XXL Nutrition

graspop

Nah, dit jaar vind ik de line-up inderdaad zoals velen niet interessant genoeg. De meeste van de bands heb ik toch al gezien, en om nu voor de sfeer te gaan.. :cool:
Misschien volgend jaar nog eens!

slayer ook? vanwaar haal je dat.

Het kan is niet zeker, hebben deze week concert geannuleerd wegens stemproblemen van Tom Araya. Nuja kan niets zijn ook he...

---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ----------

Nah, dit jaar vind ik de line-up inderdaad zoals velen niet interessant genoeg. De meeste van de bands heb ik toch al gezien, en om nu voor de sfeer te gaan.. :cool:
Misschien volgend jaar nog eens!

Inderdaad, ga al jaren en veel bands ervan heb ik al gezien, enkel diegene die ik nog niet gezien heb of de moeite waard waren om te gaan hebben al gecancelled: RATT, Deicide, Steel Panther. De headliners zeggen me al helemaal niets.

Het kan is niet zeker, hebben deze week concert geannuleerd wegens stemproblemen van Tom Araya. Nuja kan niets zijn ook he...

---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ----------

Inderdaad, ga al jaren en veel bands ervan heb ik al gezien, enkel diegene die ik nog niet gezien heb of de moeite waard waren om te gaan hebben al gecancelled: RATT, Deicide, Steel Panther. De headliners zeggen me al helemaal niets.

ratt, steepanther? zijn dat geen hair metal bands :roflol:

http://www.youtube.com/watch?v=i_xs1OHafBI

hier, een goeie kuur tegen de gayness.

Inderdaad, de vorige jaren waren de headliners sowieso beter.

Inderdaad, de vorige jaren waren de headliners sowieso beter.

misschien wel, maar het valt me op dat er dit jaar extra veel subtoppers zijn. (amon amarth, sepultura, carcass, ....) toch niet de minsten. Sowieso spreekt het me niet aan om zo'n megaband passief van 100 meter afstand te bekijken.

misschien wel, maar het valt me op dat er dit jaar extra veel subtoppers zijn. (amon amarth, sepultura, carcass, ....) toch niet de minsten. Sowieso spreekt het me niet aan om zo'n megaband passief van 100 meter afstand te bekijken.

Amon Amarth en Sepultura en meerdere van de affiche heb ik wel vaker gezien, dan vind ik het festival niet de moeite. Kvind het écht een beetje jammer dit jaar vergeleken met andere jaren.

Amon Amarth en Sepultura en meerdere van de affiche heb ik wel vaker gezien, dan vind ik het festival niet de moeite. Kvind het écht een beetje jammer dit jaar vergeleken met andere jaren.

En moesten ze de prijs nog eens naar beneden schroeven zou ik er nog eens over nadenken. Momenteel wel niet veel mensen dat ik ken die gaan, maar Paris zal wel met mij meegaan, je mag dan in mijn tent slapen ;)

Geen Graspop dit jaar, vorig jaar schijnt al slecht te zijn geweest. Ik vermaak me wel op Wacken :D .

Ik heb Amon amarth ook al verschillende keren gezien, maar die bouwen gewoon telkens zo'n zalig feestje dat ik volgende week toch nog eens ga kijken :)

Ook benieuwd om de nummers op Evangelion (behemoth) te horen. Meeste andere die ik wil gaan bekijken heb ik ook wel al eens gezien, maar toch.

Wordt eerste keer Dark funeral en exodus, voor de rest gewoon nogmaals feesten op de zalige bands die al eens zijn langsgekomen.

nog 3 daagjes :D ben dit jaar ook weer van de partij, ga enkel de vrijdag :hedbang:

Terug
Naar boven