MuscleMeat

Groeit penis van Groeihormoon?

Status
Niet open voor verdere reacties.
jaytahitu zei:
Humatrope®: Werking
Dit medicijn heeft dezelfde werking als het natuurlijke groeihormoon dat door de hypofyse wordt afgescheiden. Het stimuleert de groei van de lange pijpbeenderen en daarmee de lengtegroei bij kinderen.
Dit medicijn stimuleert ook de groei van o.a. spierweefsel, bindweefsel, huid, lever en GESLACHTSORGANEN , maar vermindert de vetmassa. Daarnaast geeft het energie, verhoogt het de vitaliteit en geeft het een gevoel van welbevinden.

voor de mensen die het niet opviel :cool: :D
Whoei iedereen aan de GH Wahaaaaaaaa

kevinlorenzin zei:
ik heb zelf ook het gevoel dat ik na mijn vorige AAS-igf-1 kuur ook een dikkere pielemans heb gekregen --->>> tenminste ik stootte na de kuur behoorlijk tegen d'r eierstokjes aan hehehe.... mischien dat iemand hier een onderzoekje heeft

Big'r?

Duidelijke post,Jaytahitu(wat een nick,man:D ).

Zo zie je maar weer.....die Testo lult niet uit zn nekkie hoor.;)

Dan maar niet aan de GH. :(

Die 24cm schijnt al zoveel pijn te doen bij de dames.

hier nog zo'n uitleg

Deca-Durabolin®: Werking
Dit medicijn bevordert de eiwit-opbouw en remt de eiwit-afbraak (= anabole werking) en zorgt voor een toename van de botmassa (= botversterkende werking).
In hoge doseringen stimuleert dit medicijn de aanmaak van bloed (= hematopoïese).
Dit medicijn remt de ontwikkeling van borstkanker (= klinische remissie).

Virormone®: Werking
Dit medicijn bevat een mannelijk geslachtshormoon (= testosteron) dat de mannelijke coïtusuele functies stimuleert en voor mannelijke uiterlijke kenmerken zorgt (= androgene werking).
Dit medicijn bevordert de eiwit-synthese en remt de eiwit-afbraak (= anabole werking).

budowudo zei:
ik vraag me af of de penis ook groeit bij het innemen van groeihormonen?De penis is toch ook een spier he? zal misschien een domme vraag zijn voor velen maar dit vraag ik me nu eens af zie:cool:

Budowudo heeft een kleine pikkie:roflol:

@Testo en hardgainers

zitten jullie allemaal je ex vriendinnen te palen ofzo??

move on :D

Zo lees ik het ook Chunky!

Testo zei:
Als jij mn ex zou kennen zou je haar zeker ook nog willen palen,gab.:D

klopt .. sinds dat ik haar ontmoet heb op je verjaardag ben ik al een paar keer op de koffie geweest en heb ik lekker in "jouw" siliconen geknepen :D

budowudo zei:
ik vraag me af of de penis ook groeit bij het innemen van groeihormonen?De penis is toch ook een spier he? zal misschien een domme vraag zijn voor velen maar dit vraag ik me nu eens af zie:cool:

Domme vragen bestaan niet. (zegt men) :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: whahahaaahahahahahahahahahahahahaawaahahahahahah !:roflol:

lekkere pisvinger dan

Zo kan hij wel weer heren.

Dit topic zal weinigs nuttigs meer voortbrengen en gaat alleen weer open als Testo (naakt)foto's van zijn ex wilt posten. :thumbup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven