XXL Nutrition

Gsm abonnement/kaart

Lork

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
404
Lengte
1m78
Massa
99kg
Ik heb een vraag ivm een gsm abo of kaart.

Nu wil ik weten wat jullie het beste/goedkoopst vinden.
Ik zit momenteel bij proximus smile..

In belgie is alles duurder dan in nederland betreft mobiele telefoons dan.
bijons heb je al een abo van 300 min. voor 12 .50 in de maand wel sim only

Ik betaal alleen voor men bellen. ik heb nog 19500 gratis sms'jes staan :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nu een "tariff check up" laten doen via het nummer 6000 (proximus), daarbij gaan ze in de laatste factuur laten weten wat voor mij het beste zou passen.

Nu ben ik wel eens benieuwd wat die mij gaan zeggen. Uiteraard gaan ze geen dingen aangeven van concurrenten.

Nu ben ik iemand die zijn gsm enorm weinig gebruikt, dus zie ik die walk & talk van telenet wel zitten

Ik betaal alleen voor men bellen. ik heb nog 19500 gratis sms'jes staan :)

en welk abo heb jij dan?

Ik heb nu een "tariff check up" laten doen via het nummer 6000 (proximus), daarbij gaan ze in de laatste factuur laten weten wat voor mij het beste zou passen.

Nu ben ik wel eens benieuwd wat die mij gaan zeggen. Uiteraard gaan ze geen dingen aangeven van concurrenten.

Nu ben ik iemand die zijn gsm enorm weinig gebruikt, dus zie ik die walk & talk van telenet wel zitten

en welk abo heb jij dan?

Is gewoon een herlaad kaart van mobistar (dunno welke actie er bij vast hangt), bij elke herlaadbeurt van 10euro krijg ik 1000gratis berichtjes. + die 10 euro dan natuurlijk.

Het enige wat ze er aan vast hangen is dat je maandelijks moet herladen of je bent je gratis berichten kwijt.
Maarja ik kom rond met 10 euro de maand dus dat vind ik wel in orde.

Als je iemand bent die veel bericht en weinig belt is het wel goed.
je bericht voorniet en het geld blijft zich maar opstapelen kun je later nog heel lang verder moest die actie ooit is verlopen.

Terug
Naar boven