MuscleMeat

Gratis Massage

• Topic Starter Topic Starter
Het is dat je zover weg woont. anders had ik het wel geweten.

Waar zit je dan FonsVleermuis? en wat had je dan wel geweten? haha

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:30 ----------

Wel lief van je dat je op iedereen reageert, goeie service. :thumbs:
Vind ik wel zo beleefd ;-)
en zit het hier een beetje uit te vogelen, ben nieuw hier zoals je begrijpt haha

Waar zit je dan FonsVleermuis? en wat had je dan wel geweten? haha

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:30 ----------

Vind ik wel zo beleefd ;-)
en zit het hier een beetje uit te vogelen, ben nieuw hier zoals je begrijpt haha

Als je een keer een privé training nodig hebt :)

Een 'sportmasseur' die het over respect, discretie en hygiene heeft...

Uhu :)

Gewoon dikke muscle worshipping hier man :roflol:

Beste lezer, Ik heb een paar jaar terug de opleiding sportmassage gedaan. Ik heb echter nog nooit iemand die heel erg gespierd is gemasseerd en zou graag eens willen weten hoe dat is/voelt onder mijn handen en of ik technieken daarop aan moet passen of zo. Daarom zou ik graag eens iemand masseren die heel erg gespierd is zoals. Het gaat mij puur om de ervaring van mijn massagetechnieken uit te breiden/te verbeteren. Een massage zal een 2-2.5 uur duren (eerst in buikligging: rug, schouders, nek, achterkant armen, achterkant benen en de billen. Dan in rugligging: voorkant armen, borst, buik en voorkant benen. Uiteraard is, als je echt zwaar gespierd bent, de massage gratis voor je, want het is voor mij een leermoment. Ik woon in Rotterdam Noord, vlak bij Station Noord. Hygiene, respect en discretie staan bij mij hoog in het vaandal, en dat verwacht ik ook terug Als je interesse hebt, spreek me dan aan aub. Overigens ben ik zelf niet gespierd!
Oooh, dat ik dit topic nu pas zie! Showtime. Denk je nou echt dat ik zit te wachten om gemasseerd te worden door een 57 jarige ouwe vent?? En trouwens je zegt "Hygiene, respect en discretie staan bij mij hoog in het vaandel", dat is typisch een opmerking in een h**ren advertentie dus ik vraag me af of je er geen sexuele bedoeling mee hebt. Vies!

muscle fettish jonguh haha

Ik woon in Rotterdam Noord, vlak bij Station Noord. Hygiene, respect en discretie staan bij mij hoog in het vaandal, en dat verwacht ik ook terug Als je interesse hebt, spreek me dan aan aub. Overigens ben ik zelf niet gespierd!
Je woont dus op steenworp afstand van sportschool Straatweg, daar lopen genoeg hele gespierde mannen rond.
Zou zeggen loop daar eens naar binnen, ze zullen je met open armen ontvangen.
Laat hier maar weten hoe het gegaan is...

• Topic Starter Topic Starter
Erg jammer dat jullie zo achterdochtig zijn hier. Het enige wat ik wil is mijn ervaring uitbreiden om te zien of de "standaard" technieken aangepast moeten worden bij bodyduildertypes. Voor die ervaring bied ik een gratis goede massage aan, en geen sex of muscle worship of wat dan ook. Jij een gratis massage en ik een uitbreiding van mijn ervaring, net als met het lopen van een stage na een opleiding.....is dat zo vreemd???

Hier kennelijk wel, hetgeen meer over jullie zegt dan over mij.
Iemand raadde me dit forum aan, het is duidelijk dat ik hier niet thuishoor. Bedankt voor jullie "respectvolle" reacties.
succes

Nouja, beetje zielig gaan lopen doen...
Whoehoeeee! Niemand begrijpt me...

Erg jammer van dit huilie huilie gedoe want volgens mij heb ik je een goede tip gegeven...

Erg jammer dat jullie zo achterdochtig zijn hier. Het enige wat ik wil is mijn ervaring uitbreiden om te zien of de "standaard" technieken aangepast moeten worden bij bodyduildertypes. Voor die ervaring bied ik een gratis goede massage aan, en geen sex of muscle worship of wat dan ook. Jij een gratis massage en ik een uitbreiding van mijn ervaring, net als met het lopen van een stage na een opleiding.....is dat zo vreemd???

Hier kennelijk wel, hetgeen meer over jullie zegt dan over mij.
Iemand raadde me dit forum aan, het is duidelijk dat ik hier niet thuishoor. Bedankt voor jullie "respectvolle" reacties.
succes

Ben je nu echt verbaasd dat niemand gemasseerd wil worden door een 57 jaar oude vent?

Terug
Naar boven