AndroidHealthClinic

Groothandel, groot inkopen

ParadiseFold

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Veel bodybuilders eten veel tonijn. Ik vind die blikjes best wel duur in Nederland ( 91 cent, Blue Tuna). Heb ze afgelopen zomer in Portugal voor veel minder, eerder 20 cent op de kop getikt. Ik eet 7 blikjes per week, of 356 per jaar! Misschien moeten we die dingen eens groot gaan inkopen en dan tegen kostprijs verspreiden. :D

Weten iemand nog goede adressen om dingen zoals tonijn, kwark, havermout in het groot in te kopen? Ook kip-filet is misschien wel tegen betere prijzen dan in de supermarkt te krijgen. Ideeen, shoot! :)

de meeste producten die jij noemt zijn al heel goedkoop te krijgen als je maar weet waar je ze moet halen, dus denk ik niet dat je idee veel succes zal hebben...

Bij een Makro/Sligro ofzo zal je echt niet veel succes hebben. Kleine verpakkingen zijn er ongeveer even duur is mijn ervaring en daarnaast zijn veel goederen in grote verpakkingen te verkrijgen die slecht hanteerbaar zijn. Bijvoorbeeld een emmer van 5 of 10 kilo kwark of een blik tonijn van 2 kilo ofzo. Probeer dat maar in je koelkast te proppen en eetbaar te houden na opening.

Zoek gewoon de juiste winkels op.
Havermout is 0,36 cent ofzo bij Bas vd Heijden. Kwark 0,50 cent bij bijna alle winkels en tonijn schijn je voor weinig bij de Aldi of Lidl te kunnen kopen.

dagje vissen op zee :)

ff goed shoppen , in blik lang houdbaar...

Ik weet niet hoe ver je van de duitse grens afzit, maar in de duitse aldi zijn ze ook lekker goedkoop.

Terug
Naar boven