AndroidHealthClinic

Graag jullie mening

Status
Niet open voor verdere reacties.

mika

Novice
Waardering
0
Hallo iedereen ik train nu al 5jaar met een jaar tussenpauze,ik ben 28jaar en heb beslist een kuur te zetten ik weeg 66kg en ben 1m73.
Graag jullie mening;
-week 1/4:400mg deca/100mg omnadren250
-week5/6;200mg deca/100mg omnadren250
Mijn nakuur zou ik doen met clomid 1week na mijn kuur dit gedurende 2weken.
Heb dit schema van iemand gekregen maar door vanalles te lezen hier op dit forum twijfel ik toch.

66kg? na 5 jaar trainen? hoeveel woog jij wel niet voordat je ging trainen? of heb je gewoon niet veel gedaan in de gym? is je voeding wel in orde?

anyway, als je dan toch perce wilt gaan kuren zou gewoon voor een Test/Deca kuur gaan van 10 weken. 250/200 of 500/400. aan je gewicht te zou ik voor het eerste gaan, maar die keuze is aan jou zelf! eventueel een kickstart met dianabol van 4 weken.

groet,
Patrick.

als je 66kg weegt zou ik er zowiezo eerst alles aan doen om naturel zwaarder te worden: zorg dan dat je training, voeding en rust-arbeidsverhouding goed zijn!

• Topic Starter Topic Starter
Toen ik begon met trainen woog ik 54kg dus zeer mager:mad:
Het probleem nu is dat ik mag eten wat ik wil verdikken doe ik niet meer.
Ben een echte doorjager en ook heel nerveus, dus dit speelt zeker ook een rol.
Alvast bedankt voor je reactie.

mika zei:
Hallo iedereen ik train nu al 5jaar met een jaar tussenpauze,ik ben 28jaar en heb beslist een kuur te zetten ik weeg 66kg en ben 1m73.
Graag jullie mening;
-week 1/4:400mg deca/100mg omnadren250
-week5/6;200mg deca/100mg omnadren250
Mijn nakuur zou ik doen met clomid 1week na mijn kuur dit gedurende 2weken.
Heb dit schema van iemand gekregen maar door vanalles te lezen hier op dit forum twijfel ik toch.

Sorry maar jij bent er volgens mij nog lang niet aan toe om te kuren.
Als je je eerst eens gaat verdiepen in je dieet kan je al een heel eind verder komen.
In tussen tijd kan je je ook eens op de materie storten en als je dan een jaartje of mischien wel 2 verder bent kan je eens met een leuk kuurvoorstel komen.

Degene die je dit schema aan heeft gesmeert heeft er beduidend geen kaas van gegeten:)

100mg omnadren250...ikke nie snappe...
als je dan toch van plan bent te gaan kuren pak het dan iedergeval goed aan...dit is gewoon nix...

28jaar & 66kg wtf ??? kom nie af met je genen als excuus maat

Hyperthyroid

Laten we ervan uitgaan dat je niet de genen hebt om groot te worden, verdiep je dan iig in een goed kuurschema, er staan er honderden op dit forum! Neem b.v:
10 weken lang Testosteron Enanthate 500 mg + Deca 400 mg per week, of
10 weken sust 500 mg + 5 weken (30 mg per dag) dianabol tabs.
Schroef dan je Koolhydraten flink op (minstens 3000 kcal p/w) dan moet je een aardig eind verder komen!

66 kg 173 cm mmmm :s

Wat bedoel jij met 100mg omnadren 250??????

• Topic Starter Topic Starter
Het zit zo ik heb mijn kuur al,maar na veel te hebben gelezen op dit forum vraag ik me af of ik genoeg heb en of mijn kuur lang genoeg duurt.
Zou het bij omnadren en deca houden.
Dit is wat ik heb;
- 7ampullen omnadren250 jelfa (1ml per ampul)
-10 vials deca-durabolin organon (2ml-200mg per ampul)
-nakuur clomid 24 tabletten (50mg per tablet)

Kunnen jullie eens een goeie kuur opstellen met deze producten,als ik tekort heb bestel ik gewoon bij.
Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Sorry kerel, maar jij moet je eens gaan focussen op je training en voeding. Niet op AAS.

Als je na 5 jaar trainen 66 weegt doe je echt iets niet goed. AAS is geen manier om gebrekkige training en voeding te maskeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven