XXL Nutrition

Gta Iv

Proberen kan je altijd maar geef je weinig kans. Het spel schijnt nu al zoveel x verkocht te zijn (pre orders) dat ze verwachten nieteens aan alle pre orders te kunnen voldoen de 29e. Wel verwachten ze een week later alweer een volgende grote lading te hebben die een einde zal maken aan de tekorten.

Hopelijk krijgt mijn broertje hem wel gewoon begin volgende week.. (heeft hem iig al 2 maanden gelee besteld)

hmm oke :P weekje wachten kan geen kwaad :P

GTA 1 > Alle andere delen.

6.8 gb ongeveer, past mooi op een Dual Layer DVD. Die gebruik je voor x360 backups:)

Ik baal zo kk hard dat ik een 360 heb staan met ring of death! :mad:

Haha, ik zit hem al 3 dagen lang te spelen. Normaal ben ik nooit zo'n gamer maar GTA werkt altijd wel verslavend bij mij. Heb je je garantie sticker nog? Als je die er weer even op plak kan je proberen om een nieuwe te regelen bij MS.

garantiesticker is nog eens nie nodig heb mijnes met ring of death gewoon opgestuurd en nbieuwe gekrege

garantiesticker is nog eens nie nodig heb mijnes met ring of death gewoon opgestuurd en nbieuwe gekrege

Ik heb mijne 360 enkele maanden geleden ook opgestuurd om dat hij geen dvd's meer kon afspelen. Na 2 weken had ik hem terug thuis,dvd's werkten maar de koelventilator die erin zit rammelt echt hard. Ik ga hem denk ik gewoon nog eens opsturen ,misschien krijg ik nu wel een nieuwe.

t*ring, jongens GTA IV is zoooo vet!! Het speelt zo lekker. De physics van de mensen en auto's zijn gruwelijk.

Het enige jammere vind ik het vechten, je slaat snel mis (vooral met een honkbalknuppel). Maarja misschien kwestie van oefenen.

dinsdag is die voor mij :P miss maandag, ligt aan de winkel
dan lekker spelen op 107cm diameter hd tv :) het leven is mooi

Vin het spel geweldig. Alleen zijn er echt heel weinig winkels en kleding. Je hebt in het hele spel bijvoorbeeld maar 2 brillen. Voor de rest vermaak ik me nog steeds heel erg:)

Kleding zou mijn laatste zorg zijn, ik verheug me op de multiplayer

gisteren nog vlug gereserveerd via de website van dreamland ;)

Denk dat ik er zonder reservering ook wel 1 kan regelen. Misschien kan ik em morgen wel ophalen bij een oude buurjongen die in de frs werkt. Zou mooi zijn

Vin het spel geweldig. Alleen zijn er echt heel weinig winkels en kleding. Je hebt in het hele spel bijvoorbeeld maar 2 brillen. Voor de rest vermaak ik me nog steeds heel erg:)

Kleding ziet er ook echt niet uit. Voor zover ik heb gezien :p

Op het nieuwe eiland wordt het wel iets beter. Dan krijg je een heren winkel met pakken en een "trendy" winkel. Maar ik vin het echt raar dat ze op het eerste eiland maar één winkel hebben waar ze alleen maar Russische rommel verkopen. Dat ze zo weinig kleding hebben is zeker raar gezien het feit dat je dates op je kleding letten. Ze letten er dan o.a. op of je wel bij iedere date iets anders aan hebt.

Terug
Naar boven