AndroidHealthClinic

Groeihormoon

ik denk dat hij het niet voor zich zelf vraagt....toch ruben??

doe anders ff een search....al zo vaak op dbb besproken, leesvoer genoeg dus :)

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je eerst beter maar eens met een licht kuurtje anabolen kunt beginnen. Je zult daar de komende jaren nog meer dan genoeg baat bij hebben. IGF-1 en HGH zijn tenslotte zo verschrikkelijk duur! Het is zonde en dom om meteen bij de eerste kuur het zwaarste geschut in te zetten.
Bouw het liever heel geleidelijk aan op. En begin dus als je al meteen met b.v. sustanon wilt beginnen dan met niet meer dan 250 mg per week eventueel gecombineerd met een ander anabool, maar houdt het daar dan ook bij. Je zult verrast zijn over de resultaten. Het is tenslotten dan je eerste kuur en je lichaam reageert daar dan nog heel goed op.

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
Ik vraag het eigenlijk omdat ik interesse heb. Je kunt het via Amerika nog makkelijk bestellen daarom.

ben je daar zeker van. ik weet dat ze in amerika veel van die zogenaamde HGH boosters verkopen. als je HGH ingeeft in google, krijg je pagina's vol. bedoel je dit niet, want dit zijn geen groeihormonen. echte HGH of IGF kun je ook wel in amerika bestellen, maar je betaalt wel het dubbele van hier plus dat het nog via douane moet passeren.

Er zijn al een aantal threads die je genoeg kunnen vertellen.
Samengevat: voor beginners is het niks omdat je nogal veel moet weten en doen qua stacken met AAS en andere exogeen toe te dienen middelen. Zonder AAS is het zonde van het geld. (mijn mening)

RubenSossa zei:
Ik vroeg me af of iemand goede resultaten heeft behaalt met bijv. IGF-1 of HGH. Kun je hiermee ook massa winnen of is een kuur AS ernaast noodzakelijk?

Ok maar of hij het nou gaat gebruiken ofniet.
Wie heeft wel is wat van bovenstaande middelen genomen, en wat waren de resultaten?

Gr. Martin

Terug
Naar boven