XXL Nutrition

Groeihormoon

swimming

Cool Novice
Waardering
0
Wie is er bekend met groeihormonen bij hardlopers, ik wil namelijk extra spierkracht verkrijgen bij een zo laag mogelijk gewicht. Groeihormonon heeft als voordeel dat het niet te vinden is bij de dopingcontrole en dat het vet omzet. Wat zou de beste dosis zijn? En heeft iemand ervaring hiermee alle tips zijn welkom.

dat t vet omzet? leg eens uit
bedoel je niet prohormonen?

denk dat je t dan in verkeerde sectie heb geplaatst btw? genoeg info over te vinden in suppsectie. ps, Pascalletjuhh laten ze thuis niet zien dat jij hier rondneust he:D

Laatst bewerkt:
ik denk dat ie HGH (human growth hormone) bedoelt?

hgh wordt namelijk voor meerdere doelen bereikt, en 1 van de bijwerkingen is dat er vet mee verbrand kan worden... maarum wat ik er van weet is dat dit vroeger een link spulletje was (kans op jacob creutzfeld ziekte)... en erg duur was (is)... het schijnt je organen te 'verjongen' en om die reden wordt het wellleens als verjongingskuur gebruikt, verder schijnt het spulletje in combinatie met anabole steroiden en insuline voor behoorlijke gains te kunnen zorgen.....

Maar of het nou voor hardlopers zo geschikt is???

daar hebben ze toch epo voor???? :D

• Topic Starter Topic Starter
Klopt het gaat hier om HGH, En ja ik wil valsspelen!!! Maar willen we allemaal niet de beste worden. In overleg met arts zijn we tot de conclusie gekomen dat het niet schadelijk is zolang je het niet langer dan een jaar achtereen gebruikt. Ik probeer via deze site al de nodige info te verzamelen voordat ik hier mee begin.
Hebben jullie ervaring met andere "doping" die de eigenschap heeft meer kracht en zo licht mogelijk blijven?

p.s. HGH zet vet om in spiermassa, ook perfect om jezelf droog te krijgen.

swimming zei:
Klopt het gaat hier om HGH, En ja ik wil valsspelen!!! Maar willen we allemaal niet de beste worden. In overleg met arts zijn we tot de conclusie gekomen dat het niet schadelijk is zolang je het niet langer dan een jaar achtereen gebruikt. Ik probeer via deze site al de nodige info te verzamelen voordat ik hier mee begin.
Hebben jullie ervaring met andere "doping" die de eigenschap heeft meer kracht en zo licht mogelijk blijven?

Vind je het niet een beetje zonde om het dure HGH te gebruiken.
Als ik jou was zou ik strombaject nemen om de dag 1ampul en eventueel proviron er bij elke dag.
Denk dat je daar best wel resutaten mee zult halen en je dokter weet denk ik wel hoe lang je het moet gebruiken.
ps. en vergeet niet te nakuren, maar dat hoef met dit kuurtje niet zo zwaar.

Groetjes ADRBEEST

Adr, als ie winny gebruikt en ze doen een grondige test dan vinden ze het zeker, stanozolol is een van de meest frequent misbruikte en makkelijkst voor te testen anabolen die er is.

Ok swimming. Het probleem met HGH is niet zozeer de neven-effecten. Hoewel wat je dokter zegt niet waar is en er op enkele maanden tijd makkelijk vergroting van organen en bijkomende distentie van de buikwand kan optreden, vormen van hypoglycemie en lichte acromegalie, alsook bij zo'n lang gebruik sterk en lang onderdrukte hypofysaire afscheiding van HGH.

Het probleem ligt hem eerder in het feit dat het extreem duur is (bij werkzame dosis mag je rekenen op 75 a 150 euro per dag en dit voor 12 a 20 weken) en dat het eigenlijk geen roste kloot helpt. Zult misschien wel wat vet verliezen, moest je tevens dieten. Maar ik neem aan als sporter dat je dat niet van plan bent. Maar spieren zul je er niet van bijkomen. De anabole werking van HGH bestaat er in het hormmoon IGF-1 te doen verhogen in spieren en lever. Dit is een gecompliceerd en sterk gereguleerd proces dat nagenoeg niet op gang te brengen is met het inspuiten rHGH. Het is zelfs zo sterk gereguleerd dat het rechtstreeks inspuiten van IGF-1 nog nagenoeg geen anabole werking heeft. Of hetzij in combinatie met insuline, maar dan speel je alweer een gevaarlijk spelletje dat mogelijk niet meer zo gezond is voor je sport.

