenstelling kennen van AAS en wat ze precies doen in je lichaam. Je hebt zelf niet genoeg kennis in huis om een juiste beslissing te nemen, dus je bent sowieso aangewezen op meningen van anderen of de raad die je krijgt. Iedereen hier zegt niet doen, weeg dat op tegen die paar dealers die je kent en enkel uit zijn op zoveel mogelijk geld verdienen ten koste van jouw gezondheid.

Methyltest is het minst gebruikte product dat je kan vinden onder steroiden, het wordt zelfs niet nagemaakt, zo slecht is het. Sterker nog, het wordt gebruikt als actieve stof om hoog-kwalitatieve steroiden te verkopen met een grote winstmarge, de gebruiker voelt wel degelijk dat hij of zij sterker wordt en gewicht wint, maar ipv goede testosterone spuit of slikt men gewoon een stof die al jaren niet meer wordt gebruikt onder verstandige gebruikers omdat ze zo giftig is en de bijwerkingen niet opwegen tegen de winst. Bovendien is het relatief duur tegenover dianabol, terwijl de results niet veel verschillen, met methyltest zal je nog meer vocht vasthouden, nog meer leverschade oplopen, nog meer kans op gyno hebben.

Kortom er zijn genoeg redenen om het product te vervangen door een alternatief met minder nadelen, en bovendien een betere prijs.

Bezint eer ge begint....
http://www.bodybuilding.com/fun/catmethyl.htm

Leuk draadje. Krachtsporters zijn het NOOIT ergens over eens (dat blijkt ook wel uit de vele krachtsport boarden haha). Ze discuzeuren over ALLES, voeding, training, rust, techniek, supps en natuurlijk a.s.
Echter, over sommige dingen zijn bijna alle krachtsporters het eens.
1 van die dingen is bijvoorbeeld methyl test. Bijna iedere krachtsporter met interesse in a.s. is het er wel over eens dat dit troep is.
Mocht je eigenwijs zijn en het toch gebruiken, ik ben wel rete-nieuwsgierig naar je bevindingen. Want veel gebruikers ervaringen zijn er niet van methyl-test (en dat heeft dus een reden :rolleyes: ).

Darkman zei:
ik train nu ongeveer 2 jaar ( ben 24) en heb vanaf het begin al besloten dat ik ooit zou gaan gebruiken, maar ik achtte mezelf er nog niet klaar voor. Nu zijn we dus een stuk verder en ik heb inmiddels enorm veel kennis opgedaan over correct trainen/rusten en heel belangrijk, mijn voeding ( body for life en burn the fat feed the muscle schoppen kont). Aangezien ik op 16 % vet zat ben ik gaan cutten en kwam uit op een redelijke 12% ( van de zomer zelfs even 9%) Hierbij heb ik tijdens de zomer ietwat onregelmatiger geleefd ( en gegeten) en heb dus ook wat massa ingeleverd. Nu eet ik weer om aan te komen en het vet % stijgt weer langzaam, al eet ik wel zo schoon mogelijk, Jammer dus, aangezien ik nu wat minder massa heb als voorheen, dus lagere verbranding.

Nu wilde ik dan toch maar aan de as, omdat ik denk dat ik genoeg discipline heb om alles te kunnen onderhouden.

Zoals gezegd, ben 24, 1.80 m en 78 kg met zo'n 15% vet.

Ik heb een vertrouwenspersoon ( iemand die veel te verliezen heeft kwa reputatie) die mij wel wilde helpen omdat ik het volgens hem goed aanpak en niet hersenloos aan de slag wil.

Wat ik wil bereiken : graag zo droog mogelijk massa aankomen, hoeft niet extreem veel te zijn, maar het liefste wel kwalitatief goed, wat te behouden is. Mijn uiteindelijk doel is er meer uit te zien als een Men's health 'covermodel' dan een grote bodybuilder en dit dan te onderhouden.

Ik ben me bewust van de verschillen tussen orals/injectables, maar ivm met het thuisfront dacht ik dat ik oraal maar eerst kon proberen. ( al lees ik overal dat oral only niet effectief is op lange termijn ? ) Ik wist van te voren niet wat voor spul ik zou krijgen maar het zou kwalitatief super zijn en mij helpen mijn doel te bereiken.

Dit is het geworden

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eenmaal thuis zocht ik het goedje meteen op in mijn as handbook ( door Richard C. Daniels ) en werd niet echt blij van wat ik daar las. Het zou me dus enkel agressiever maken, extreem giftig zijn en niet echt anabool zijn.

Elders op inet wordt dan weer vermeld dat het extreem anabool is, als dBol, maar minder gunstige bijwerkingen heeft ( alles dus wat ik juist wil minimaliseren) Verontrust nam ik dus contact op met deze persoon en hij verzekerde mij ervan dat het goed zou komen, zeker als ik schoon zou eten en dat ik me niet onnodig bang moet maken door alle horrorstory's op inet te lezen en dit spul zou ook door de persoon zelf zijn gebruikt. Om dingen "erger" te maken ben ik ook lichtelijk verontrust over de dosis. Inmiddels ben ik ervan op de hoogte dat het spul van aburaihan uit Iran kwalitatief top-notch is en dat er dus daadwerkelijk in zit wat er in hoort te zitten. 25 mg per tablet dus

dit is het schema wat ik erbij kreeg.

week 1 1 tablet/dag 25 mg
week 2 2 tablet/dag 50 mg
week 3 3 tablet/dag 75 mg
week 4 4 tablet/dag 100 mg
week 5 4 tablet/dag 100 mg
week 6 4 tablet/dag 100 mg
week 7 4 tablet/dag 100 mg
week 8 3 tablet/dag 75 mg
week 9 2 tablet/dag 50 mg
week 10 1 tablet/dag 25 mg

Ik begon over de eventuele bijwerkingen en hij zei dat als ik er last van zou krijgen ik aan het einde een hcg schot zou kunnen krijgen afhankelijk van hoe ik mij voel en dat ik waarschijnlijk nergens wat van zal merken, zeker niet in deze doses. Het schema staat dus niet vast en gaandeweg kan ik contact opnemen voor wijzigingen. Ik herhaal dus dat de man veel te verliezen heeft aan reputatie en er veel mensen in het verleden door hem zijn begeleid, met succes. toch blijf ik overal info vinden die het tegendeel zou beweren over methyltestosterone. Kan er iemand uit ervaring spreken ?

Ok dit was het dan, een hele lap text, maar ja graag duidelijkheid voor alles.
;)

Ik wil ook nogmaals benadrukken, dat het mij niet gaat om maximaal te pakken in een kuur, maar kwalitatief gewoon wat aankomen met veelal meer definitie en hardheid.

Kameraad van mij is nu 2 weken bezig en is van 98kg naar 105 gegaan. :)

Met 50mg per dag

Hij vindt het topspul....

Ohh......jaaa..en bicep van 44cm naar 46cm :)

Of hij moet genetisch verdomde goed zijn aangelegd

Terug
Naar boven