MuscleMeat

Gta Iv

Alright 4 uurtjes gestudeerd, rest van de dag GTA :cool: Kan toch niet gaan zuipen in Amsterdam dus dan lijkt het me een prima alternatief!

ik ben ook lekker bezig\:)

Heeft niemand problemen met online spelen op de ps3? ik word hele tijd gedisconnect from network....

Overal uitverkocht :(

ooohke PSN is down :(

Gru-we-lijke game!!

Echt de sfeer in de stad is heel vet, ben benieuwd naar de andere eilanden..

op hoeveel % game progess zitten jullie? ik nu op 18%

Ik al iets van 34% dacht ik.. Heb nu net een missie gedaan met Packie waarbij ik een bank moest beroven. Die was echt vet. Na deze missie kwam het 3e eiland vrij.

Strax es ff kieken ofie nog te verkrijgen is

zou er een gta4 pakcet uit komen op xbox360?

Alright 4 uurtjes gestudeerd, rest van de dag GTA :cool: Kan toch niet gaan zuipen in Amsterdam dus dan lijkt het me een prima alternatief!

goed van je dat je die 4 uurtjes nog kan opbrengen als je toegang hebt tot gta4. was bij mij met gta san andreas heel anders:D toen
ging gta sa voor alles:D

zou er een gta4 pakcet uit komen op xbox360?

bij de ps3 wel,

-ps3
-1 controller
-gta4

is iets van 430 euro dacht ik, maar komt pas over 2 weken uit

Laatst bewerkt:
werkt de nieuwe game ook op windows vista, of alleen nog maar ps3

PS3 en Xbox 360. PC versie is er nog niet.

Masterlijke game, ben nog pas bij eiland 1, de andere eilanden verschillen niet veel omdat ik er met een helicopter al naartoe ben gevlogen die ik gekregen heb dankzij een code :D Vind vice city toch nog mooier, heb et ook altijd de mooiste gevonden.Omdat het ook mijn eerste gta was misschien..... veel gameplezier nog ;)

er is een gigantisch easteregg bij het vrijheidsstandbeeld

je moet met de helikopter naar boven vliegen en er uitstappen waar je dat kunt, dan kun je via een ingang naar binnen en zie je een gigantisch kloppend hart :p

Ik moet een ps3 kopen als ik dit spel wil, wel zonde van mijjn geld maar ik moet hem hebben.

Terug
Naar boven