Dus ja, het voordeel is dat je het niet kan vinden, maar het nadeel is dat je je blauw zult betalen aan iets dat je toch geen bal zal helpen.

Zou eerder kortwerkende aas gebruiken, en op tijd stoppen voor de tests zodat ze niets terugvinden.

Wat zou jij voorschrijven aan een hardloper?

Jongens alvast bedankt voor de info.

p.s. geld speelt geen rol, daarom ook mijn keuze in eerste instantie voor HGH.

Big Cat zei:
Adr, als ie winny gebruikt en ze doen een grondige test dan vinden ze het zeker, stanozolol is een van de meest frequent misbruikte en makkelijkst voor te testen anabolen die er is.

Ok swimming. Het probleem met HGH is niet zozeer de neven-effecten. Hoewel wat je dokter zegt niet waar is en er op enkele maanden tijd makkelijk vergroting van organen en bijkomende distentie van de buikwand kan optreden, vormen van hypoglycemie en lichte acromegalie, alsook bij zo'n lang gebruik sterk en lang onderdrukte hypofysaire afscheiding van HGH.

Het probleem ligt hem eerder in het feit dat het extreem duur is (bij werkzame dosis mag je rekenen op 75 a 150 euro per dag en dit voor 12 a 20 weken) en dat het eigenlijk geen roste kloot helpt. Zult misschien wel wat vet verliezen, moest je tevens dieten. Maar ik neem aan als sporter dat je dat niet van plan bent. Maar spieren zul je er niet van bijkomen. De anabole werking van HGH bestaat er in het hormmoon IGF-1 te doen verhogen in spieren en lever. Dit is een gecompliceerd en sterk gereguleerd proces dat nagenoeg niet op gang te brengen is met het inspuiten rHGH. Het is zelfs zo sterk gereguleerd dat het rechtstreeks inspuiten van IGF-1 nog nagenoeg geen anabole werking heeft. Of hetzij in combinatie met insuline, maar dan speel je alweer een gevaarlijk spelletje dat mogelijk niet meer zo gezond is voor je sport.

Dus ja, het voordeel is dat je het niet kan vinden, maar het nadeel is dat je je blauw zult betalen aan iets dat je toch geen bal zal helpen.

Vraag: wat zal wel helpen in mijn persoonlijke situatie en is bij een dopingtest niet meer terug te vinden?

admin zei:
Zou eerder kortwerkende aas gebruiken, en op tijd stoppen voor de tests zodat ze niets terugvinden.

Help me verder!!! Ik zit juist op deze site om ervaring en kennis op te doen. Bedankt

Waarom zoek je geen sportdokter? Die kennen dat wereldje het best.

Ik ga de uitleg kort houden maar alles in overweging genomen ben ik tot dit gekomen:

week 1: 30-50 mg stanozolol ED tabs
week 2: 30-50 mg stanozolol ED tabs
week 3: 30-50 mg stanozolol ED tabs
week 4: 30-50 mg stanozolol ED tabs, 40 mg oxandrolone ED
week 5: 30-50 mg stanozolol ED tabs, 40 mg oxandrolone ED, 3x5 g creatine ED
week 6: 30-50 mg stanozolol ED tabs, 40 mg oxandrolone ED, 3x5 g creatine ED
week 7: 2x5 g creatine ED, 20 mg tamoxifen, milk thistle
week 8: 2x5 g creatine ED, 20 mg tamoxifen, milk thistle
week 9: 1x5 g creatine
week 10: 1x5 g creatine
Week 11: Niets meer op te sporen...

*Veel water drinken

Het zijn geen spelletjes die ik persoonlijk speel. Omdat ze de gezondheid van de athleet ondermijnen. Maar over het algemeen zou een athleet dan AAS gebruiken in het off-season , overstappen op korterwerkende producten, eindigend met testosus en epitestosterone om uit te balanceren, stoppen enkele dagen voordien en dan maskeren met diuretica. Enige fout in die theorie is dat je dus wel positief kunt testen voor diuretica en dat die laatste ook wel voor problemen kunnen zorgen, zoals hevige krampen.

swimming zei:

vet om in spiermassa haha, denk dat je bedoelt verbrandt vet en bouwt spiermassa op door middel van een eiwit hoog dieet.
Als je dit ook van die dokter hebt zal ik ook maar gaan twijfelen aan de andere dingen die hij gezegt heeft :help:

Wat denken jullie dan van 8 weken test prop. 100mg Om de dag. En nakuren met Nolvadex

Zit je op 350 mg test per week en na je kuur nog maar 2 weken positief.

Terug
Naar boven