MuscleMeat

gs deca wel goed?

Xtreme_BODY

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
R.I.P.
Waardering
134
ik hoor vaak op dit board dat de boldenone van gs niet zo goed is en de oxy ook niet super. zijn er ook mensen die hun deca hebben gebruikt en hebben julliie daar een goeie ervaring mee gehad?

Xtreme_BODY zei:
ik hoor vaak op dit board dat de boldenone van gs niet zo goed is en de oxy ook niet super. zijn er ook mensen die hun deca hebben gebruikt en hebben julliie daar een goeie ervaring mee gehad?

Koop gewoon human grade, kost je 50 euro meer in 10 weken. Voordeel dat je losse ampullen hebt dus niet het risico dat je rubber broos wordt en je perongeluk een keer een stukje rubber meezuigt en je bent gegarandeerd van je kwaliteit. Wat is 50 euro meer nou in een 10 weekse kuur ;)

Juriaan zei:
Koop gewoon human grade, kost je 50 euro meer in 10 weken. Voordeel dat je losse ampullen hebt dus niet het risico dat je rubber broos wordt en je perongeluk een keer een stukje rubber meezuigt en je bent gegarandeerd van je kwaliteit. Wat is 50 euro meer nou in een 10 weekse kuur ;)

Ik heb de deca van gs al een aantal keer gebruikt en de kwaliteit is gewoon goed. HG is uityeraard ook gewoon goed alleen loop je wel een groter risico om fakes te krijgen tegenwoordig. Maar de kwaliteit is echter gewoon goed.

Deca GS is ok. Heb ook een keer de EQ gebruikt, maar daar werd ik minder blij van.
De deca is 200 mg/ml bij GS ipv 100mg/ml

ciao

Wat is er op zich mis met de EQ van GS? Zijn ervaringen in de zin van: het werkt niet of niet goed??

met alle respect voor GS. want ik ken de mensen. maar zolang je het kan betalen zou ik voor human grade gaan. ikzelf koop alleen trenbolone van GS. de rest allemaal HG.

Leviathan zei:
Wat is er op zich mis met de EQ van GS? Zijn ervaringen in de zin van: het werkt niet of niet goed??
idd Xtreme-barman [Afbeelding niet meer beschikbaar]

onderbouw eens waarom de EQ van GS niet goed is?

ScHrOeFjE zei:

Ik zit momenteel in een Eq/test (GS) kuur en ik kan onmogelijk zeggen of de Eq wel of niet werkt. Ik zal s Eq afzonderlijk gaan proberen als cuttingscycle ofzo, dan kan ik zeggen of het (goed) werkt.

• Topic Starter Topic Starter
ScHrOeFjE zei:

ik zeg niet dat hij niet goed is geen id. maar doe maar een search en je leest weinig positiefs over de eq en hoor ook van veel mensen dat ze er weinig aan hebben gehad.

ScHrOeFjE zei:

ligt niet perse aan GS. Want sommige/de meeste spullen van hun zijn kwalitatief goed. Maar imho nog steeds niet te vergelijken met HG. bijvoorbeeld:

-winstrol GS vs. winstrol zambon. case clear :)

-test prop GS vs. test prop van Nordic/Ferring(virormones). again case clear.

-d-boll van GS vs. d-boll van peaktop. i rest my case :D

Wil niet zeggen dat GS slecht is. als je weinig geld hebt of je bent nou eenmaal spaarzaam op je centjes dan is GS best een goede keuze.

Maar EQ is over het algemeen een zwakke steroide en daarom zou ik het dus al niet nemen. afgezien van de enkeling die er wel op reageert.

Heb Boldenone van GS gehad, enige wat ermee is is dat het ongelofelijk prikt bij injectie maar ik zie geen reden waarom GS EQ slecht zou zijn.

Ik vind het altijd wat van die vage praatjes; mensen kunnen ei-gen-lijk niet precies aangeven waaróm ze het niet goed vonden.

Da's met mijn vergelijking van GS Stanozolol wel anders geweest;
ik heb geprobeerd het goed te onderbouwen, heb meerdere malen het goedje getest met inspuiten en heb dudelijke pics geplaatst van wat me opviel.

Terug
Naar boven