XXL Nutrition

Graag wat kritiek op een schema voor kracht

extera

Novice
Waardering
0
Ik zal mezelf eerst even voorstellen.

Ik ben Mark, 22 jaar oud en lees al een tijdje mee hier op het forum.
Ik heb vroeger (rond mijn 16e) al een paar jaar getrained in de sportschool, en ben nu sinds een jaar begonnen in een 'homegym' (loods van een maat waar we met zijn 2en trainen).

Sinds een weekje of 2 hebben we nu naast een bodycraft multistation en een kroon buikbank ook de beschikking over een powerrack met halterstang, roman chair en dumbbells met bijbehorend bankje.

Bij nieuwe spullen hoort een nieuwe schema... en hoor graag of er nog wat aan te verbeteren is.

Het doel is meer kracht opbouwen, na 8 weken gaan we over op een ander schema, gericht op massa.

Alvast bedankt!

Bijlagen

Zo op het eerste gezicht een "standaard" schematje met lekker veel borst en lekker veel werk voor de voorkant schouder. Valt weinig over te zeggen behalve dat ik het zo niet zou doen.

Ik denk trouwens dat waneer je het schema gewoon in tekst plaatst ipv als exelsheet je meer reacties krijg

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt, onderstaand het schema even als plaatje :)

Deathlift en squad staat laag in gewicht bij omdat ik deze nog nooit heb gedaan.
Ik wil eerst de oefening goed uit kunnen voeren, daarna kijk ik wel op welk gewicht hij kan.

De rest van de gewichten vul ik altijd in gedurende de 1e week.

full.png

Terug
Naar boven