XXL Nutrition

grand prix amsterdam ?

happymar

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Wie weet wanneer deze wedstrijd is ...
Ik weet ergens in september , maar wanneer precies zou ik wel willen weten .
groetjes Marian:D

8 Oktober is deze wedstrijd! Ik ben ook present :cool:

Edit: Jonko was me net voor :(

zijn er nog maar 2 wedstrijden dit jaar? 8 okt. en 3 dec. ???

als mijn voorbereidingen gaan zoals ik wil doe ik dit jaar mee aan de grandprix in amsterdam. Ik ben echter van plan om te gaaan pieken voor de universe in Southport engeland dit jaar maar waarschijnlijk liggen de twee wedstrijden erg dicht bij elkaar.

Wanneer is de universe dan? als het begin/midden october is zul je toch wel mee kunnen doen? :)
Ik zal iig komen juichen voor de mensen die met de Grand Prix mee gaan doen!

De heren van de NABBA zijn er nog niet helamaal uit geloof ik dit ivm de overige profwedstrijden rond die datum

grandprix a'dam rules! ik heb op die wedstrijd backstage mogen kijken in 2003. echt vet:eek:

• Topic Starter Topic Starter
Ik zorg dat ik er weer bij bent , maar nu met een goeie camera :o

Ik ga ook zeker kijken 8 oktober. Dat wil ik zeker niet missen.

8 oktober in de Pepsi hal in Amsterdam. Ik zal er zeker staan. Eindelijk weer iets in NL. Uiteraard ga ik ervoor om in de shape van mijn leven te staan, voor mij een speciale wedstrijd omdat mijn ouders er bij zullen zijn

circuleren er al wat meer namen van pro's die er aan gaan deelnemen???

Ja ronnie coleman gaat er zijn, chris cormier & gustavo badell al zeker;)

Proficiat aan de Neder-buren dat ze het maar weer eens gedaan krijgen een grand prix te organiseren. Waar is de tijd dat er een Olympia in Belgie werdt gehouden :o

jokke69 zei:
Ja ronnie coleman gaat er zijn, chris cormier & gustavo badell al zeker;)

Woooow:eek: wat een deelnemersveld, die drie zijn zeker top 10 gangers van de Mr.O;) Wat gasten erbij als Ed van Amsterdam, Alison Maria, Shehab Eldin en je hebt al een top deelnemersveld.
Eigenlijk zou het ook mooi zijn als nog een paar europese toppers hun opwachting zouden maken zoals Ronny Rockel, Dennis Wolf, Tommi Thorvildsen, Mike Sheridan en Pavel Horvath:cool: .

zijn er al kaarten te koop?

Terug
Naar boven