Hii, eerst effe voorstellen
Ik ben maarten, ik heb een paar wedstrijden mee gedraaid maar wil nu toch wat hoger en verder in bb komen. Dus ik ben van plan om te gaan kuuren.
Ik heb een beetje lopen informeren hier en daar en heb nu van een kennis van een vriend van mij die beter bekend is met aas heb ik een tijdje geleden een kuur schema gekregen en ik ben van plan om er volgende week aan te beginnen.
Het schema ziet er als volgt uit:
Volgende AAS:
Testosteron (injectie) van 2x 250mg per dag
Trenbolone (Injectie) 1x 76mg per dag
Fluoxymesteron (oraal) 8x 5mg Tabletten per dag
Methandieonone (oraal) 8x 5mg Tabletten per dag
Volgende pt.H
STH (injectie) 16IE per dag
Insuline (Injectie) 20 IE
Sk.H
Thyroxine/Trijodothyreonine - naar behoefte
Dit heb ik direct overgetypt van het schema wat ik gekregen heb, ik moet wel zeggen het kost me een klein vermogen. Maar volgens die kerel word ik kolossaal.
Nu:
Lengte 1.80
Gewicht droog 92kg
Graag jullie mening, en mischien advies of tips van personen die mischien ook zon schema achter de rug hebben.
Kan niet wachten tot volgende week!
groeten,
Maarten
Ik ben maarten, ik heb een paar wedstrijden mee gedraaid maar wil nu toch wat hoger en verder in bb komen. Dus ik ben van plan om te gaan kuuren.
Ik heb een beetje lopen informeren hier en daar en heb nu van een kennis van een vriend van mij die beter bekend is met aas heb ik een tijdje geleden een kuur schema gekregen en ik ben van plan om er volgende week aan te beginnen.
Het schema ziet er als volgt uit:
Volgende AAS:
Testosteron (injectie) van 2x 250mg per dag
Trenbolone (Injectie) 1x 76mg per dag
Fluoxymesteron (oraal) 8x 5mg Tabletten per dag
Methandieonone (oraal) 8x 5mg Tabletten per dag
Volgende pt.H
STH (injectie) 16IE per dag
Insuline (Injectie) 20 IE
Sk.H
Thyroxine/Trijodothyreonine - naar behoefte
Dit heb ik direct overgetypt van het schema wat ik gekregen heb, ik moet wel zeggen het kost me een klein vermogen. Maar volgens die kerel word ik kolossaal.
Nu:
Lengte 1.80
Gewicht droog 92kg
Graag jullie mening, en mischien advies of tips van personen die mischien ook zon schema achter de rug hebben.
Kan niet wachten tot volgende week!
groeten,
Maarten

Of dit is een misselijke grap
, of die kennis van een vriend van je wil alleen maar wat verdienen. Kijk hier goed rond op dit forum, want hier kun je echt veel opsteken
. Er zijn er veel die er echt genoeg over weten samen. Mijn kennis over AAS gaat niet zo ver, maar ver genoeg om te weten dat die kuur, wat voor jou de eerste zou moeten worden, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel