XXL Nutrition

Graspop Metal Meeting 2007

jaaaaaa wordt een zalige affiche voor graspop!!!! :D

wordt weer zwaar feesten!

Jalouzie heerscht. wat een monster line-up dit jaar zeg.
Kan telkens niet omdat ik met met belangrijke dingen voor me studie zit. Heb Fields of rock al moeten laten schieten:(

Heb al mijn hoop nu gevestigd op Wacken Open Air. Ook vette shit :)
En misschien Waldrock.

wacken ben ik ook present :D :D :D

en had ik gekund, Magic circle festival ook... is maar 10 euro voor een monster line-up en manowar als headliner

jammergenoeg zal het gaan regenen!! en das niet leuk

Ja 80% kans op regen ofzo las ik laatst :O?

Oioioi!

Kheb voor 1 keer gebeden tot God, of hij het weer wil veranderen vant weekend :)

Ik moet ook maar eens een vette batcape ergens vandaan toveren

ik denk dat ik met de trein ga.
het is toch gratis (in de ticketprijs inbegrepen).
heb geen zin om net zoals 2 jaar geleden 5 uur in de file in een bakkende zon op de Antwerpse ring te staan.
en bovendien ga ik toch niet nuchter naar huis :p

goed is ook dat er lockertjes te huur zijn op de festivalweide om iets in op te bergen. mag van mij op andere festivals navolging krijgen.

en hopelijk valt het weer beter mee dan ze voorspellen...

Btw, probeer op graspop niet te crowdsurfen of je wordt uit de tent gezet!
Dat is een nieuwe wet op graspop omdat er teveel ongelukken gebeurden.

Als je crowdsurft en de security vooraan krijgt je te pakken dan krijg je een kruis op je hand, vangen ze je nog een keer, dan wordt je uit de tent gezet of uit graspop. Weet ik niet meer.

Vind ik wel goed enigzins, want ik heb 2,5 maand geleden accident opgelopen door iemand die op me sprong, en ik kreeg een liche ontwrichting in schouder waardoor men pezen uitgerokken waren, en ik doe alles voor de training. Heb zodus 2 maand nie kunnen trainen en nu pas terug begonnen.

Ik ga donderdag al door, zal een zware nacht worden denk ik :)

...nog 24 uur... :D

spijtig ik zal er niet bij zijn, monsteraffiche man, maar ik kan moeilijke alle festivals doen :(

Ik vertrek binnen een uurtje of 2!
Early drinking op de nog niet open camping waar je zoiezo toch altijd binnen kan hehe.

damnit ! ik moet morgenmiddag nog examen "Financieel en operationeel management" doen lol, strax men rugzak enzo in orde steken. De moment dak buitenkom uit het examen pinten pakken en dan de trein op naar Mol ! :hedbang::hedbang:

Terug
Naar boven