AndroidHealthClinic

Graag mening ervaren kuurders

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Sanca denk dat we hier wel weer een slotje op kunnen gooien? Zie laatste post

Mijn stats zijn 52 jaar, 1.78, 70, Ik sport sinds vandaag 3/4 keer per week en doe meteen maar een kuurtje.
Ben 3 maanden geleden al begonnen met Hgh en prik nu 6 IU/dag.
Plus nu 2 ml bold + 1 ml test E + 1 ml tren E. En dat 2 x per week , 10 wkn. Dus dat is op orde.
Nakuur van nolva en Hcg.

Om wat droger te worden en vergroten spiermassa is me volgende voeding geadviseerd; Iedere ochtend 5 bakken koffie met melk en extra veel suiker, s middags half gesneden wit brood met boter en smeerleverworst, s avonds aardappelen met mayonaise.

Maar dit lijkt me nogal nogal. Wat vinden jullie?

En dan nu hopelijk iets meer reacties zoals ik hoopte te krijgen op mijn oorspronkelijke post

Troll

Lijkt me dat hij net wel wat hulp kan gebruiken...

dit is toch gewoon een troll. Lees onderstaande.

Om wat droger te worden en vergroten spiermassa is me volgende voeding geadviseerd; Iedere ochtend 5 bakken koffie met melk en extra veel suiker, s middags half gesneden wit brood met boter en smeerleverworst, s avonds aardappelen met mayonaise.

dit is toch gewoon een troll. Lees onderstaande.

Is dit niet eerder onwetend? Ligt er om te trollen te dik op :P

Mijn stats zijn 52 jaar, 1.78, 70, Ik sport sinds vandaag 3/4 keer per week en doe meteen maar een kuurtje.
Ben 3 maanden geleden al begonnen met Hgh en prik nu 6 IU/dag.
Plus nu 2 ml bold + 1 ml test E + 1 ml tren E. En dat 2 x per week , 10 wkn. Dus dat is op orde.
Nakuur van nolva en Hcg.

En dan nu hopelijk iets meer reacties zoals ik hoopte te krijgen op mijn oorspronkelijke post

Wie is de persoon die jou deze voeding heeft geadviseerd?
Wat een r*tard...

Aan de aardappelen zou ik naast mayonaise ook wat bieslook en peterselie toevoegen. Daarbij een hamburgertje op de bbq en wat groentjes. Dat is nogal nogal lekker.

Ik zou veel paté vreten. Met de lepel. voor tijdens en na de training.

Ik zou niet gaan kuren maar dat ter zijde, het zit waarschijnlijk toch al in je hoofd.

Op 52 jaar zou ik, als je dan toch kuurt, een nette test-e kuur naast je gh zetten. Je kunt later altijd nog kijken voor wat anders maar zou niet aan tren beginnen.

alle topics waarvan ik denk die leveren een bijdrage, worden gesloten en dit soort troll topics niet
Het hele forum gaat naar de klotuhh!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven