Fitness Seller

groeihormoon

keanu

Cool Novice
Waardering
0
Hoi,

kheb Jintropin op de kop kunnen tikken. Ik ben van plan dit drie maanden te gebruiken. 's morgens 2 iu en na training 2 iu.
De eerste maand zou ik enkel Jintropin gebruiken en de twee maanden erna gecombineerd met een as bulkkuur.
Ik weet dat gh vet verbrand op de plaats waar je het subcutaan injecteert. Maar is het ook zo dat je er in het algemeen (dus overal) mee droger komt te staan?
En kan ik in combinatie met de as bulkkuur ook in vet% omlaag gaan als ik de hgh erbij zet?
Graag iemand zijn ervcaringen met hgh.
thx a lot

Na 4 maanden begin je pas een beetje resultaat te zien.
4ui per dag is een normale dosering voor beginnende gebruikers, die 4ui moet verspreid worden over de dag in minimaal 2 x..
ER wordt voornamelijk 5 on 2 off gebruikt om de kosten te beperken.
Omdat het vrij snel je lichaam uit is kan je lichaam snel herstellen en daarom heb je geen slechte periode achteraf.

bron : @ champ

blijkt dat het vetverbrandende effect nog 2 maanden kan aanhouden na de laatste doses.

• Topic Starter Topic Starter
Thx voor de reacties guys...
Iemand uit de fitness vertelde me dat een zware anabolenkuur (test en dbol bv),met bulkvoedingsschema , in combinatie met hgh een synergetisch effect heeft, m.a.w. dat je er wel een pak kilo s van bijkomt...ma da blijkt in contradictie te zijn met hetgeen "Navy" zegt. nu weet ik het helemaal niet meer...snif...lol zenne :)

je verbrand vet en maakt spiermassa aan...goeie shit toch?..

keanu zei:
Thx voor de reacties guys...
Iemand uit de fitness vertelde me dat een zware anabolenkuur (test en dbol bv),met bulkvoedingsschema , in combinatie met hgh een synergetisch effect heeft, m.a.w. dat je er wel een pak kilo s van bijkomt...ma da blijkt in contradictie te zijn met hetgeen "Navy" zegt. nu weet ik het helemaal niet meer...snif...lol zenne :)

Tis op zich een simpel rekensommetje. HGH zorgt ervoor dat spiercellen meer eiwitten kunnen gaan opnemen en nog mooier hgh zorg voor een vermeerdering van spiercellen ! kortom je lichaam krijgt dus gewoon meer spiecellen (die blijven) die nieuwe spiercellen kun je met behulp van voldoende andogene as ook weer sneller laten ontwikkellen . Verder op gelijk gewicht blijven en drastisch in vet zakken betekent dus een sterke toename van vet vrije massa dus een toename van spieren, Maar om echt een stuk groeter uit en kuur met hgh te komen is dus een perfecte afstemming van middellen en voeding een must .

Pas geleden foto's gezien van 100IU kits van Jintropin. Om te watertanden. Maar ja nu moet ze alleen nog zien te vinden.

Paleo

is dat wat dit groeihormoon?

Kost: If you decide to join the program, total payment for 500IU is $1650
dit is incl verzenden en verzekering in het geval het onderschept wordt, dan sturen ze nieuwe shit.

Iemand ervaring??? volgens mij een goed aanbod, als het tenminste goed spul is.

moet je die ook nog zelf mengen ? of zit alles al in de ampul en is het alleen opzuigen met naald en injecteren?

Ik ga mij ook maar meer in verdiepen in dit spul, wellicht kan ik dit mijn volgende kuur ook gebruiken, moet eerst nog wat meer over lezen. Maar volgens mij heb jij hier (Chemical )toch wel de meeste ervaring hiermee.

hardgainers zei:
is dat wat dit groeihormoon?

Kost: If you decide to join the program, total payment for 500IU is $1650
dit is incl verzenden en verzekering in het geval het onderschept wordt, dan sturen ze nieuwe shit.

Iemand ervaring??? volgens mij een goed aanbod, als het tenminste goed spul is.

Is inderdaad een mooi aanbod en helaas happen er daarom ook een hoop mensen. Heb al tig verhalen moeten horen van mensen die poen hebben gestuurd en niks krijgen. Soms sturen ze het wel maar een kleine hoeveelheid in de hoop dat je meer poen opstuurt en dan weten ze ineens nergen mer wat van. Wees verstandig en regel het in NL bij iemadn die je vertrouwt !

ccnp zei:
Ik ga mij ook maar meer in verdiepen in dit spul, wellicht kan ik dit mijn volgende kuur ook gebruiken, moet eerst nog wat meer over lezen. Maar volgens mij heb jij hier (Chemical )toch wel de meeste ervaring hiermee.

weet er zo langzamerhand wel he een en ander vanaf en (geldt voor iedereen hier) vragen stellen mag altijd. Ik heb liever dat iemand iets 10 keer vraagt dan 1 x iets verkeerd doet.

hij bedoelt dat het erg goedkoop is, maar zoals Chemical al zegt: is het betrouwbaar?

STH doet z'n intrede bij DBB.com zo te zien :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de mijne (hgh) op de kop kunnen tikken voor 22$ per vial van 10 iu. Komt recht van bron in china, de echte dus.

Terug
Naar boven