MuscleMeat

grootste spin ter wereld

toch maar even die stofzuiger goed uitkuisen want volgens mij zit ie er nog in en voedt hij zich met de eiwitrestjes van je whey die verloren zijn gegaan bij het uitscheppen van het schepje whey en is hij nu die hard stof aan het deadliften om binnenkort wraak te kunnen nemen. Vandaag heb ik mij dan nog superhard gesneden aan die domme 5 lbs wheypot!! Een gans stuk vel van mijn hand en enkele druppels bloed verloren!!! Wat een kakbedrijf is optimum. Heb nog nooit in mijn leven zulke slechte afgewerkte potten gezien!! (ik heb gelezen in een onderzoek dat als je karma krijgt het genezingsproces versnelt wordt *tip-tip-hint*)

Hahaha wat een fantasie kerel.
Als die ****ing spin dan nog zou leven heeft ze wel nog steeds de aardsmoeilijke opdracht die uitgang zien te vinden, volgens mij is ze allang gestikt door het stof OF ligt haar koppie er gewoon af.

Géén 5lb's meer kopen, meteen 10lb zakken !
Optimum; kakbedrijf ? Eerder jij onhandig ;)

.
De goliath spider is maar een p*ssy vergeleken met de camel spider.

hooiwagens op het plafond? Die struikelen al over hun eigen spillebeentjes bij het proberen beklimmen van muren toch?
Of zijn dat niet van die beesten met een bolletje als lijf en superlange draadpootjes

Ja dat zijn die.

Ik kan er niets aan doen maar vind ze gewoon vreselijk, kinderachtig he? Ik ben een megawatje, I know.

Heb er gister een vermoord door hem op te zuigen, voelde als een overwinning.

ik heb ooit eens een spinnenmuseum in het derde leerjaar bezocht en daar zeiden ze dat als een vogelspin aanvalt dat ie in je gezicht springt en niet meer los laat!!! je moet hem echt van je gezicht gaan trekken en dan krijg je hem met je brutal arms misschien nog wel los.Maar zolang hij niet aanvalt zouden het vredelievende beestjes zijn :D

Iew. Spinnenmuseum.

Hehe leuk topic...
Heb ik gisteren toevallig zo'n huisspin opgezogen met de stofzuiger,mijn denkbeeld was die zal wel door de zuigkracht van mn stofzuiger gewoon uit elkaar gereten worden maar nu zit ik zo te denken .. die kan er eigenlijk opnieuw uitkruipen mocht ze sterker zijn dan ik dacht, ja toch?
Het was géén kleintje , misschien legt het wel eitjes in de stofzuiger en krijg ik binnekort plots veel vriendjes :(

toch maar even die stofzuiger goed uitkuisen want volgens mij zit ie er nog in en voedt hij zich met de eiwitrestjes van je whey die verloren zijn gegaan bij het uitscheppen van het schepje whey en is hij nu die hard stof aan het deadliften om binnenkort wraak te kunnen nemen. Vandaag heb ik mij dan nog superhard gesneden aan die domme 5 lbs wheypot!! Een gans stuk vel van mijn hand en enkele druppels bloed verloren!!! Wat een kakbedrijf is optimum. Heb nog nooit in mijn leven zulke slechte afgewerkte potten gezien!! (ik heb gelezen in een onderzoek dat als je karma krijgt het genezingsproces versnelt wordt *tip-tip-hint*)

Hahaha wat een fantasie kerel.
Als die ****ing spin dan nog zou leven heeft ze wel nog steeds de aardsmoeilijke opdracht die uitgang zien te vinden, volgens mij is ze allang gestikt door het stof OF ligt haar koppie er gewoon af.

