Fitness Seller

GTA San andreas

Var

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Nog even jongens! 10juli komt die in Europa op de pc, 7juli in Amerika!

Ik speel al maanden geen spellen meer, maar hier ga ik mij toch aan wagen hoor!

Minimum system requirements:

1GHz Intel Pentium III or AMD Athlon Processor
256MB of RAM
8x DVD-ROM Drive
3.6 GB of free Hard Disk space for a minimal install
64MB Video Card with DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" or better)
DirectX 9 compatible Stereo Sound Card
Keyboard & Mouse

Recommended system requirements:

Intel Pentium 4 or AMD Athlon XP processor (or better)
384(+) MB of RAM
16x DVD-ROM drive
4.7 GB of free Hard Disk space for a full install
128(+) MB Video Card with DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" or better)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vergelijking

PS2

PC

Moet wel lukken met mn 1800+ GF4MX en 512DDR.
GTA zal weer garant staan voor heel wat uurtjes zoet speelplezier! :D

Wat dacht je van BF2 over 3 weken ? Maar voorlopig hou ik me wel zoet met WoW :)

Idd. Ik speel sinds een jaartje helemaal geen spelletjes meer. De laatste die ik speelde was GTA 3. En ook GTA:SA zal ik gaan spelen. Je kan in dat spel zelfs in de gym gaan pompen om breder te worden :D

Alleen jammer dat je geen blanke kerel kan zijn - dan kun je jezelf toch wat meer inleven.

huckfinn zei:
Idd. Ik speel sinds een jaartje helemaal geen spelletjes meer. De laatste die ik speelde was GTA 3. En ook GTA:SA zal ik gaan spelen. Je kan in dat spel zelfs in de gym gaan pompen om breder te worden :D

Alleen jammer dat je geen blanke kerel kan zijn - dan kun je jezelf toch wat meer inleven.

Nog voordat het spel gereleased zal worden zal er een "whiting mod" verschijnen. Mark my word for it :D

sanniejj zei:
Wat dacht je van BF2 over 3 weken ? Maar voorlopig hou ik me wel zoet met WoW :)