Ik heb van verschillende mensen gehoord dat je grote puisten ( voornamelijk op je rug ) krijgt als je creatine gebruikt.
Klopt dit?
Klopt dit?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Patat met mayo over je rug smeren?Vet eten heeft er ook niks mee te maken. Je kunt patat met mayo over je rug smeren en dan nog krijg je geen puisten. Ligt puur aan je hormonen en gevoeligheid voor die hormoon(verhoudingen).
Bij sommige wheys kun je hier last mee krijgen meen ik.. maar nog nooit zoiets gehoord m.b.t. creatine.

Vet eten heeft er ook niks mee te maken. Je kunt patat met mayo over je rug smeren en dan nog krijg je geen puisten. Ligt puur aan je hormonen en gevoeligheid voor die hormoon(verhoudingen).
Ik heb van verschillende mensen gehoord dat je grote puisten ( voornamelijk op je rug ) krijgt als je creatine gebruikt.
Klopt dit?

Ik herken het wel ergens maar ik vraag me zoal af waar dit dan aan ligt? Want vetten heb je nodig en daarbij komt dat er in alles wel vet zit. Misschien ligt het aan hoeveelheden v- en onverzadigde vetten ofzo?Patat met mayo over je rug smeren?
En dus volgens jou krijg je door vet te eten geen puisten, dan ben ik schijnbaar speciaal want als ik vet eet krijg ik er last van, en als ik niet meer vet eet gaan ze weg.