XXL Nutrition

Groeistriemen door sporten

bluemoonstone

Novice
Waardering
1
Lengte
1m66
Massa
53kg
Hello,

Ik ben nu zo'n half jaar flink benen en billen aan het trainen. Ik ben nu 19 dus ik ben volgens mij al voor het grootste deel uitgegroeid.

Maar ik merk nu dat ik ineens allemaal groeistriemen aan de bovenkant van mijn billen begin te krijgen. Ik vind dit super jammer :(.

Ik wilde wel een grotere kont, daarom train ik hem ook maar op die striemen had ik helemaal niet gerekend.

Hebben sommige dit ook en kun je er wat aan doen? Of is het allemaal normaal door spiergroei?

Ik zit er ook onder, voornamelijk bij de aanhechting van mijn borst. Ook heb ik veel striemen op mijn buik en heupen omdat ik door bepaalde situaties vroeger een 'emotie-eter' was geworden. Persoonlijk vind ik het niet erg als bijvoorbeeld mijn vriendin striemen heeft.

Er staat hier ergens op het forum een artikel over striemen, en wat je er tegen kan doen. Daar adviseren ze een middeltje dat diep in de huidlaag komt.

Je zou ook een foto van je billen kunnen posten, dan kunnen we beter advies geven :D:fluit:

haha temp :P
inderdaad wat jammer, maarja het is wel een teken van goed werk !

• Topic Starter Topic Starter
Ja idd is ook wel weer zo.. er gebeurd in ieder geval iets :p mn broeken beginnen ook strakker te zitten.

Ik smeer mn bil nu gewoon in met bodylotion zodat de huid zacht blijft :)

Haha ik ben wel trost op mijn billen maar ga geen foto posten sorry ;p

Ja idd is ook wel weer zo.. er gebeurd in ieder geval iets :p mn broeken beginnen ook strakker te zitten.

Ik heb ze ook, maar door uit te zetten. Crèmes werken amper.

Sounds good :D

Terug
Naar boven