koetje
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hiekie zei:Ik HAAT mobiele telefoons..
1: je bent altijd bereikbaar, ik wil ook wel eens niet bereikbaar zijn
2: Bellen met die krengen is t*fus duur
3: Bellen naar de krengen is ook tyfusduur
4: Als je dan een keer wilt bellen of gebelt word is de batterij leeg
5: Ze gaan vaker kapot dan normale telefoontoestellen
6: Veel te veel toeters en bellen op die mobieltjes van tegenwoordig, ik vraag me nog wel eens af of je tegenwoordig nog steeds met zo'n ding kunt bellen, waarvoor ie eigenlijk gemaakt is
Ik heb wel zo'n ding, maar puur voor het werk, als ik een baan krijg waarbij een mobiele telefoon niet meer is vereist gaat ie de deur uit, lang leve email en vaste telefonie

Metal_Wolf zei:2 pagina's al..en ik heb het hier 2x gepost en daar kwamen maar 1-2 reacties op en nouwlijks karma... :cry:

klusmier zei:wel aardig hoor, maar lukt het ook via je gsm ? nee dus...............
dan heb ik er dus niks aan !![]()

030-12341234 moet ik nog meer voor je doen dani?Dani zei:

het tijdperk waarbij hij de mobile telefoon al achterhaalt vind en alleen nog maar emails stuurd en ik neem aan msn? net als ikkeHomer17 zei:Welk tijdperk kom jij vandaan ey
1. Zet hem uit
2. Neem goedkoop abbo €3.00 per maand voor 400 belminuten
3. Neem goedkoop abbo €3.00 per maand voor 400 belminuten
4. Neem een goede mob en eventueel extra batterij
5. Je moet er ook niet mee gaan gooien
6. Neem een 3310

DBC01 zei:
Markywannabee zei:het tijdperk waarbij hij de mobile telefoon al achterhaalt vind en alleen nog maar emails stuurd en ik neem aan msn? net als ikke![]()

EricR zei:Dat is naar het buitenland een echo-put. Heb het met Skype geprobeerd, maar een discount bedrijf voor buitenlandse telefonie bied gewoon een stukken betere kwaliteit. VOIP-buster is nog minder daarvoor.
als je even je telefoonlijn opzegt en je adsl en dan bij een andere provider adsl aanvraagt op die telefoon lijn dan heb je geen kpn abb meer geen telefoon meer maar wel goedkoopr adsl!Hiekie zei:Helemaal mee eens.. net zoals DBC loop ik ook elke keer te vloeken als die klotemobiel afgaat.. doe mij maar email , dan kun je reageren / antwoorden wanneer je dat wil
Maar de lol van gratis bellen hier in Nederland, dat is gewoon een kick. eindelijk is er eens iets waar dat dure KPN nu nog niet om heen kan.
Ik ADSL dan wel via de telefoonlijn, maar dat is omdat @ Home zo enorm bagger is. ik schop nog eerder kabel de deur uit als de telefoon

TongPo zei: