AndroidHealthClinic

Stelling Grootste acteur aller tijden?

M'n favoriet blijft nog steeds Christian Bale, maar grootste kies ik toch voor Johnny Depp.

Jack Nicholson > rest
James Stewart
Henry Fonda
Clint Eastwood
Robert De Niro
Liam Neeson
Al Pacino
Marlon Brando
Daniel Day-Lewis
Anthony Hopkins
Christian Bale
Edward Norton
Kevin Spacey
Brad Pitt
Tim Robbins
Johnny Depp
Tom Hanks
Michael J. Fox
Sean Connery
Harrison Ford
Morgan Freeman
Jim Carrey
Benicio Del Toro
Kurt Russell
Samuel L. Jackson
Tommy Lee Jones
Humphrey Bogart
Harvey Keitel
Steve Buscemi
Mickey Rourke

Volgorde ben ik niet 100% over omdat velen ongeveer even sterk zijn, maar dit zijn de mensen met het meeste talent imo.

Wat actrices betreft:

Jennifer Connelly
Sigourney Weaver
Ellen Page
Ellen Burstyn
Charlize Theron
Grace Kelly
Uma Thurman

Edwart Norten, Robert De Niro, Al Pacino en J. Depp

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat mij trouwens opvalt aan acteurs, is dat sommige acteurs echt realistisch willen spelen, en dat andere precies meer willen tonen hoe goed, groot ze wel zijn, en ze precies altijd de aandacht willen trekken, hoewel dat niet altijd hoeft.

Christian Bale vind ik persoonlijk altijd realistisch acteren, en maakt het hem volgens mij niet uit wat mensen over hem denken. Robert De Niro ook.

Al Pacino vind ik soms overacteren en DiCaprio mss ook in the aviator.

Jean-Claude van Damme

Zoveel, maar qua Comedy vind ik Ben Stiller wel de beste, qua andere films vind ik acteurs als Johnny Depp en Brad Pitt echte toppers, gewoon omdat ze elk soort personage aan kunnen, of ze nou een vreemd accent of afwijking hebben in hun rol, of hallicuneren zoals hierboven :D

Ze komen gewoon zeer overtuigend over.

Ik ben overtuigd nadat ik heb gezien hoeveel films hij in die pauperlijst heeft!!!

Klassiekers worden anders beoordeeld, dat is geen voer voor de paupers die nu de IMDB-lijst vernken met overhypte troep. Voor klassiekers is de IMDB top 250 nog redelijk maatgevend, voor het nieuwere werk kan je die top 250 maar beter mijden.

Wat mij trouwens opvalt aan acteurs, is dat sommige acteurs echt realistisch willen spelen, en dat andere precies meer willen tonen hoe goed, groot ze wel zijn, en ze precies altijd de aandacht willen trekken, hoewel dat niet altijd hoeft.

Christian Bale vind ik persoonlijk altijd realistisch acteren, en maakt het hem volgens mij niet uit wat mensen over hem denken. Robert De Niro ook.

Al Pacino vind ik soms overacteren en DiCaprio mss ook in the aviator.
Heeft ook vooral met sT te maken... Sommige acteurs kunnen overacten en toch niet ongeloofwaardig overkomen, heeft ook te maken met de soort van film. Je kan van Pacino zeggen dat het overdreven is, maar er zijn IRL wel degelijk mensen die bijna heel de tijd schreeuwen en brutaal overkomen dus het kan wel.

Klassiekers worden anders beoordeeld, dat is geen voer voor de paupers die nu de IMDB-lijst vernken met overhypte troep. Voor klassiekers is de IMDB top 250 nog redelijk maatgevend, voor het nieuwere werk kan je die top 250 maar beter mijden.
Ik vind de imdb top lijst kritiek vrij ongegrond. Het probleem is dat nieuwe films vooral de eerste weken en maanden te hoog gerankt staan, later zakken ze weg naar hun meer realistische ranking. Je moet op dit moment de ranking van 2008 en 2009 films idd niet te serieus nemen want die is nog heel dynamisch. Maar zoals je zegt de oudere films staan daar mooi op hun plaats.

Steven Seagal

2lclgeh.jpg - 166991

• Topic Starter Topic Starter
Er zijn er zoveel die dat zeggen, oa De Niro zegt dat hij in slaap valt en Scorsese vind het te confronterend.

Samuel L. Jackson.

De broer van...

Charles Bronson karakteristieke kop, goede acteur

Oh Tom Hanks was ik vergeten, maar die is ook erg goed.

Jammer trouwens dat Heath Ledger is overleden, vooral na het zien van TDK was ik overtuigd dat die vent een enorm talent voor acteren had.

Terug
Naar boven