MuscleMeat

Gs

idd wat een rtare gozer ben jij zeg?..weet je zeker dat je geen Ritalin hebt geslikt ipv GS dbol???

Grt Rico

Jup ben een rare gozer,maar wel 1tje die de waarheid spreekt.Bindmiddelen van gs zijn waardeloos.De werkzame stof zal heus wel kloppen.En ja,ben erzelf ook in getrapt door die troep te gebruiken net zoals meerdere mensen bij ons.Op een paar positieve verhalen is bijna allles negatief.En van die positieve verhalen die ronddwalen op internet zullen er genoeg verkooppraatjes tussenzitten.Dus blijft er verdomt weinig goeds over.Maar wees gerust,er zullen genoeg beginnende gebruikers zijn die je dit kan aansmeeren.

lorenzo zei:
Jup ben een rare gozer,maar wel 1tje die de waarheid spreekt.Bindmiddelen van gs zijn waardeloos.De werkzame stof zal heus wel kloppen.En ja,ben erzelf ook in getrapt door die troep te gebruiken net zoals meerdere mensen bij ons.Op een paar positieve verhalen is bijna allles negatief.En van die positieve verhalen die ronddwalen op internet zullen er genoeg verkooppraatjes tussenzitten.Dus blijft er verdomt weinig goeds over.Maar wees gerust,er zullen genoeg beginnende gebruikers zijn die je dit kan aansmeeren.

Jij spoort echt niet :mad:
Hoe lang train en kuur je al en wat zijn je stats?
Ik verkoop niets dus hoef ik ook het produkt GS niet aan te prijzen.
:scratch:

Laatst bewerkt:
G(oede) S(pul)

Natuurlijk zijn Human Grade spullen onbetwist. Het gaat erom dat GS kwalitatief goed spul maakt tegen een aantrekkelijk prijsje. Het blijft toch altijd een persoonlijke overweging. Om te zeggen dat je genaaid wordt door je leverancier is natuurlijk onzin. Hij zal altijd wel van allebei in zijn assortiment hebben. Hoe meer produkten, hoe groter je afzet. Dus geld verdienen doet hij toch wel. Koop spullen waarvan je denkt dat ze voor jou goed werken. De rest is bijzaak.

Vind ik ook,zeg ook niet dat de mensen die gs kopen genaaid woorden.
Maar als ik lees dat dit voortreffelijk en geweldig spul is,wil ik toch ook wel mijn mening delen.

Leviathan zei:
De winstrol viel idd nauwelijks te injecteren. Weet niet of dat inmiddels veranderd is. De boldenone heb ik idd ook niks van gemerkt.

Test enanth, dbol en clen van GS vondt ik goed.

Bij mij precies het zelfde bij de boldenone, geen toegevoegde waarde bij gehad

mavlesco zei:
Bij mij precies het zelfde bij de boldenone, geen toegevoegde waarde bij gehad

Ik hoor die verhalen over hun EQ vaker. Nu is het in figuurlijke zin geen 'paardemiddel' , dus heavy gains kun je dr ook niet van verwachten.

Maar om als vb ff aan te halen, toename in eetlust door EQ gebruik, geen ruk van gemerkt. Het kostte me zelfs moeite om dagelijks 4000kcal naarbinnen te rammen.

Leviathan zei:
Ik hoor die verhalen over hun EQ vaker. Nu is het in figuurlijke zin geen 'paardemiddel' , dus heavy gains kun je dr ook niet van verwachten.

Maar om als vb ff aan te halen, toename in eetlust door EQ gebruik, geen ruk van gemerkt. Het kostte me zelfs moeite om dagelijks 4000kcal naarbinnen te rammen.

En ook dat was bij mij het zelfde, van het "paardemiddel" zou je zelfs honger krijgen als een paard, nou nee.

Maar er zullen heus wel mensen zijn die er wel goed op reageren, niemand is het zelfde. Maar ik niet :mad:

• Topic Starter Topic Starter
ey lorenzo, je bent niet zo superpositief he???
Zoveel negatieve ervaring nmet gs spullen dan??

moet lorenzo wel een beetje gelijk geven...
Kwaliteit pillen kan stukken beter.. en de boldenone/eq van GS, werkt bijna op niemand positief.. en geloof me, ken er genoeg, inclusief mezelf, die de EQ meerdere keren geprobeerd hebben.,.
anderzijds, de tren :D en prop en enanthaat zijn verder PRIMA.. net zoals de primo, maar de oxy is weer shit...

jw

jweigeman zei:
Kwaliteit pillen kan stukken beter.. en de boldenone/eq van GS, werkt bijna op niemand positief.. en geloof me, ken er genoeg, inclusief mezelf, die de EQ meerdere keren geprobeerd hebben.,.
anderzijds, de tren :D en prop en enanthaat zijn verder PRIMA.. net zoals de primo, maar de oxy is weer shit...

jw

Klopt we moeten gewoon eerlijk zijn. En GS niet altijd de zevende hemel in prijzen. Sommige dingen moeten echt beter. Heb zelf ook veel geprobeert, met soms matige resultaten. Terwijl de rest toch zeker in orde was, rust voeding enz enz

Maarja, je kunt beter voor een undergroundlab hebben dan weet je voor bijna 100 procent dat je echte gear hebt.

