XXL Nutrition

GRATIS bellen naar vaste telefoons!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Met een vast toestel bellen naar een mobiel kost via Telestunt.nl eur 0.25 per minuut... bij tele 2 is dat Eur 0.183 per minuut... oplichters die telestunt

Tele 2:
Naar mobiele telefoons
(per 1 december 2004; tarieven in €ct/min)

Tarieven gelden dag en nacht Tele2
Preselect Tele2
Extra

Week (maandag t/m vrijdag)
Starttarief 5,1 4,6
Naar Tele2 Mobiel 17,2 15,5
Naar KPN, Vodafone 18,3 16,5
Naar Telfort, Orange, T-Mobile 20,2 18,2

Telestunt:

Land Nummer ct/min
Namibie (vast en mobiel) 0900 1931 35
Nauru (vast en mobiel) 0900 1756 70
Nederland (vast) 0900 1543 lokaal
Nederland (mobiel) 0900 1925 25
Nederlandse Antillen (vast en mobiel) 0900 1924 15

Je moet telestunt daar ook niet voor gebruiken, Telestunt gebruik je voor bellen naar het buitenland.

Hiekie zei:
Jah eindelijk begint er progressie te komen in deze veel te dure k*twereld!
Ik heb sinds gister een nieuw progje draaien waarmee ik GRATIS BEL naar ALLE VASTE TELEFOONS in Nederland!!!!!
Het proggie heet voipbuster en is te halen op www.voipbuster.com
Hoe gaan we te werk : en wat hebben we nodig:
- Ofcourse het VOIPBUSTER progje
- een headset met microfoon
- een correct geconfigde geluidskaart
- of een set boxjes en een losse microfoon
1: Download en installeer het progje
2: Start het progje
3: Progje vraagt om username en pass. op het 2de tabje kun je een nieuw account aan maken! zorg dat je een geldig (non-hotmail) emailadres in voert en zorg ook dat je username en je password minimaal 6 karakters hebben
4: Wacht 10 minuten
5: Lees de bevestigingsmail: op dit moment kun je al bellen naar ALLE VASTE TELEFOONS in NEDERLAND! echter is dit nog gelimiteerd tot 1 minuut!
6: Log in op de website van VOIPBUSTER (ga naar www.voipbuster.com en klik op buy credits/sign in)
7: Vul je persoonlijke gegevens in op de site ypur personal details.
8: Klinkt stupid, maar log uit door onderaan het scherm op close window te klikken
9: Log weer in net als punt 6
10: sluit het programma voipbuster helemaal af (rechtsklikken op het icoon bij de klok en klik exit.
10: Klik op Buy credit
11: Klik op pay by phone (je moet 1malig EUR 1.30 betalen, 1MALIG!!!)
12: volg de instructies op het scherm
13: wacht 5 minuten
14: log uit van de site net als punt 8
15: start je voipbuster weer op
16: GEFELICITEERD!!! je belt GRATIS naar ALLE VASTE TELEFOONS in NEDERLAND!!! Zonder tijdslimiet!
17: optioneel: lees de diverse info op de site van voipbuster naar welke landen het gratis bellen is en wat de rates per minuut zijn voor alle andere services.
TIP: neem voor het bellen naar MOBIELE telefoons zoiets als TELE 2 op je vaste toestel. dit is goedkoper bellen als via de VOIPBUSTER. naar VASTE TOESTELLEN bel je dus gratis via het proggie

je krijgt een € 5,- credit deposit als je de full versie doet met betalen! daarom heb je zolang kunnen bellen! straks moet je gewoon betalen

:roflol:

Nou ik ben benieuwd.

Vanaf volgende maand betaal ik de helft van mijn abonnementsgeld, ipv 44 euro betaal ik 22 euro voor 150 smsjes en 400 belminuten. Da's toch netjes dacht ik zo :D

Aan de andere kant: Mijn mobiele telefoon heeft me deze maand erg goed geholpen aan een hogere rekening: Om snel afspraken te maken en instanties te bellen ivm mijn verhuizing; altijd bij de hand en de services van Telfort zijn uitgebreid.
Helaas betekende het ook een rekening van +30% meer...

heb me aangemelt op dat voip! moest ik nummer bellen maar dat gaat niet met de mobiele telefoon! en mijn vaste lijn heb ik jaren geleden al van de muur getrokken! hij ligt er wel nig maar gerbuikt heb niet meer

dus nu weeet ik nog niet of het werkt of niet
ik kan wel gratis 1 min lang bellen binnen nl en zo op vast nummer werkt goed

• Topic Starter Topic Starter
Markywannabee zei:
je krijgt een € 5,- credit deposit als je de full versie doet met betalen! daarom heb je zolang kunnen bellen! straks moet je gewoon betalen

Nope .. je leest niet goed ... als je em volledig regt en je belt naar de GRATIS lokaties dan blijft ut gratis!!! echter krijg je bij het bellen naar een betaalde lokatie de eerste 5 EURI dus voor niks :P

Hiekie zei:
Nope .. je leest niet goed ... als je em volledig regt en je belt naar de GRATIS lokaties dan blijft ut gratis!!! echter krijg je bij het bellen naar een betaalde lokatie de eerste 5 EURI dus voor niks :P
oo? mmm dus toch maar doen dan?:o die 1 min gratis bellen is idd leuk! ;-)

Zo

heb het programma geinstalleerd het werkt werkelijk perfect en het is nu wel minimaal 5 euro en geen 1,3 meer maar goed!

ik heb al verschillende telefoontjes gepleegt en het werk echt perfect een aanrader en gratis!!!!!

Het zijn een stelletje klootzakken daar bij die voip buster

INEENS maar dan ook ineens is je credit nog maar 120dagen geldig

dus je moet nu binnen 120dagen zorgen dat je steeds weer 1 euro of 5 euro per credit card word overgemaakt of je verliest de service en ook je ( inmimddels mogenlijk ) prive inkomende telefoon nummer!!!

Terug
Naar boven