Fitness Seller

graspop

Ano_1984_8

Novice
uitgeschakeld
Waardering
2
Lengte
1m89
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
hoi
nog 6 maand en graspop komt er weer aan se:cool:
alleen de affiche vind ik ni zo super.
die van vorig jaar die kan geen enkel meer overtreffen denk ik.
wie van de bbd ga er na graspop?:)

Vorig jaar was zeker vet. ik ben nog niet zeker of ik zelf ga.

De line-up is niet denderend, WOA is stukken beter ;) .

Vorig jaar vond ik maar vrij crappy op enkele headliners na.
2 jaar geleden met Iron Maiden & Kiss was stukken beter. Grote kans dat maiden dit jaar weer komt. 'be quick or be dead' werd gezegd bij de kaartverkoop. :)

• Topic Starter Topic Starter
2 jaar geleden met Iron Maiden & Kiss was stukken beter. Grote kans dat maiden dit jaar weer komt. 'be quick or be dead' werd gezegd bij de kaartverkoop. :)

ja slipknot en marilyn manson was wel vermakelijk vorig jaar:-)
ja iron maiden komt ook zeker:-)
aleen jammer van rammstein van ni???

denk dat ik dit jaar oversla.

moet dan werken en door me overige vakanties nog maar 3 en halve verlofdag over.

Normaalgezien komen ze niet want ze gaan die datum in de studio...!
Heb ik al op ander fora gelezen.

JAMMERGENOEG! :(

Affiche is nog lang niet klaar he mannen. Maar ik denk toch al m'n combiticket te bestellen. Voor de 15e editie maken ze er misschien nog iets speciaal van...?

• Topic Starter Topic Starter
Affiche is nog lang niet klaar he mannen. Maar ik denk toch al m'n combiticket te bestellen. Voor de 15e editie maken ze er misschien nog iets speciaal van...?

ja ja de mijn zijn al besteld zenne en mijn boozebags maal 3 ook al haha
da we daar ni droog staan e:-)

WOA-ticket is binnen :) .

Klein updateje, er zijn gisteren enkele nieuwe namen bekend gemaakt voor GMM 2010:
SLAYER, SAXON, PARADISE LOST, OBITUARY, ANATHEMA, STEEL PANTHER, UDO, DEICIDE, A DAY TO REMEMBER, ATREYU, UNEARTH, CANNIBAL CORPSE, 36 CRAZYFISTS, RISE TO REMAIN, BETWEEN THE BURIED AND ME

Heb combitickets hier al lang liggen.

Wat ik zeker wil zien:
Slayer
Motörhead
Korpiklaani
Sabaton
Killswitch Engage
Saxon
Alestorm
Tankard

Kiss mag weg blijven imo.

hmm, lang niet slecht, ga toch nog even de kat uit de boom kijken en zien wat m'n gezondheid toelaat

A

Jaja tickets zijn binnen. Wordt weer een zwaar potje rellen en zuipen dit jaar.:hedbang:

Wie gaat nog? dan houden we een kleine pit meeting.

Mijn must see lijstje (20 bands, maar in de praktijk zullen het er wel minder zijn :D)

Vrijdag:

Slayer
My Dying Bride
Therion
Anathema
Sepultura
Bleeding through

Zaterdag:

Soulfly:
Bullet for my valentine
Immortal
Sabaton
Paradise Lost
Feat Factory
Eluveitie

Zonderdag:

Hatebreed
Killswitch Engage
Amon Amarth
behemoth
As I lay Dying
katatonia

[Link niet meer beschikbaar]

:evilnana:

Ben eens benieuwd of die zomaar iets mogen organiseren onder naam GRASPOP.
Trouwens GMM 2010 sucks big time dit jaar, menige goeie bands die cancellen. Deicide, Steel Panther, Ratt, wellicht Slayer ook nog (zit er toch dik aan te komen). Laten ze nog eens Iron Maiden vallen en die komen dan naar Pukkelpop.

Nu mag ik een ticket van 76euro kopen voor MAIDEN op Pukkel waar ik anders nooit naartoe ga! Best dat Gojira die dag nog speelt. Zijn de enige twee bands die ik wil zien :) Maar het geld is het waard voor Maiden!

Ben eens benieuwd of die zomaar iets mogen organiseren onder naam GRASPOP.
Trouwens GMM 2010 sucks big time dit jaar, menige goeie bands die cancellen. Deicide, Steel Panther, Ratt, wellicht Slayer ook nog (zit er toch dik aan te komen). Laten ze nog eens Iron Maiden vallen en die komen dan naar Pukkelpop.

Nu mag ik een ticket van 76euro kopen voor MAIDEN op Pukkel waar ik anders nooit naartoe ga! Best dat Gojira die dag nog speelt. Zijn de enige twee bands die ik wil zien :) Maar het geld is het waard voor Maiden!

slayer ook? vanwaar haal je dat.

Terug
Naar boven