AndroidHealthClinic

Graag jullie mening

Status
Niet open voor verdere reacties.

mika

Novice
Waardering
0
Hallo iedereen ik train nu al 5jaar met een jaar tussenpauze,ik ben 28jaar en heb beslist een kuur te zetten ik weeg 66kg en ben 1m73.
Graag jullie mening;
-week 1/4:400mg deca/100mg omnadren250
-week5/6;200mg deca/100mg omnadren250
Mijn nakuur zou ik doen met clomid 1week na mijn kuur dit gedurende 2weken.
Heb dit schema van iemand gekregen maar door vanalles te lezen hier op dit forum twijfel ik toch.

66kg? na 5 jaar trainen? hoeveel woog jij wel niet voordat je ging trainen? of heb je gewoon niet veel gedaan in de gym? is je voeding wel in orde?

anyway, als je dan toch perce wilt gaan kuren zou gewoon voor een Test/Deca kuur gaan van 10 weken. 250/200 of 500/400. aan je gewicht te zou ik voor het eerste gaan, maar die keuze is aan jou zelf! eventueel een kickstart met dianabol van 4 weken.

groet,
Patrick.

als je 66kg weegt zou ik er zowiezo eerst alles aan doen om naturel zwaarder te worden: zorg dan dat je training, voeding en rust-arbeidsverhouding goed zijn!

• Topic Starter Topic Starter
Toen ik begon met trainen woog ik 54kg dus zeer mager:mad:
Het probleem nu is dat ik mag eten wat ik wil verdikken doe ik niet meer.
Ben een echte doorjager en ook heel nerveus, dus dit speelt zeker ook een rol.
Alvast bedankt voor je reactie.

mika zei:
Hallo iedereen ik train nu al 5jaar met een jaar tussenpauze,ik ben 28jaar en heb beslist een kuur te zetten ik weeg 66kg en ben 1m73.
Graag jullie mening;
-week 1/4:400mg deca/100mg omnadren250
-week5/6;200mg deca/100mg omnadren250
Mijn nakuur zou ik doen met clomid 1week na mijn kuur dit gedurende 2weken.
Heb dit schema van iemand gekregen maar door vanalles te lezen hier op dit forum twijfel ik toch.

Sorry maar jij bent er volgens mij nog lang niet aan toe om te kuren.
Als je je eerst eens gaat verdiepen in je dieet kan je al een heel eind verder komen.