Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn stats zijn 52 jaar, 1.78, 70, Ik sport sinds vandaag 3/4 keer per week en doe meteen maar een kuurtje.
Ben 3 maanden geleden al begonnen met Hgh en prik nu 6 IU/dag.
Plus nu 2 ml bold + 1 ml test E + 1 ml tren E. En dat 2 x per week , 10 wkn. Dus dat is op orde.
Nakuur van nolva en Hcg.
Om wat droger te worden en vergroten spiermassa is me volgende voeding geadviseerd; Iedere ochtend 5 bakken koffie met melk en extra veel suiker, s middags half gesneden wit brood met boter en smeerleverworst, s avonds aardappelen met mayonaise.
Maar dit lijkt me nogal nogal. Wat vinden jullie?
En dan nu hopelijk iets meer reacties zoals ik hoopte te krijgen op mijn oorspronkelijke post
Lijkt me dat hij net wel wat hulp kan gebruiken...@Sanca denk dat we hier wel weer een slotje op kunnen gooien? Zie laatste post
Is dit niet eerder onwetend? Ligt er om te trollen te dik opdit is toch gewoon een troll. Lees onderstaande.
Om wat droger te worden en vergroten spiermassa is me volgende voeding geadviseerd; Iedere ochtend 5 bakken koffie met melk en extra veel suiker, s middags half gesneden wit brood met boter en smeerleverworst, s avonds aardappelen met mayonaise.

Is dit niet eerder onwetend? Ligt er om te trollen te dik op![]()
Mijn stats zijn 52 jaar, 1.78, 70, Ik sport sinds vandaag 3/4 keer per week en doe meteen maar een kuurtje.
Ben 3 maanden geleden al begonnen met Hgh en prik nu 6 IU/dag.
Plus nu 2 ml bold + 1 ml test E + 1 ml tren E. En dat 2 x per week , 10 wkn. Dus dat is op orde.
Nakuur van nolva en Hcg.
En dan nu hopelijk iets meer reacties zoals ik hoopte te krijgen op mijn oorspronkelijke post
Ik vind het nogal nogal.
alle topics waarvan ik denk die leveren een bijdrage, worden gesloten en dit soort troll topics niet
Het hele forum gaat naar de klotuhh!!