XXL Nutrition

Gta Iv

De kans is klein als je je games checkt met bepaalde programmas. Die kijken of hij 'stealth' is, zoniet dan kan hij hem patchen. Dit maakt het voor microsoft onmogelijk om te zien of je met een illegaal spel aan't spelen bent. Dus altijd zorgen dat je 360 backups stealth zijn :)

Lijkt mij games een licentie hebben ingebouwd die hij checked voordat je online gaat.

OOOHKE k*t!!!!!!!!1

net parkeerboete a 60e gekregen....geen GTA voor mij dus deze maand :(

Ik heb 'm niet gepreorderd. Ik ga de 29ste voor openingstijd naar de winkel en hoop er nog een te kunnen bemachtigen.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb em al :) vette game hoor:)

Pff ik weet niet of ik voor deze game speciaal een console moet kopen, want de pc versie laat nog denk ik een paar maanden op zich wachten.

Pff ik weet niet of ik voor deze game speciaal een console moet kopen, want de pc versie laat nog denk ik een paar maanden op zich wachten.

dat is idd wel zeker,

maargoed , ik zie het zo...nu ik een ps3 heb, hoef ik geen mega dure GAME pc meer te kopen (cheape vidkaart will do )

dat is idd wel zeker,

maargoed , ik zie het zo...nu ik een ps3 heb, hoef ik geen mega dure GAME pc meer te kopen (cheape vidkaart will do )

Waarom heb je trouwens een ps3 gekocht ipv een xbox arcade ofzo die maar 199 euro kost?Alleen vanwege de blue ray?

Bij de videotheek movie max kost GTA4 50 euro, daar laat ik hem niet voor liggen;)

Laatst bewerkt:
ik heb hem voor mijn xbox360 , ziet er echt vet uit
Maar GTA is niet echt mijn ding gaat veels te tijd in zitten

hoe kan je em nou alweer hebben?

FTD?

gebrand? hoe groot is dat bestand dan? :P

Ik heb 'm niet gepreorderd. Ik ga de 29ste voor openingstijd naar de winkel en hoop er nog een te kunnen bemachtigen.

Proberen kan je altijd maar geef je weinig kans. Het spel schijnt nu al zoveel x verkocht te zijn (pre orders) dat ze verwachten nieteens aan alle pre orders te kunnen voldoen de 29e. Wel verwachten ze een week later alweer een volgende grote lading te hebben die een einde zal maken aan de tekorten.

Hopelijk krijgt mijn broertje hem wel gewoon begin volgende week.. (heeft hem iig al 2 maanden gelee besteld)

Ik heb hem al sinds gister. Heb al 20,50% uitgespeeld:O. Echt verslavend.

Terug
Naar boven