Fitness Seller

Gta Iv

er is een gigantisch easteregg bij het vrijheidsstandbeeld

je moet met de helikopter naar boven vliegen en er uitstappen waar je dat kunt, dan kun je via een ingang naar binnen en zie je een gigantisch kloppend hart :p

:roflol: heb het vrijheidsbeeld nog niet gezien.

Statue of happiness ofzo heet dat toch?

Ik zit op 15% Door de verbouwingen veel te weinig tijd om te spelen!

Gewoon de gelekte torrent.

torrents zijn voor noobs,usenet is de shit

whoohoo, heb hem ook eindelijk binnen :D

Vind het spel wel erg schokkend, lijkt wel of de Xbox360 het grafisch allemaal niet aankan ???

Vind het spel wel erg schokkend, lijkt wel of de Xbox360 het grafisch allemaal niet aankan ???

Dan is er ofwel iets met jou xbox of met je gta, want mijn xbox speelt het spel perfect, vlot en zonder problemen af...

Dan is er ofwel iets met jou xbox of met je gta, want mijn xbox speelt het spel perfect, vlot en zonder problemen af...

Idd ,zal wel aan de xbox liggen.

M'n ps2 had dit indertijd ook,bij sommige spellen bleef het beeld hangen. Was iets met de lens ,was gelukkig nog in garantie.

Je hebt helemaal gelijk homer hier op m´n playstation 3 schokt ie ook heel af en toe.
Merk ook dat het spel trager is dan de voorgaande delen, Het vechten gaat langszaam auto´s in en uitstappen ook trage hap.

Vice City is stukken beter.

Ik heb spel al na een 45 minuten de hoek ingegooid.:D
Ten tweede vind ik ook die hele nieuwe generatie Spel Computers tegenvallen.
Ik beleefde toch meer plezier aan m´n playstation 2 of m´n PC waar ik met regelmaat Command and Conquer op speel.

Als je hem niet origineel heb verander dan van DVD's. Neem verbatim.

Als je hem wel origineel heb, laatje xbox dan nakijken. Ik heb geen enkele framedrop mogen meemaken en vond het echt geweldig spelen.

ik heb hem gekocht gister, heb een ps3 pakket met grand turismo gekocht en gta4 apart (die hadden ze bij ons nog zat op voorraad bij de dixons in de v&d)

ik vind hem echt kk dik maar wat ik wel jammer vindt is dat de politie zo snel komt, dat is echt irritand.

Ik kan maar niet wennen aan hoe leuk het is om zwervers halfdood te trappen en hun benen vol te schieten met lood zodat ze moeten kruipen:D

ook als ik op het strand sta met dat zonnetje en dat water met de stad in de verte dan fleur ik al helemaal op:D

Ook wel vet dat je door de voorruit knalt als je een zware botsing hebt,

weet iemand of je ook andere vechtskills kan leren??

Laatst bewerkt:
hehe dit bericht typ ik met mijn ps3 echt vet

Een uurtje geleden heeft m'n broer ook GTA4 gekocht. Ziet er wel vet uit.:cool:

Terug
Naar boven