AndroidHealthClinic

graag meningen en tips (mijn eerste kuurtje)

Status
Niet open voor verdere reacties.

maarten1

Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Hii, eerst effe voorstellen

Ik ben maarten, ik heb een paar wedstrijden mee gedraaid maar wil nu toch wat hoger en verder in bb komen. Dus ik ben van plan om te gaan kuuren.
Ik heb een beetje lopen informeren hier en daar en heb nu van een kennis van een vriend van mij die beter bekend is met aas heb ik een tijdje geleden een kuur schema gekregen en ik ben van plan om er volgende week aan te beginnen.

Het schema ziet er als volgt uit:

Volgende AAS:
Testosteron (injectie) van 2x 250mg per dag
Trenbolone (Injectie) 1x 76mg per dag
Fluoxymesteron (oraal) 8x 5mg Tabletten per dag
Methandieonone (oraal) 8x 5mg Tabletten per dag

Volgende pt.H
STH (injectie) 16IE per dag
Insuline (Injectie) 20 IE

Sk.H
Thyroxine/Trijodothyreonine - naar behoefte

Dit heb ik direct overgetypt van het schema wat ik gekregen heb, ik moet wel zeggen het kost me een klein vermogen. Maar volgens die kerel word ik kolossaal.

Nu:
Lengte 1.80
Gewicht droog 92kg

Graag jullie mening, en mischien advies of tips van personen die mischien ook zon schema achter de rug hebben.

Kan niet wachten tot volgende week!

groeten,
Maarten

Sorry bro ik weet niet wie die kennis is maar denk niet dat hij voldoende verstand van zaken heeft om je zon schema voor te stellen aan je als je nooit heb gekuurt.

Gooi dit Schema alsjeblieft in je prullenbak en zag tegen je kennis dat ie beter zen huis werk moet doen.

Weet je eigenlijk wel wat wat is.
Ik neem aan van niet want dat liet je je dit schema niet voorschrijven en poste je hem niet hier:)

Vertel eerst eens wat je doel is en gebruik eens de searchknop

Groeten M.

fitnesboy zei:
Sorry bro ik weet niet wie die kennis is maar denk niet dat hij voldoende verstand van zaken heeft om je zon schema voor te stellen aan je als je nooit heb gekuurt.

Gooi dit Schema alsjeblieft in je prullenbak en zag tegen je kennis dat ie beter zen huis werk moet doen.

Weet je eigenlijk wel wat wat is.
Ik neem aan van niet want dat liet je je dit schema niet voorschrijven en poste je hem niet hier:)

Vertel eerst eens wat je doel is en gebruik eens de searchknop

Groeten M.

Helemaal mee eens!

Ik zou hier echt niet aan beginnen!

Een eerste kuur hoort volgens sommige een "only" kuur te zijn, zoals bijv test, dbol of deca only. En volgens anderen waaronder ikzelf een "zacht" kuurtje van 2 middelen gestackt zoals bijv deca/dbol oftewel test/deca oftewel test/dbol etc.

Maar zeker niet STH en nog veel meer zoals jij geadviseerd wordt.

Suat zei:
Helemaal mee eens!

Ik zou hier echt niet aan beginnen!

Een eerste kuur hoort volgens sommige een "only" kuur te zijn, zoals bijv test, dbol of deca only. En volgens anderen waaronder ikzelf een "zacht" kuurtje van 2 middelen gestackt zoals bijv deca/dbol oftewel test/deca oftewel test/dbol etc.

Maar zeker niet STH en nog veel meer zoals jij geadviseerd wordt.

Idd en dan ook nog insuline
Omfg waar gaat dit heen :eek:

Volgens mij hebben we hier met een grappenmaker te maken.

maarten1 zei:
Hii, eerst effe voorstellen

Ik ben maarten, ik heb een paar wedstrijden mee gedraaid maar wil nu toch wat hoger en verder in bb komen. Dus ik ben van plan om te gaan kuuren.
Ik heb een beetje lopen informeren hier en daar en heb nu van een kennis van een vriend van mij die beter bekend is met aas heb ik een tijdje geleden een kuur schema gekregen en ik ben van plan om er volgende week aan te beginnen.

Het schema ziet er als volgt uit:

Volgende AAS:
Trenbolone (Injectie) 1x 76mg per dag
Fluoxymesteron (oraal) 8x 5mg Tabletten per dag
Methandieonone (oraal) 8x 5mg Tabletten per dag

Volgende pt.H
STH (injectie) 16IE per dag
Insuline (Injectie) 20 IE

Sk.H
Thyroxine/Trijodothyreonine - naar behoefte

Dit heb ik direct overgetypt van het schema wat ik gekregen heb, ik moet wel zeggen het kost me een klein vermogen. Maar volgens die kerel word ik kolossaal.

Nu:
Lengte 1.80
Gewicht droog 92kg

Graag jullie mening, en mischien advies of tips van personen die mischien ook zon schema achter de rug hebben.

Kan niet wachten tot volgende week!

groeten,
Maarten

:eek: :eek: Je eerste kuur? ??? Of dit is een misselijke grap :( , of die kennis van een vriend van je wil alleen maar wat verdienen. Kijk hier goed rond op dit forum, want hier kun je echt veel opsteken ;). Er zijn er veel die er echt genoeg over weten samen. Mijn kennis over AAS gaat niet zo ver, maar ver genoeg om te weten dat die kuur, wat voor jou de eerste zou moeten worden, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel :eek: te zwaar zou zijn. Als ik jou was, en dat ben ik dus inderdaad niet ;) , zou ik nog ff wat langer wachten en hier rondneuzen.... Je gaat er echt geen spijt van krijgen :D

Zou alleen de insuline voor het trainen nemen en 20 iu in een keer zonder koolhydraten .Dan wordt je zeker hart van !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voor de rest vind in de doseringen aan de lage kant maarja dat is jou keus .

Succes met je kuur.

maarten1 zei:

Jawel joh, ofwel dit is per WEEK bedoeld en het is sustanon ipv test (prop) en dan heb je je waarschijnlijk vertypt bij die sth je wou waarschijnlijk 6IE typen en 10 bij de slin maar tikte per ongeluk 20.

Zo ging het toch? :scratch:

Damn.. iemand wil je dood hebben of je bent een irritante grappenmaker, ga toch weg BigNL! :mad:

Nounounou, zo kan hij wel weer jongens. Wat is er nou weer mis met een halve gram testosteron per dag? :P

Grappenmaker.. ik zou je ziektenkosten- en aansprakelijkheidsverzekering maar ff checken of alles op tijd betaald is.. want als je niet in het ziekenhuis komt met een hypo aanval dan kost je roid rage nog wel de enige pegels... :D

vergeet niet de prozac als nakuur, want hier zal je heel depri van worden!! :D

doe het aub niet, begin eerst met dit forum te doorgronden! je kunt zowat alles vinden, als je maar ZOEKT!
en die vriend van jouw? begeleid hij soms jay cutler?

DOEN

Gewoon 6 maanden on - 6 maanden off.
En dan bridgen met 150 mg Dianabol/dag :D
Vergeet niet de nakuur van 5 mg clomid/dag :cool:

SLOTJE + BAN

Dit is gewoon dezelfe mong**l die hier een aantal weken geleden ook al achterlijke kuurtjes neerzette.

Niet leuk geintje dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven