MuscleMeat

NSFW! groepje mocro's lynchen jongen in metrostation van Brussell

Die gast is gewoon dood man die springen gewoon op die kop. Kom op man klein beetje emotie? Die blijven maar doorgaan :s niet normaal dit.... Zal die reden wel willen weten da je zo tekeer gaat?

Meer subsidie en buurtvaders, doodknuffelen.

pff ben best misselijk nu

Dit is in Brazilie.

Kan je toch gewoon helemaal pissig van worden om zo iets te zien...... wtf gek.

En maar door blijven trappen en stampen, pff.

Omg, ze killen/djoeken die gast gewoon, altijd die party negroides

kerel met het wit aan heeft serieze issues:roflol:

die gast die uit die deur komt (is t een deur?) daar links gaat er ook niet ff naar toe...? eerst op de rest wachten...

pff echt ziek die sprongen om zijn kop

Gast dit zijn Brazilianen in Brazilië. Ik weet niet hoe je erbij komt dat dit Brussel is.

De eenvoudige glock in de jaszak biedt uitkomst in dit soort situaties.

Gisteren precies hetzelfde gezien op de kermis iemand stampte ook op iemands hoofd paar keer toen die op de grond lag, ik wou nog ingrijpen maar was al te laat

Het is natuurlijk levensgevaarlijk om in te grijpen op het moment dat het gebeurd, maar naderhand kun je wel iets meer doen dan wat het filmpje suggereert...
Ik vind dat je wel een hele goede reden moet hebben om iemand zo aan te pakken trouwens.
Ik denk ook niet dat de reden die ze hadden imo voldoende was...
Vooral die laatste gast gaat zijn boekje ver te buiten.
"Groepen" zijn in zo'n situatie echt gevaarlijk zie je wel.
Ook het opzwepen van elkaar zodat de agressie buiten proportioneel word.
Dus tenzij het een pedo was ofzo, de doodstraf voor die (als laatste blijvende) lafbek(ken) wat mij betreft.

Een Glock is wel een uitkomst als je snel genoeg bent.
Maar met zo'n grote groep heb je al snel al je 17(+1?) kogels nodig natuurlijk.
Misschien opteren voor het +2(19 schots) magazijn..? :D

Al die mocro's in Brazilie toch, wist trouwens niet dat daar ook een plaats genaamd Brussel lag.

BAH ook al zou iemand mij het ergste aandoen wat je , je kunt bedenken. Dan nog zou ik zoiets niet kunnen... die gast licht er al levenloos bij en nog maar vollop DOORsTAMPEN op zijn kop :s

Voor die n*gers, gewoon met een klopboor eerst 24 uur de anus uitboren en dan afschieten!

Het is natuurlijk levensgevaarlijk om in te grijpen op het moment dat het gebeurd, maar naderhand kun je wel iets meer doen dan wat het filmpje suggereert...
Ik vind dat je wel een hele goede reden moet hebben om iemand zo aan te pakken trouwens.
Ik denk ook niet dat de reden die ze hadden imo voldoende was...
Vooral die laatste gast gaat zijn boekje ver te buiten.
"Groepen" zijn in zo'n situatie echt gevaarlijk zie je wel.
Ook het opzwepen van elkaar zodat de agressie buiten proportioneel word.
Dus tenzij het een pedo was ofzo, de doodstraf voor die (als laatste blijvende) lafbek(ken) wat mij betreft.

ik vind die mensen ook erg weinig doen. Je kunt natuurlijk niet in je 1tje proberen er tussen te springen maar je kan wel mensen bij elkaar roepen om gezamenlijk erop af te stappen.

ik vind die mensen ook erg weinig doen. Je kunt natuurlijk niet in je 1tje proberen er tussen te springen maar je kan wel mensen bij elkaar roepen om gezamenlijk erop af te stappen.

Jij moet mij zo eens 1 voorbeeld noemen waarin ineens een aantal willekeurige omstaanders het opnemen tegen een grote groep agressieve jongeren. Zo werkt de menselijke natuur nu eenmaal niet.

Gewoon ziek, zieke wereld. Zo k*t en logisch tegelijk dat er niemand tussenkomt, was dat wel het geval dan lagen er daar 2-3 doden ipv 1. Zonder wapen kan je hier niets tegen beginnen.

Snap ook gewoon niet dat mensen zoiets kunnen doen.

Een Glock is wel een uitkomst als je snel genoeg bent.
Maar met zo'n grote groep heb je al snel al je 17(+1?) kogels nodig natuurlijk.
Misschien opteren voor het +2(19 schots) magazijn..? :D

zou je denken? als je je gun al uit trek zijn ze sneller weg dan een formule 1 wagen. ****ing lafaards.

Persoonlijk als ik erbij was en ik had een gun. Had ik ze zonder twijvel allemaal dood geschoten. Waardeloze mensen.

Terug
Naar boven