Paris
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 455
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 55kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nah, dit jaar vind ik de line-up inderdaad zoals velen niet interessant genoeg. De meeste van de bands heb ik toch al gezien, en om nu voor de sfeer te gaan..
Misschien volgend jaar nog eens!
Het kan is niet zeker, hebben deze week concert geannuleerd wegens stemproblemen van Tom Araya. Nuja kan niets zijn ook he...
---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ----------
Inderdaad, ga al jaren en veel bands ervan heb ik al gezien, enkel diegene die ik nog niet gezien heb of de moeite waard waren om te gaan hebben al gecancelled: RATT, Deicide, Steel Panther. De headliners zeggen me al helemaal niets.

ratt, steepanther? zijn dat geen hair metal bands
http://www.youtube.com/watch?v=i_xs1OHafBI
hier, een goeie kuur tegen de gayness.
problemen ermee 

Offcourse zijn het hairmetal bandsproblemen ermee
zalige muziek!
Trouwens, je moet me Heartwork van Carcass echt niet leren kennen man
Zalig album en moet in iedere metalcollectie te vinden zijn en als deze:
http://www.youtube.com/watch?v=SOSjntSpxT8
![]()

Het kan is niet zeker, hebben deze week concert geannuleerd wegens stemproblemen van Tom Araya. Nuja kan niets zijn ook he...
---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ----------
Inderdaad, ga al jaren en veel bands ervan heb ik al gezien, enkel diegene die ik nog niet gezien heb of de moeite waard waren om te gaan hebben al gecancelled: RATT, Deicide, Steel Panther. De headliners zeggen me al helemaal niets.
Inderdaad, de vorige jaren waren de headliners sowieso beter.
misschien wel, maar het valt me op dat er dit jaar extra veel subtoppers zijn. (amon amarth, sepultura, carcass, ....) toch niet de minsten. Sowieso spreekt het me niet aan om zo'n megaband passief van 100 meter afstand te bekijken.
Amon Amarth en Sepultura en meerdere van de affiche heb ik wel vaker gezien, dan vind ik het festival niet de moeite. Kvind het écht een beetje jammer dit jaar vergeleken met andere jaren.