AndroidHealthClinic

Gta Iv

niemand zet hier reviews neer omdat iedereen aan het gamen is duhh. ik verwacht eind deze week een review van gta door een dbb member:D

de grafiek van het aantal bezoeken op dbb zal deze week wel dalen;)

YouTube - Broadcast Yourself.

op youtube gta4 ingetypt, er is altijd wel iemand die er een filmpje van opzet:D

EDIT:

in een filmpje op youtube zij een gozer in het filmpje dat gta4 op de xbox wat meer glitches heeft zoals een hoofd dat door een muur heen gaat en gelijk zijn ze aan het b**chen met reacties dat de ps3 beter is dan de xbox360 enzo:D hahaha, je zal maar geen leven hebben:P

Laatst bewerkt:
heb ff tijdje gespeeld, moet zeggen dat ik hem enigzins vind tegenvallen....

graphics overdag zijn echt stuk mooier als snachts, gameplay vind ik ook niet zo veel verbeterd... maarja...misschien ook deels omdat ik de PS3 bediening niet gewend ben met gta

Heb hem nu tijdje gespeeld en game is ergg leuk:p
Toch een aantal minpuntjes vind ik, game is erg donker (zelfs als brightness op hoogste) zowel bij xbox als ps3 (ikzelf heb xbox, buurman ps3:D ) en besturing van de auto's is erg lastig , hoewel het waarschijnlijk wel veel realistischer is, mis ik een beetje het gevoel van een snelle auto te stelen en er tegen hoge snelheid bochten doorscheuren en zo de politie af te schudden:D

review kan je hier al vinden trouwens : Xbox Only | Reviews | Grand Theft Auto IV

Inderdaad, de game is donker. Kan het soms echt niet goed zien..

Even eerlijk, als je IV erin stopt na San Andreas gespeelt te hebben zeg je echt niet van 'niet zo veel verbeterd'. GTA4 is zoveel beter uitgewerkt, op alle vlakken. Enige echte minpunt zou het realisme kunnen zijn, maar ik zelf vind het zo juist veel beter. En ik heb ook nog niets van auto-modding gezien? Verder prachtige game :d

Heb hem nu tijdje gespeeld en game is ergg leuk:p
Toch een aantal minpuntjes vind ik, game is erg donker (zelfs als brightness op hoogste) zowel bij xbox als ps3 (ikzelf heb xbox, buurman ps3:D ) en besturing van de auto's is erg lastig , hoewel het waarschijnlijk wel veel realistischer is, mis ik een beetje het gevoel van een snelle auto te stelen en er tegen hoge snelheid bochten doorscheuren en zo de politie af te schudden:D

review kan je hier al vinden trouwens : Xbox Only | Reviews | Grand Theft Auto IV

Gewoon niet remmen in de bochten en geen gas geven in de bochten. Dat autorijden is een beetje lastig in het begin maar je went er wel aan :)

Even eerlijk, als je IV erin stopt na San Andreas gespeelt te hebben zeg je echt niet van 'niet zo veel verbeterd'. GTA4 is zoveel beter uitgewerkt, op alle vlakken. Enige echte minpunt zou het realisme kunnen zijn, maar ik zelf vind het zo juist veel beter. En ik heb ook nog niets van auto-modding gezien? Verder prachtige game :d

wrom wil iedereen auto modding?? koop dan need for speed!

Auto modden was best leuk in Saints Row. Dan hecht je ook meer 'waarde' aan je auto.

Of in het spel zelf..

Auto modden was best leuk in Saints Row. Dan hecht je ook meer 'waarde' aan je auto.

idd, automodden was echt wel leuk in Saint's Row, net zoals het volledig kunnen aanpassen van je character, dat mis ik ook wel in GTA..

Overigens vind ik dat ze met iets meer en duidelijkere kleuren mochten gewerkt hebben in de HUD, wnt dat bagger groen als je een waypoint inzet is identiek dezelfde kleur als je health (denk toch dat het health was), is soms wel beetje irritant vind ik, maar nu stop ik met kleine commentaar te geven op gta:D Het is maar meer dan normaal dat zo een grote game niet 100% perfect is, het gaat dan ook vooral om de gameplay;)

wtf, mn ps3 liep net gewoon vast tijdens gta 4... moest em met die power button aan de achterkant resette

gij zult niet stelen? daar gaat je ticket naar heaven klus ?

:roflol:

ik ben geestelijk nog in de groei, dus ik maak soms nog wel wat foutjes............
:eek::D

na elke download vraag ik Jezus om vergeving!!
;)

hahaha, net als het geloof, alles doen wat god verboden heeft en aan het eind van de week je zonden biechten en dan is het weer goed:D

Zoals een echte gelovige dat doet!

Terug
Naar boven