XXL Nutrition

Graspop Metal Meeting 2007

nieuw nummer 'hunting horrified screams'

www.myspace.com/invictrius

laat es wat weten he!

mijn vermoeden wordt bevestigd,not to jerk you off maar leg al jullie geld samen dat je er voor over hebt en ga een dikke studio binnen.

Tzal 10x beter zijn. Imo ligt t niet aan jullie liedje, khoor er ook iets deeds in, zonder blaststukken dan:) maar zorg voor n dijk van een gitaargeluid, goeie drumsound en das al de helft van t resultaat. Neem t bv zelf op, ampje met n DI, mengpaneeltje of n toneport, of beter nog n externe geluidskaard om zo jullie drum op te nemen en spendeer er tijd aan, tot je t naast n megagoeie release mag leggen. Onze master is onderweg, dr konden dingne nog beter, maar kben tevreden. We zijn nie gekend maar komt mss nog wel.

wa bands ik speel, time will tell :)

klank is niet zo goed daar, maar dat is een ruwe mix.
Volgende week zal ik de master enzo laten horen en dat zal stukken meer blazen.

Time will tell, en dan zal je me andere shit moeten vertellen dan slechte sound haha!

btw: ex-dying fetus member Vince en 2 ex-misery index members hebben een nieuw album bijna uit met Covenance:

http://www.myspace.com/covenance

brutal death, nog underground, en lekker vet vind ik.
Heb hun demo nog toegestuurd gekregen van hen.

• Topic Starter Topic Starter
En hiermee zou de affiche GMM 2007 helemaal af zijn volgens de website.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wow, grootmeester-gitarist Joe Satriani komt ook !

is nog leraar geweest van Kirk Hammett :D

Jah 3 dagen, de vrijdag heb ik nog een examen maarja dat wordt rugzak naar school ! Maarja men school ligt op 2km ofzo van ST-Pieters in gent dusjah :D

Nice, Hammerfall, Legion of the damned er nog bij! Super

ik ga de zaterdag
iron maiden baby

was eerst nog van plan om naar seattle tegaan dit jaar en ozzfest mee te pikken maar ik zal er niet raken

Nieuws
19-5-2007 Velvet Revolver hebben hun Europese tour afgezegd!
Velvet Revoler hebben al hun optredens gepland na 17 juni afgezegd, waaronder ook Graspop Metal Meeting.

Idd en Belphegor vervangt! Jammergenoeg wat een k*tband ook :D hehe
Liever Behemoth:cool:

Ja heb ze live gezien, al 2 maal, maar ik vind er niets aan aan die muziek, nuja mss heb je wel gelijk dat ik het daarvoor geen k*tband moet noemen.

sorry hehe:D

Nu vrijdag naar dying fetus en skinless!

Zit ik zonet wat te surfen op site van Cynic, kom ik dit tegen ...
:eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tjien, nu ik heb die informatie ook maar van deathmetal.be, waarop ik het gelezen had. Mss zijn die gasten mis hehehe!

Tjien, nu ik heb die informatie ook maar van deathmetal.be, waarop ik het gelezen had. Mss zijn die gasten mis hehehe!

Ik weet het intussen wel zeker ik citeer even wat ik ontvangen heb in mn mailbox (mail verstuurd naar graspop.be)

''Hallo, ik heb geruchten gehoord dat Cynic op zondag 24 juni zou komen op graspop, klopt dit ?Graag reactie omwille van de tickets die ik dan dringend zou willen bestellen.
Mvg"

Antwoord Peter (Graspop):
"Inderdaad Cynic wordt toegevoegd aan de affiche.

We kondigen dit maandag aan !"
Mvg

Peter

Terug
Naar boven