AndroidHealthClinic

NSFW! groepje mocro's lynchen jongen in metrostation van Brussell

ben benieuwd wat de reden was....

Moet je ook maar niet met de vriendin van iemand anders dansen.

Die verdome brazilianen ook,je kan hier niet eens meer veilig over straat!

'Deze inhoud kan materiaal bevatten dat door de gebruikerscommunity van YouTube is gemarkeerd als ongepast voor sommige gebruikers.Als je deze video of groep wilt bekijken, kun je je aanmelden of registreren om te verifiëren dat je 18 of ouder bent. Als je liever potentieel ongepaste inhoud wilt vermijden, kun je de Veiligheidsmodus van YouTube activeren.'

:(

Ik vraag me trouwens af wat ik zou doen als ik erbij stond. Ik geloof graag dat ik anders ben maar iedereen staat gewoon toe te kijken...

Zijn dat niet die types die nog geen 10j gevangenisstraf gekregen hebben, waarvan ze maar de helft moeten uitzitten?

Zijn dat niet die types die nog geen 10j gevangenisstraf gekregen hebben, waarvan ze maar de helft moeten uitzitten?

Yeps, lijken mij idd ook zo van die typekes...

Heb ooit ook eens ambras gehad int station in brussel, kwam ene voor sigaretten vragen, maar ik wou der geen geven.. tot dat ik zag dat er een man of 10 op de trappen stond te kijken naar ons (was daar met nog iemand) heb er toen maar een paar afgegeven, leek me toen de beste optie

Waarom zie ik nou nooit eens zo filmpje wanneer een vent zulke t*ring apen neerschiet

Idd, gewoon bij dit filmpje bijvoorbeeld. Komt zo'n terminator figuur en hasta la vista baby, dan allemaal knallennn:D
Wie weet is dit wel zo'n verhaal en is de gast die ze kapot trappen een of andere pedo uit de buurt.

Gruwelijk om te zien.

Is ie dood? Ziek als je die n*ger op z'n hoofd ziet springen:mad:

leuk dat een n*ger ook al een mocro is tegenwoordig terwijl het een braziliaan is :)

waarom staat dit bij politiek en religie? als turkije een voetbalwedstrijd speelt zal ik het dan ook maar hier posten?

Ookal is het oud, afschieten inderdaad...

En idd, D77, zie die kerel in zijn pak ernaast staan als ze weg gaan..

Ik snap soms best goed dat mensen niet ingrijpen, maar help die gozer dan op zijn minst als die ter***lijers weg zijn

Terug
Naar boven