MuscleMeat

Gta Iv

JvR90, heb jij ook last van het misslaan? Soms sla je een poppetje languit op de grond en dan wil je hem verder stompen, maar slaat je ventje voor zich uit. Zo mis je elke keer, en lijkt het gevecht er niet uit te zien. Ook als je tegenstand staat sla je nogal snel mis.

Nee, maar als zon game goed verkoopt. word ie echt wel goedkoper.

ehum... dat dacht ik niet dan blijft die juist duur ls die goed verkoopt dan kunnen ze eraan verdienen pas als een spel niet meer verkoopt of slecht verkocht word gooien ze de prijzen wat naar beneden want waarom zouden ze een goed verkopend spel in de uitverkoop gooien? werk zelf bij de intertoys kweet hoe het werkt. en ff over gta4 kheb hem al gespeeld we hadden hem in de winkel al een week geleden en hebben we ff met collegas gegamed en ik moet zeggen die game is tee bruut voor woorden

correct ja.

maar GTA kwam dinsdag toch?

ben beniewd hoe hjet echt loopt met die "uitverkocht" verhaaltjes :D

k heb de special edition gereserveerd

hopelijk is die op tijd binnen

KAN je ook online game

JvR90, heb jij ook last van het misslaan? Soms sla je een poppetje languit op de grond en dan wil je hem verder stompen, maar slaat je ventje voor zich uit. Zo mis je elke keer, en lijkt het gevecht er niet uit te zien. Ook als je tegenstand staat sla je nogal snel mis.

Als hij op de grond ligt moet je op X drukken om te schoppen. Maar vechten werkt idd niet zo super lekker. Maar ik vecht ook nooit want ik heb veel vette wapens.

Heb je veel framedrops op de xbox360 of loopt het allemaal soepel?

ehum... dat dacht ik niet dan blijft die juist duur ls die goed verkoopt dan kunnen ze eraan verdienen pas als een spel niet meer verkoopt of slecht verkocht word gooien ze de prijzen wat naar beneden want waarom zouden ze een goed verkopend spel in de uitverkoop gooien? werk zelf bij de intertoys kweet hoe het werkt. en ff over gta4 kheb hem al gespeeld we hadden hem in de winkel al een week geleden en hebben we ff met collegas gegamed en ik moet zeggen die game is tee bruut voor woorden
idd kijk maar naar nintendo, daar is de ds & wii nog niet gezakt in prijs

Heb je veel framedrops op de xbox360 of loopt het allemaal soepel?

Eigenlijk vrijwel geen framedrops. Wel af en toe dat er ineens iets op het scherm "popt" als je heel snel op een andere locatie komt. Bijvoorbeeld wanneer je van een wolkenkrabber springt of wanneer je met een hele snelle auto rijdt. Maar dit blijft ja altijd wel houden met complexe spellen als dit.

wat een klotepolitie,ze sluiten me gewoon in met 5 autos.

Jongens weet iemand of je online kan game

ja dat kan

Kerel wat is dat voor vraag.. Daar gaat het juist om bij deze game man. De multiplayerhype! Heb je daar echt niks van meegekregen.. Staat ook allemaal in de videoreview die hierboven gepost is.

Kerel wat is dat voor vraag.. Daar gaat het juist om bij deze game man. De multiplayerhype! Heb je daar echt niks van meegekregen.. Staat ook allemaal in de videoreview die hierboven gepost is.

Nee daar gaat het niet om:rolleyes:
SIngelplayer is ook masterlijk, maar idd multiplayer word ook super;)

edit: Ik hoop dat ze hem morgen hebben bij moviemax

Nee daar gaat het niet om:rolleyes:
SIngelplayer is ook masterlijk, maar idd multiplayer word ook super;)

edit: Ik hoop dat ze hem morgen hebben bij moviemax

Eenmaal de singleplayer uit is gaat toch iedereen voor langere tijd over op de masterlijke multiplayer..

ik ga helemaal stuk om Brucie, die roid monkey. :roflol: Geweldige karakters hebben ze er bij Rockstar van gemaakt. :thumb:

Terug
Naar boven