MuscleMeat

Verdonk zakt verder weg in peilingen

Iedereen is een held op internet.Maar foto's posten doe ik ooit nog wel eens.
Alleen vind ik dat jij helemaal geen recht van spreken heb over deze dingen als ik naar jou lichaam kijk.

ik heb tenminste nog het lef om eerlijk te zijn en mijn foto's en filmpjes te posten.........ook al weet ik bij voorbaat dat ik kritiek ga krijgen!

dus spreek voor jezelf graag.
;)

Tja als je gaat liegen over je verleden dan verpest je het voor jezelf. Hoe is het mogelijk dat Verdonk zulke fouten maakt? Niet erg slim...

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt rare ideeën, die je nog zo intensief verspreidt en dat voor een jongen van 19 jaar. Stel me er gewoon vragen bij :p

Onzin, dat maak jij ervan.Er is een tijd geweest dat de meerderheid van de nederlandse bevolking achter mij idee stond over het uitzetten van criminelen allochtonen....dus waar heb je het over ?

Er word hier meer links nieuws verspeidt, wat nog veel en veel zieker is.

Jah 19, wat had je anders verwacht ? dat als ik 30 ben dit pas ga doen ?

• Topic Starter Topic Starter
ik heb tenminste nog het lef om eerlijk te zijn en mijn foto's en filmpjes te posten.........ook al weet ik bij voorbaat dat ik kritiek ga krijgen!

dus spreek voor jezelf graag.
;)

Als jij zulke foto's post en jij hebt comentaar op een ander zijn lichaam die je nog niet eens gezien hebt ben je gewoon heel zwakzinnig.

Dus ehm... Rita Verdonk?

Als jij zulke foto's post en jij hebt comentaar op een ander zijn lichaam die je nog niet eens gezien hebt ben je gewoon heel zwakzinnig.
ik geef commentaar op je postjes, en ik geef een hint, over hoe ik denk dat je eruit zal zien........
:D:p

maar gelukkig ging dit topic over Rita!
:thumbs:

gelukkig zijn die peilingen van onze prive detective totaal niet betrouwbaar, dus zou me hier niks van aantrekken arnold, er is misschien nog hoop.

als ik me niet vergis zijn hun de volksvertegenwoordigers,dus moeten ze aan de gang gaan met wat er onder het volk leeft.:rolleyes:

als je je mond houd,zwijg je en wordt je stem zeker niet gehoord.;)

actie plannen genoeg,kan je lezen, maar moet wel binnen de wet zijn om jezelf niet te palen,ik denk zelf dat onze vertegenwoordigers er omwat voor reden geen belang bij hebben om iets te veranderen anders dan dat ze niet meer in het Haagse vertoeven,achteraf als we het niet meer kunnen veranderen weten we goed hoe het had gemoeten,heeft iets met stuurlui en de wal te maken als ik me niet vergis

Ze heeft geen partijpunten dus waarom zou iemand op haar stemmen alleen omdat het Rita is ?
En denk ook niet dat een financier zoals John de Mol, bij het volk echt in de smaak valt.

als ik me niet vergis zijn hun de volksvertegenwoordigers,dus moeten ze aan de gang gaan met wat er onder het volk leeft.:rolleyes:

als je je mond houd,zwijg je en wordt je stem zeker niet gehoord.;)

actie plannen genoeg,kan je lezen, maar moet wel binnen de wet zijn om jezelf niet te palen,ik denk zelf dat onze vertegenwoordigers er omwat voor reden geen belang bij hebben om iets te veranderen anders dan dat ze niet meer in het Haagse vertoeven,achteraf als we het niet meer kunnen veranderen weten we goed hoe het had gemoeten,heeft iets met stuurlui en de wal te maken als ik me niet vergis

inderdaad, uitkeringen verhogen en belastingen verlagen tegelijkertijd! we moeten tovenaars hebben als politici!

Terug
Naar boven