XXL Nutrition

Gs

En die pannekoek met zn dbolletjes die blauw werden na het openen van zn POTJE(tis geen doosje!)moet waarschijnlijk wat minder xtc snoepen want ik denk dat zn hersens inmiddels aangetast zijn door overmatig drugsgebruik waardoor kuren al helemaal geen zin heeft blijkbaar.

MMM,ben dol op pannekoeken.Dat laatste wat je hebt neergezet,jesus wat was je kwaad man.

Kon je niks beters verzinnen dan dit antwoord?
Of ben je altijd zo stilletjes als je onder de tafel geluld wordt?

Ik heb al meerder producten van GS gehad, vanaf januari:

Clen: is perfect 5% vet kwijt in 2 maanden
Ben nu met een testalone cypionate (van de bodypage) bezig en moet zeggen dat ik aardige gains heb bereikt (begin vandaag met de 5e week)

lorenzo zei:
En die pannekoek met zn dbolletjes die blauw werden na het openen van zn POTJE(tis geen doosje!)moet waarschijnlijk wat minder xtc snoepen want ik denk dat zn hersens inmiddels aangetast zijn door overmatig drugsgebruik waardoor kuren al helemaal geen zin heeft blijkbaar.

MMM,ben dol op pannekoeken.Dat laatste wat je hebt neergezet,jesus wat was je kwaad man.

Kom op nou,kerel...

Je snapt zelf toch wel dat het dbol verhaal een btje dommig overkomt?

Je opende het potje en toen vielen er ineens blauwe pillen uit ofzo?

Wat moet ik me erbij voorstellen dan?

Je verandert de boel makker?En je weet donders goed dat deze blauwig woorden na het openen van de deksel.Het kan zijn dat dit inmiddels al verholpen is,want het is toch al zo`n 2jaar geleden dat ik deze gekocht had. lot 261323 exp;02-2005 Ja heb het potje nog leggen.Verkleuring trad binnen een maand op.

Kijk als testo al producten heeft laten testen en de waardes kloppen wat moet ge dan nog meer weten, dan is het voor mij in orde, ongeacht de kleur dit vindt ik ook wel vergezocht hoor

De Testresults waren allemaal goed dus er zit in wat erin moet zitten!!!
En dat van die dbolletjes die blauw worden..... ??? Nog nooit van gehoord!!

Nee idd dat van die dboll ??? ??? ??? ??? ???

Ik heb ook alle test rapports gezien en alles was goed tot hoger gedoseerd.
Ik gebruik zelf bijna altijd gs en ga perfect.
En ook hoor van de jongens die gs gebruiken of gebruikt hebben alleen maar lovende woorden.

lorenzo zei:
Je verandert de boel makker?En je weet donders goed dat deze blauwig woorden na het openen van de deksel.Het kan zijn dat dit inmiddels al verholpen is,want het is toch al zo`n 2jaar geleden dat ik deze gekocht had. lot 261323 exp;02-2005 Ja heb het potje nog leggen.Verkleuring trad binnen een maand op.

En wat verander ik dan,Makker?

Ik weet helemaal niet dondersgoed dat ze blauw worden want anders zou ik dat zeggen hoor!!

Ik ben de meest eerlijke vent die je zal vinden en over a.s maak ik al helemaal geen grappen!!

Als er ook maar iets niet goed getest zou zijn maak ik dat meteen openbaar en of dat nou van GS is of een ander merk interesseert me werkelijk geen ruk.

Ik ben zo te zien niet de enige hier die het blauwe verschijnsel niet kent dus je moet niet doen alsof ik hier de boel in de maling loop te nemen hoor.

Wat betreft de spullen van GS die ik tot nu toe gebruikt heb enkel lof :cool:

Enkele opmerkingen die ik van een ander heb meegekregen is dat de Dboll iet of wat trillerheid van de handen als bijwerking had, dit in tegenstelling tot de napo's etc.

Ik merkte trouwnes laatst een GS-stickertje op die op een potje clen zat. een soort hologram achtig stickertje.

Groet Jugger

Terug
Naar boven