- Waardering
- 27
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lorenzo zei:Jup ben een rare gozer,maar wel 1tje die de waarheid spreekt.Bindmiddelen van gs zijn waardeloos.De werkzame stof zal heus wel kloppen.En ja,ben erzelf ook in getrapt door die troep te gebruiken net zoals meerdere mensen bij ons.Op een paar positieve verhalen is bijna allles negatief.En van die positieve verhalen die ronddwalen op internet zullen er genoeg verkooppraatjes tussenzitten.Dus blijft er verdomt weinig goeds over.Maar wees gerust,er zullen genoeg beginnende gebruikers zijn die je dit kan aansmeeren.

Leviathan zei:De winstrol viel idd nauwelijks te injecteren. Weet niet of dat inmiddels veranderd is. De boldenone heb ik idd ook niks van gemerkt.
Test enanth, dbol en clen van GS vondt ik goed.
mavlesco zei:Bij mij precies het zelfde bij de boldenone, geen toegevoegde waarde bij gehad
Leviathan zei:Ik hoor die verhalen over hun EQ vaker. Nu is het in figuurlijke zin geen 'paardemiddel' , dus heavy gains kun je dr ook niet van verwachten.
Maar om als vb ff aan te halen, toename in eetlust door EQ gebruik, geen ruk van gemerkt. Het kostte me zelfs moeite om dagelijks 4000kcal naarbinnen te rammen.

en prop en enanthaat zijn verder PRIMA.. net zoals de primo, maar de oxy is weer shit...jweigeman zei:moet lorenzo wel een beetje gelijk geven...
Kwaliteit pillen kan stukken beter.. en de boldenone/eq van GS, werkt bijna op niemand positief.. en geloof me, ken er genoeg, inclusief mezelf, die de EQ meerdere keren geprobeerd hebben.,.
anderzijds, de trenen prop en enanthaat zijn verder PRIMA.. net zoals de primo, maar de oxy is weer shit...
jw
jweigeman zei:moet lorenzo wel een beetje gelijk geven...
Kwaliteit pillen kan stukken beter.. en de boldenone/eq van GS, werkt bijna op niemand positief.. en geloof me, ken er genoeg, inclusief mezelf, die de EQ meerdere keren geprobeerd hebben.,.
anderzijds, de trenen prop en enanthaat zijn verder PRIMA.. net zoals de primo, maar de oxy is weer shit...
jw
Elmo zei:Wat EQ in z'n algemeenheid betreft zijn de verwachtingen gewoon veel te hoog gespannen. EQ is nu eenmaal veel minder effectief dan Testo of Tren.
En omdat ik hier NOOIT een EQ only kuurtje zie verbaas ik me over het feit dat dan de EQ de schuld krijgt van eventueel tegenvallende resultaten.
En als EQ in een combi met Testo wordt gebruikt of bij cutten in combinatie met Tren dan is de toegevoegde waarde veel minder dan groot dan de meeste mensen denken. Soms is 1 + 1 = 3 maar lang niet altijd is 1 +1 + 1 meer dan 3. Of is dit voorbeeld te moeilijk?