Dan voor human grade, waarvan 80 procent van de handel fake is.

Dan maar iets minder kwaliteit,

Ik denk dat ze het wel een beetje door hebben met de boldenone, ze zullen niet voor niets nu OVERDRIVE op de markt hebben gezet

Ik hou het maar gewoon op golden gear, hier hoor ik tenminste niet zoon verhalen over ;)

Ik heb zelf nog niets van GS gebruikt dus kan er voor mezelf geen mening over kwijt. Ik merk wel erg snel wie er hier GS verkoopt want dat zijn vaak de gene die er het hardst op in gaan en die het spul ook het meest de lucht in prijzen.

Ik vind dat als het lorenzo zn mening is over het spul en het ook daarwerkelijk heeft gebruikt hij best een recht van spreken heeft

Heb vandaag een pakketje binnen gekregen:
-Test enanthaat
-Boldenon
-Winstrol
-Nolvadex
-Clenbuterol

ALLEMAAL VAN GS

Ik verkoop zelf niks en begin over een aantal weekies een draadje over mijn kuur. Ben zelf wel benieuwd naar hun kwaliteit.

Heb net de clen gelijk opengemaakt en tot mijn enorme verbazing waren de pillen allemaal heel. Er ligt geen kruimeltje los poeder op de bodem.

Wat EQ in z'n algemeenheid betreft zijn de verwachtingen gewoon veel te hoog gespannen. EQ is nu eenmaal veel minder effectief dan Testo of Tren.
En omdat ik hier NOOIT een EQ only kuurtje zie verbaas ik me over het feit dat dan de EQ de schuld krijgt van eventueel tegenvallende resultaten.
En als EQ in een combi met Testo wordt gebruikt of bij cutten in combinatie met Tren dan is de toegevoegde waarde veel minder dan groot dan de meeste mensen denken. Soms is 1 + 1 = 3 maar lang niet altijd is 1 +1 + 1 meer dan 3. Of is dit voorbeeld te moeilijk?

jweigeman zei:

jw

Elmo zei:
Wat EQ in z'n algemeenheid betreft zijn de verwachtingen gewoon veel te hoog gespannen. EQ is nu eenmaal veel minder effectief dan Testo of Tren.
En omdat ik hier NOOIT een EQ only kuurtje zie verbaas ik me over het feit dat dan de EQ de schuld krijgt van eventueel tegenvallende resultaten.
En als EQ in een combi met Testo wordt gebruikt of bij cutten in combinatie met Tren dan is de toegevoegde waarde veel minder dan groot dan de meeste mensen denken. Soms is 1 + 1 = 3 maar lang niet altijd is 1 +1 + 1 meer dan 3. Of is dit voorbeeld te moeilijk?

Voor veel mensen wel,Elmo. :D

Dat zijn ook vaak dezelfde mensen die hun kuurtje zelf verkloten en dan de schuld aan hun spullen geven.

Ik ga hier dus niet eens meer in discussie want het inetresseert me echt geen ruk wat mensen van GS of GG of voor mijn part van Organon vinden.

Feit is dat ik veel produkten inmiddels heb laten testen en dat telt voor mij zwaarder dan de gebruikerservaringen van een stel kneuzen die niet weten waar ze mee bezig zijn.

En het EQ verhaal heb ik al tijden maar laten liggen want er zijn hier zoveel mensen die het te gek spul vinden(ik absoluut niet)en als ze dan EQ van GS nemen is het ineens shit......EQ is zowiezo shit imo,welk merk je ook neemt...

En de mensen die zeggen;ja maar ik heb verschillende merken geprobeert en die van GS is echt stukken minder......Hebben jullie na zoveel kuren dan wel verhoogd,waren de omstandigheden hetzelfde?

Nee natuurlijk niet want de omstandigheden zijn NOOIT hetzelfde!!!!

En die pannekoek met zn dbolletjes die blauw werden na het openen van zn POTJE(tis geen doosje!)moet waarschijnlijk wat minder xtc snoepen want ik denk dat zn hersens inmiddels aangetast zijn door overmatig drugsgebruik waardoor kuren al helemaal geen zin heeft blijkbaar.

Sommige mensen zijn echt ongelofelijk zeg....

hahaha rustig jongens

go testo :D

@ Testo. 'K had het niet beter kunnen zeggen. EQ heeft zeker nut maar als je testo pakt en wat tegen de oestrogenen doet is het mijns inziens een factor 2 effectiever!

Terug
Naar boven