MuscleMeat

groei armen..!?

Alekss

Novice
Waardering
0
Goedemorgen Heren en Dames,

ik train nu al een aantal maanden en het gaat de goede kant op, ik neem geen Weight Gainer maar neem zo nu en dan wel een Whey Shake. Meeste wat ik moet hebben neem ik uit mijn voeding.
Waar ik mee zit is dat mijn borst en schouders wel groeien en mijn armen niet zo erg mee groeien. Ik pak armen meestal aan het einde van elke les.
Is dit goed of moet ik een hele les armen trainen.

Ik hoor graag jullie advies.

Alvast bedankt.

Alekss

Als je meer aandacht wilt besteden aan je armen dan pak je ze op het moment dat je het meeste energie over hebt. Aan het einde heb je veel energie versplit en dus minder optimaal voor de groei en ontwikkeling.
Hoe ziet je schema er nu uit?

• Topic Starter Topic Starter
een willekeurige dag.

hardlopen naar sportschool op hoge snelheid 8 min.
optrekken/dippen/buikspieren 15 min.
dit doe ik altijd, sla ik nooit over!

schouders

5 verschillende oefeningen met elke oefening 4 sets ( 10 x 8 x 6 x 6)

aan het einde van de les nog 15 min armen.

Bovenstaand is geen schema.

een willekeurige dag.

hardlopen naar sportschool op hoge snelheid 8 min.
optrekken/dippen/buikspieren 15 min.
dit doe ik altijd, sla ik nooit over!

schouders

5 verschillende oefeningen met elke oefening 4 sets ( 10 x 8 x 6 x 6)

aan het einde van de les nog 15 min armen.

Ik zou dat dippen en optrekken zowiezo niet als warming up gebruiken. Als je gaat trainen is een beetje cardio voor opwarmen voldoende, in jou geval dus 8 minuten hardlopen.

Als je dan ook nog eens al die andere dingen gaat doen heb je al aardig wat energie gebruikt en dat komt je training niet ten goede! Die oefeningen moet je gewoon in je schema intergreren. Buikspieren kun je ook beter aan het einde van je training doen omdat je die gedurende de training hard nodig hebt, als je fatsoenlijk traint tenminste.

Grtz.

ok ik zal het dippen en optrekken integreren in mijn schema's