AndroidHealthClinic

Grote puisten door creatine

GsGs

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
73kg
Ik heb van verschillende mensen gehoord dat je grote puisten ( voornamelijk op je rug ) krijgt als je creatine gebruikt.
Klopt dit?

nee

• Like
Waarderingen: skld
Hmm.. 1ste dat ik er van hoor & ik heb er geen last van ;)

Geen last van, volgensmij is het gewoon een excuus omdat ze te vettig eten.
Heb zelf alleen echt extreem last van puisten als ik bijv ook maar 1 blokje chocolade neem.

Vet eten heeft er ook niks mee te maken. Je kunt patat met mayo over je rug smeren en dan nog krijg je geen puisten. Ligt puur aan je hormonen en gevoeligheid voor die hormoon(verhoudingen).

Nee, maar van de "illegale creatine" kan je dat wel krijgen. :D

Vet eten heeft er ook niks mee te maken. Je kunt patat met mayo over je rug smeren en dan nog krijg je geen puisten. Ligt puur aan je hormonen en gevoeligheid voor die hormoon(verhoudingen).
Patat met mayo over je rug smeren?

En dus volgens jou krijg je door vet te eten geen puisten, dan ben ik schijnbaar speciaal want als ik vet eet krijg ik er last van, en als ik niet meer vet eet gaan ze weg.

Bij sommige wheys kun je hier last mee krijgen meen ik.. maar nog nooit zoiets gehoord m.b.t. creatine.

Teveel aan eiwitten binnenkrijgen resulteert bij mij naa meerdere puistjes..

vooral op de rug, merk het goed als ik wel of geen shakes neem.

Veel eiwitten kunnen inderdaad wel voor puisten zorgen (en smerige scheten:D), creatine NIET ;)

Want vetten en hormoonhuishouding staan los van elkaar? Merk zelf zeer zeker ook wanneer ik vettig eet, dat mijn huid slechter wordt.

als je er last van krijgt [Link niet meer beschikbaar] hier zo :D

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt dan ga ik gewoon binnenkort creatine kopen.
Gebruik zelf wel whey shakes maar krijg daardoor geen last van acne, dus zal het denk ik ook niet krijgen van creatine

Ik zit momenteel aan de creatine en nergens last van.
en ben daar vrij gevoelig voor!

heb een tijd creatine gebruikt maar had echt nergens geen last van !

Patat met mayo over je rug smeren?

En dus volgens jou krijg je door vet te eten geen puisten, dan ben ik schijnbaar speciaal want als ik vet eet krijg ik er last van, en als ik niet meer vet eet gaan ze weg.
Ik herken het wel ergens maar ik vraag me zoal af waar dit dan aan ligt? Want vetten heb je nodig en daarbij komt dat er in alles wel vet zit. Misschien ligt het aan hoeveelheden v- en onverzadigde vetten ofzo?

Want vetten heb je wel nodig. Ik merkte wel een toename aan puisten/mee-eters toen ik op vakantie eiwitrepen nam (zat een beetje chocola om). Hoewel er niks van mijn schema over was omdat ik vast zat aan het menu van het hotel, veeeeel pasta.

Maar thuis eet ik rust 50~60gr noten per dag en heb er niet echt last van. Als ik teveel noten eet ga ik gewoon zwaar aan de scheisserei. Maar zodra je ipv noten M&M's neemt dan merk ik ook al verschil.

Terug
Naar boven