MuscleMeat

Gs

Je zat te twijfelen tussen sustanon en/of stanozolol maar nu wordt het toch maar deca en test enanthaat?

• Topic Starter Topic Starter
Ja iedereen schreeuwt weer iets anders, maar het merendeel is toch overtuigd van de stack test met deca.....evt. v.a. wk6 stanazlol ( max 10 weken)

GS is een zeer goed underground lab. De doseringen zijn gewoon goed en er zijn praktisch geen fakes in de handel. :)

das duidelijk, bedankt

bronnen? forums? labtests? pics?

Goed Spul

Ik heb al aardig wat van hun assortiment geprobeerd nl. enanthaat, boldenone, anavar en clenbuterol. Ik ben zeer tevreden over de kwalitieit. Zolang je je leverancier vertrouwt, is er niets aan de hand.

Agree met jizzmaster. Een betrouwbare leverancier does the trick.

Ik hoop wel dat de DBB-knokploeg zijn verantwoordelijkheid neemt zodra er fakes verschijnen. :p

G.s? Van de dboll word je ziek,winstrol krijch je niet door je spuit,bolde merken de meeste niks van en de rest is ook bagger.Oh ja,naar het openen van je doosje woorden je witte pillen blauw.
Maar ja,als je iets verkoopt moet je het natuurlijk promoten.

De winstrol viel idd nauwelijks te injecteren. Weet niet of dat inmiddels veranderd is. De boldenone heb ik idd ook niks van gemerkt.

Test enanth, dbol en clen van GS vondt ik goed.

@Lorenzo
Heb je alles al gehad van GS of lul je uit je nek :mad: .
Ik heb veel van GS gebruikt en vind het prima spul, de stromba inject was te dik maar zijn ze mee bezig.
Ik ken ook veel jongens die GS gebruiken en die zijn er dik tevreden over.

opzich wel lekker spul, alleen de pillen flikkerren zo uit elkaar
en de een is dikker dan de anderre en bevat volgens mij ook meer werkzame stof als de anderre... tenminste dat lijkt zo met de clen....... :D

De clenbutero van GS zijn idd erg zachte tabs. Heb nog n potje staan met wat tabs, en onderin ligt minstens n kwart gram poeder.

lorenzo zei:
G.s? Van de dboll word je ziek,winstrol krijch je niet door je spuit,bolde merken de meeste niks van en de rest is ook bagger.Oh ja,naar het openen van je doosje woorden je witte pillen blauw.
Maar ja,als je iets verkoopt moet je het natuurlijk promoten.

Jij hebt zeker een klap van de mallemolen gehad?

Ik ga niet eens op je post in zo dom kom je over.

Terug
Naar boven