Fitness Seller

Beste game aller tijden?

1: Carmageddon (nog speciaal 16mb extra ram in de pc voor laten zetten toen der tijd :p)
2: GTA (BUCKFAST voor alle wapens, weet de code zelfs nu nog, eindeloos doelloos alles overhoop geknalt :D)
3: counter-strike

Zelda Ocarina of Time
Metroid Prime
Operation Flashpoint

Lynx: weet de naam niet lijkt op Zelda alleen 10.000 keer dikker
game boy: Wario
Sega: golden axe
super snes: Mario World
386: Dave
486:Doom
Pentium 1 : Duke Nukem 3d

wolfenstein. Lekker duitsers afknallen!

1. Red Alert 2!!
2. Call of Duty
3. Anno 1602

LOTR Battle For Middle Earth II
Worms
Age Of Empires
FEAR
COD

1 gta
2 fable
3 Runescape speelde vroeger altijd maar sinds dingen veranderd zijn is et kk

1. Zeker boven alles STARCRAFT
2. Asheron's Call
3. Age of Empires

1. Red Alert 2

Meesterlijk spel, speel het nu nog steeds vrij vaak.

Die game was inderdaad zo vettt

Kan je ook niet wachten op Operation Flashpoint 2? Ik hoop dattie net zo goed is en realisme hoog houdt. Arcade shooters hebben we nu wel genoeg.

Het gevoel wat je bij Operation flashpoint kreeg als je je verstopte voor een squad die naar je zocht, dat heeft nog geen enkele game geevenaard! Heerlijk hoe je een kwartier in een bosje kon gaan liggen observeren, hoe je het ging aanpakken. En uit het niets dook er dan een BMP op, damn, dat was zweten. :D

Burnout 3 takedown, en dan alleen het gedeelte waar je zoveel mogelijk auto's moet kapot maken.

Kan je ook niet wachten op Operation Flashpoint 2? Ik hoop dattie net zo goed is en realisme hoog houdt. Arcade shooters hebben we nu wel genoeg.

Het gevoel wat je bij Operation flashpoint kreeg als je je verstopte voor een squad die naar je zocht, dat heeft nog geen enkele game geevenaard! Heerlijk hoe je een kwartier in een bosje kon gaan liggen observeren, hoe je het ging aanpakken. En uit het niets dook er dan een BMP op, damn, dat was zweten. :D
Spel was zo intelligent (AI) en het terrein groot. Zelfs alle voertuigen waren te besturen. Wat ook gaaf was als je een ambush moest zetten en er 100 mogelijkheden zijn. Dan zit je echt met spanning af te wachten totdat de vijand in de val liep.

Heb ook de box plus resistance. Zelfs zo nu en dan doe ik deze weer eens en het spel is nog steeds super.

Ik had de hoop voor OFP2 al opgegeven maar nu hoor ik dat deze toch nog komt?

Red Hammer en Resistance had ik ook. Ik speel hem niet meer, maar kan me nog van alles herinneren. Nog nooit zo van een game genoten, zowel singleplayer als multiplayer.

OFP2 komt er zeker aan. En Armed Assault 2 ook. ;)

Armed Assault 2 (makers van Op. Flashpoint) ff op klikken en kijken in HD.

http://nl.youtube.com/watch?v=YXsPif3sBhA

Operation Flashpoint 2 (geen ingamebeelden helaas)

http://nl.youtube.com/watch?v=YofVL4UyEM0

Ben alleen bang dat ik een nieuwe pc moet gaan aanschaffen.

ja inderdaad dat hoop ik ook, met letterlijk 1 schot was het gebeurd :D

Die game is nooit echt gespeeld door het grote publiek, ken weinig mensen die die game kennen, hopelijk gaat het daarom niet drastische aanpassingen krijgen, soort arcade idd..

Terug
Naar boven