Fitness Seller

GTA San andreas

Var

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Nog even jongens! 10juli komt die in Europa op de pc, 7juli in Amerika!

Ik speel al maanden geen spellen meer, maar hier ga ik mij toch aan wagen hoor!

Minimum system requirements:

1GHz Intel Pentium III or AMD Athlon Processor
256MB of RAM
8x DVD-ROM Drive
3.6 GB of free Hard Disk space for a minimal install
64MB Video Card with DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" or better)
DirectX 9 compatible Stereo Sound Card
Keyboard & Mouse

Recommended system requirements:

Intel Pentium 4 or AMD Athlon XP processor (or better)
384(+) MB of RAM
16x DVD-ROM drive
4.7 GB of free Hard Disk space for a full install
128(+) MB Video Card with DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" or better)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vergelijking

PS2

PC

Moet wel lukken met mn 1800+ GF4MX en 512DDR.
GTA zal weer garant staan voor heel wat uurtjes zoet speelplezier! :D

Wat dacht je van BF2 over 3 weken ? Maar voorlopig hou ik me wel zoet met WoW :)

Idd. Ik speel sinds een jaartje helemaal geen spelletjes meer. De laatste die ik speelde was GTA 3. En ook GTA:SA zal ik gaan spelen. Je kan in dat spel zelfs in de gym gaan pompen om breder te worden :D

Alleen jammer dat je geen blanke kerel kan zijn - dan kun je jezelf toch wat meer inleven.

huckfinn zei:
Idd. Ik speel sinds een jaartje helemaal geen spelletjes meer. De laatste die ik speelde was GTA 3. En ook GTA:SA zal ik gaan spelen. Je kan in dat spel zelfs in de gym gaan pompen om breder te worden :D

Alleen jammer dat je geen blanke kerel kan zijn - dan kun je jezelf toch wat meer inleven.

Nog voordat het spel gereleased zal worden zal er een "whiting mod" verschijnen. Mark my word for it :D

sanniejj zei:
Wat dacht je van BF2 over 3 weken ? Maar voorlopig hou ik me wel zoet met WoW :)

Maar de PC waarop BF2 in full details moet gaan draaien moet nog worden gemaakt :D . WoW blijft een verslaving, lvl 59 en lvl 31 maarja als GTA er weer aan komt :o ;) .

San Andreas is een superspel idd. Al vind ik de vergelijking niet echt goed, want dat beeld ziet er echt niet zo blurry uit als je 't op de PS2 speelt, maargoed.

Speelt er iemand GTA online?

Ah san andreas ben ik net aan het downloaden met een p2p :D

• Topic Starter Topic Starter
Hij is nog niet verkrijgbaar, ook niet op het net.

Uhm wat ben k aan het laden dan.. :(
Hmmz zal wel weer es een oude versie zijn. :mad:

Superspel, GTA SA, heb het op de Ps2, en ja vooral dat pompen in de sportschool doet het 'm :D
Maar jongens, niet te hard van stapel lopen, na zo'n 30 reps ligtie te hijgen en is zit de workout voor die dag erop.

Big_M zei:
Superspel, GTA SA, heb het op de Ps2, en ja vooral dat pompen in de sportschool doet het 'm :D
Maar jongens, niet te hard van stapel lopen, na zo'n 30 reps ligtie te hijgen en is zit de workout voor die dag erop.

ja dat trainen is bagger opzich is bagger... maar het idee is leuk. Het staat ook veel gevaarlijker als je zijn top bereikt hebt dan dat je zo'n magere gangstre bent.

je kan geloof ik al de 3e training max pakken, geloof 300 lbs ofzo(ben het ff kwijt, tijdjeniet gespeeld) en als je honger krijgt, dus dat je niet optijd gegeten hebt, verlies je massa ;)

ben em al aan het downen van torrent!!!!! :D :D :D :D :D

Mazzelssssssssssssssssssssssssssssss :cool:

oe groot is ie ?

4 gig ?

op minstens 5 ng's te vinden :cool:

k*t t*ring , zit ik op 80 % :'(

heb em gister en vandaag even zitten spelen. leuk spelletje :) Ik zit alleen met 1 ding, na een minuut of 5 spelen heb ik geen geluid meer. De geluiden van voetstappen of voorbijgangers die tegen je praten ofzo hoor ik niet meer :s Iemand hier ervaring mee of oplossingen voor?

hmm check sound opties

mss is het een bug , dan maar wachten op patch :p

• Topic Starter Topic Starter

Dit veranderen kan de geluid problemen oplossen.

Hey,

Ik heb de hoodlum versie gedownload, maar er zit geen .cue of .bin bij waarmee ik de DVD kan mounten. Nu ben ik een redelijk sukkel met computers, dus vertel mij even wat ik moet doen :D

Of hoort er wel zo'n cue, bin of blabla bij te zitten en heb ik een fake gedownload?

Terug
Naar boven