AndroidHealthClinic

GRATIS bellen naar vaste telefoons!!!!

downloadking23

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Jah eindelijk begint er progressie te komen in deze veel te dure k*twereld!
Ik heb sinds gister een nieuw progje draaien waarmee ik GRATIS BEL naar ALLE VASTE TELEFOONS in Nederland!!!!!
Het proggie heet voipbuster en is te halen op www.voipbuster.com
Hoe gaan we te werk : en wat hebben we nodig:
- Ofcourse het VOIPBUSTER progje
- een headset met microfoon
- een correct geconfigde geluidskaart
- of een set boxjes en een losse microfoon
1: Download en installeer het progje
2: Start het progje
3: Progje vraagt om username en pass. op het 2de tabje kun je een nieuw account aan maken! zorg dat je een geldig (non-hotmail) emailadres in voert en zorg ook dat je username en je password minimaal 6 karakters hebben
4: Wacht 10 minuten
5: Lees de bevestigingsmail: op dit moment kun je al bellen naar ALLE VASTE TELEFOONS in NEDERLAND! echter is dit nog gelimiteerd tot 1 minuut!
6: Log in op de website van VOIPBUSTER (ga naar www.voipbuster.com en klik op buy credits/sign in)
7: Vul je persoonlijke gegevens in op de site ypur personal details.
8: Klinkt stupid, maar log uit door onderaan het scherm op close window te klikken
9: Log weer in net als punt 6
10: sluit het programma voipbuster helemaal af (rechtsklikken op het icoon bij de klok en klik exit.
10: Klik op Buy credit
11: Klik op pay by phone (je moet 1malig EUR 1.30 betalen, 1MALIG!!!)
12: volg de instructies op het scherm
13: wacht 5 minuten
14: log uit van de site net als punt 8
15: start je voipbuster weer op
16: GEFELICITEERD!!! je belt GRATIS naar ALLE VASTE TELEFOONS in NEDERLAND!!! Zonder tijdslimiet!
17: optioneel: lees de diverse info op de site van voipbuster naar welke landen het gratis bellen is en wat de rates per minuut zijn voor alle andere services.
TIP: neem voor het bellen naar MOBIELE telefoons zoiets als TELE 2 op je vaste toestel. dit is goedkoper bellen als via de VOIPBUSTER. naar VASTE TOESTELLEN bel je dus gratis via het proggie

Laatst bewerkt:
juist, had het ook al gezien, en als je het eenmaal op windows hebt gedaan kan het ook nog op een maccie....

ik heb alleen niets hoeven te betalen destijds???

welcome to the club ;-)

profiteer hier al een maand of drie van, erg handig! karma alleszins ;-)

hoe is de kwaliteit omdat het toch voice over ip is net zoals skype???

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het al met diverse mensen getest door naar hun vaste toestel te bellen, allemaal zeiden ze dat ik goed was te verstaan en dat het telefoongesprek duidelijk was :) VOIP komt steeds meer in, dus het is zeker een aanrader.

o man, skype sux. voipbusters kwaliteit is sehr gut. Je kunt het gratis proberen zonder iets te betalen denk ik. Er zijn er een paar gratis landen die je kunt bellen, ga ervoor.

Voor VOIPbuster moet je 1malig EUR 1.30 betalen! dan word de limiet van de 1 minuut gede-activeerd. zie mijn manual ;)

kan ook thuis naar vaste nrs bellen via Tele2...maar gvd bijna niemand heb n vaste telefoon of is nooit thuis:mad:

ach ik bel nooit langer dan 1 minuut :)

RobertHosper zei:
kan ook thuis naar vaste nrs bellen via Tele2...maar gvd bijna niemand heb n vaste telefoon of is nooit thuis:mad:

Bellen via Tele 2 kost nog steeds geld .. met VOIP buster is het na betaling van 1malig EUR 1,30 helemaal gratis zolang je wilt!

90% van de mensen die ik ken heb ik alleen een mobiel nummer van.

Ik HAAT bellen. Het is altijd OF ongelegen, OF iemand die ik niet wil spreken. Ik heb een vaste telefoon, maar volgens mij doet 'ie het niet, want hij is nog nooit overgegaan (of niemand heeft mijn nummer???).

Lang leve de mobiele telefoon :D

Een vaste telefoon...:roflol: Ik heb bij verhuizing meteen m'n KPN aansluiting eruit gegooid; die gebruikte ik alleen voor m'n ADSL. Dat scheelt meteen €22 BelBudget per twee maanden en ik ben overgestapt op kabel. Verdubbelde m'n snelheid voor hetzelfde geld.

Heb het ook een tijdje gebruikt. Heb alleen sinds een week Windows XP 64-bit geinstalleerd, en daar werkt hij op de een of andere manier niet op. Binnenkort weer op de laptop.

Vaste telefoon toch wel handig in verband met de bereikbaarheid. Schiet niet echt op om degenen die jou bellen zwaar op kosten te jagen omdat je alleen mobiel hebt.

Zelf via Casema gratis een VOIP-aansluiting er bij, betaal alleen de gesprekskosten. Zou met personen die alleen mobiel hebben amper bellen, daar spek je alleen de kas mee van de providers.

DBC01 zei:
Een vaste telefoon...:roflol: Ik heb bij verhuizing meteen m'n KPN aansluiting eruit gegooid; die gebruikte ik alleen voor m'n ADSL. Dat scheelt meteen €22 BelBudget per twee maanden en ik ben overgestapt op kabel. Verdubbelde m'n snelheid voor hetzelfde geld.

DBC belt nu twee keer zo snel :D

Terug
Naar boven