- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Alleen vergeet je voor het gemak even dat dat oprotten in veel gevallen gewoon de WW in trappen betekend. Een werknemer van boven de 40 komt niet meer zo makkelijk aan een nieuwe baan.
En juist die groep heeft veelal vele jaren opgebouwd en als een werkgever dan besluit om bijv. vanwege persoonlijke reden ter compensatie te snijden in z'n werknemers en hen en de regering op te zadelen met een groot probleem. Interpreteer ik dat als ongeoorloofd indivudueele verrijking over de kop van anderen. Wat lang kan nadreunen voor hen.
Hypocriet als de liberale zandbak is spreken ze van flexibiliteit op de arbeidsmarkt, maar dat is stierenstront. Want juist werkgevers kiezen voor de goedkoopste kracht en staan de wat ouderen buitenspel.
Wat Rutte moet opperen is dat versoepeling goed is voor werkgevers die graag zo goedkoop mogelijk willen werven en vervolgens de door hen buitenspel gezette groep ook nog eens willen opzadelen met lagere financiele ondersteuning.
Wat betreft is de dubbele bodem bij rechts momenteel echt nergens gedekt. Helaas bij het CDA voor velen nu wel.
In Nederlandse tolerantie snijden om het beter te kunnen gieten in een gematigd Christelijk Europa.
WW is maar tijdelijk, meeste mensen zullen zeker iets ondernemen als hun inkomen opeens tig x zo laag wordt.
Ookal zijn ze 45+, ze zullen misschien niet een baan vinden waar ze net zo veel of meer verdienen dan vroeger, maar als je 20 jaar gewerkt hebt ga je zeker wel op zoek.
Jij doelt denk ik meer op mensen van 55+ die hun hele leven gewerkt hebben aan de lopende band, tja dat is idd een probleem.Een goede oplossing daarvoor is er niet imo, je kan veel verschillende constucties bedenken maar er zullen altijd tegenstanders zijn, hoe je het ook oplost.
Ik denk gewoon dat overheid een behoorlijk deel van hun loon moet betalen, anders komt het niet goed met hun en zo blijft voor de werkgever nog aantrekkelijk.
Ik weet dat zulke regelingen er zijn, maar ze moeten serieus verbeterd worden.