Géén 5lb's meer kopen, meteen 10lb zakken !
Optimum; kakbedrijf ? Eerder jij onhandig ;)

:roflol:

die dikke harige spinnen oke , kan je nog vergelijken met een knuffel , trouwens spinnen doen toch niks zolang jij ook geen rare dingen bij hun doet?

was een x zon kerel die liet er 1 gewoon in zn mond kruipen,

ik vind die illi lange langdradige spinnen smerig

ik heb een afkeer van spinnen, het is niet dat ik er eigenlijk bang van ben, maar ze zijn zo walgelijk, dat harige lijf, die poten, de manier waarop ze bewegen.
Ik schrik me altijd rot als s'morgens vroeg weer zo'n reuze-exemplaar op de muur zie zitten :mad:

Ja dat zijn die.

Ik kan er niets aan doen maar vind ze gewoon vreselijk, kinderachtig he? Ik ben een megawatje, I know.

Tuurlijk niet, iedereen is stiekem een beetje bang van spinnen. Sommigen wel iets meer dan anderen :D but i always will be there for you hunni :p

Heb er gister een vermoord door hem op te zuigen, voelde als een overwinning.

overwinningen overheersen :D

Iew. Spinnenmuseum.

was best cool!!!

:roflol:

I wear my sunglasses at night
so I can so i can,Keep track of the visions in my eyes

.
De goliath spider is maar een p*ssy vergeleken met de camel spider.

Whehehe en ik heb er een paar in het echt gezien. Als je het over grote spinnen heb die ook nog een een meter omhoog kunnen springen dan zijn het die camel spiders wel. Deze ter***lijers zijn nog eens agressief ook.
We hebben er een keer eentje gevangen, maar had geen succes. Ze klappen uit elkaar in gevangenschap :eek:

ik heb een afkeer van spinnen, het is niet dat ik er eigenlijk bang van ben, maar ze zijn zo walgelijk, dat harige lijf, die poten, de manier waarop ze bewegen.
Ik schrik me altijd rot als s'morgens vroeg weer zo'n reuze-exemplaar op de muur zie zitten :mad:

Jij ook al? Lijkt wel of jullie allemaal megaspinnen in huis hebben rondlopen! Wat is dat toch? Platteland?

Ik heb nog nooit megaspinnen in huis gehad... alleen hooiwagens. :(

Jij ook al? Lijkt wel of jullie allemaal megaspinnen in huis hebben rondlopen! Wat is dat toch? Platteland?

Ik heb nog nooit megaspinnen in huis gehad... alleen hooiwagens. :(

wij zagen in de zomer wat hout zodat we in de winter het haardvuur kunnen omsteken en die beesten komen daar altijd van mee. Maar dit keer ontsnappen ze niet meer aan de lens van mijn 50 euro dure digitale camera!!! hoofdfototoestel is kapot :( dat worden dus baggerfoto's.

Wolfspin of niet, ze waren verdorie groot.

grote spinnen doden is een zonde.. ze kunnen altijd nog iets groter worden waardoor de uitdaging verder gaat! Beyond your expectations. The real deal. En dan mag je ze pas doodtrappen!!!

je lijkt het wel spijtig te vinden :D

NO WAY!!!!

Als ik DIT in mijn huis zou aantreffen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dan zou ik m'n huis uitrennen en niet meer naar binnen durven gaan.

(Was al bang toen ik gister die hooiwagen van het plafond zoog met de stofzuiger... :o was bang dat ie op me zou vallen. :o)

NO WAY!!!!

(Was al bang toen ik gister die hooiwagen van het plafond zoog met de stofzuiger... :o was bang dat ie op me zou vallen. :o)

ja spinnen...ze maken toch indruk die k*tbeesten, de enige foto die ik daar ooit van ga trekken is die met mijn voet erop ;)

Whehehe en ik heb er een paar in het echt gezien. Als je het over grote spinnen heb die ook nog een een meter omhoog kunnen springen dan zijn het die camel spiders wel. Deze ter***lijers zijn nog eens agressief ook.
We hebben er een keer eentje gevangen, maar had geen succes. Ze klappen uit elkaar in gevangenschap :eek:

Is dus een soort Al-Qaeda-spin........

NO WAY!!!!

:roflol: spinnen opzuigen met de stofzuiger. Het lijkt wel een nieuwe trend :p

Terug
Naar boven