Fitness Seller

GTL's Trainingslog <3

GTL

Novice
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
78kg
Aangezien dit mijn eerste post is zal ik mezelf ff voorstellen:

Ben nu bijna 20 en heb al iets langer dan 1,5 jaar een fitnessabo. Toen ik begon was ik met m'n 60kg wel een zware ecto maar aangezien ik daar toen de betekenis nog niet van wist, voelde ik me wel een zware playah met m'n 6pack:cool: Heb vorig jaar december DBB ontdekt en ben sindsdien veel meer gaan letten op m'n voeding en trainingsmethoden. Ben in februari dit jaar begonnen met Rippetoe wat ik tot eind april ongeveer heb volgehouden en doe nu een 4-daagse split:

Maandag: Rug
Dinsdag: Shouders & Triceps
Donderdag: Borst & Biceps
Vrijdag: Benen & Buik (dagen verschillen wel eens).

Stats:

lengte: 181cm
gewicht: 77kg

Deadlift 2x5 120kg
Squat 3x5 85kg
Bench 3x5 75kg

• Topic Starter Topic Starter
Hier ff een foto van hoe ik er vorig jaar na de vakantie bijstond, zal binnekort ook foto's posten van mijn huidige toestand:D.. Opmerkingen, vragen, adviezen, etc. zijn natuurlijk altijd welkom;)

GTL.jpg

Mooie vooruitgang van 60>77kg.
Suc6 met je log.:)

13/05 Shouders

Military Press 15 x 50kg
Side Lateral Raise 24 x 10kg
Bent over DB Rear Delt Raise With Head On Bench 24 x 7kg
Front DB Raise 24 x 8kg
Seated DB Press 24 x 16kg
Shrugs 37 x 27kg

Hierna nog wat buikspieroefeningen gedaan, iets van 6 setjes in totaal om helemaal stuk te gaan.
Normaal gezien doe ik schouders altijd samen met triceps mr die waren nog te verrot van maandag:D

Heeft iemand trouwens nog een goed alternatief voor de "Bent over DB Rear Delt Raise With Head On Bench" (achterkant schouders)
want dat vind ik echt zo'n k*toefening die volgens mij meer gericht is op definiëring dan op massa..

Gym tann laundry ? :roflol: jersey shore fanboys :D

waarom zoveel herhalingen trouwens

Gym Tan Laundry ftw:D

Doe met DBs meestal 3 setjes van 10,8,6 reps. Dacht dat het qua reps wel meeviel ? Wat doe jij meestal dan..

17/05 Borst & Biceps

Vandaag nog eens naar de gym gegaan om te knallen, zaterdag en zondag waren te zware prakdagen (booze + no sleep) dus niet gaan trainen:sad::(

Benchpress 15x 72.5kg
Incline BP 21x 50kg
Incline DBP 24x 22kg
Decline BP 12x 40kg, 10x60kg, 8x70kg, 3x80kg (met spotter n hulp bij de laatste 2 sets)
Chin Ups 3x8
21's (barbell curls) 21x20kg, 21x30kg

19/05 Rug

Vandaag ondanks examenstress nzo toch gaan fitnesse mr ging niet zo heel lekker want kreeg in de helft
van m'n workout zware last van m'n rechter elleboog:mad: Had er maandag ook al last van na het benchen
maar dacht dat het weg was. Laat 'm nu mr ff een dagje rusten dan:D kan ik 'm vrijdag weer lekker
afbeulen bij m'n schoudertraining haha !

Deadlift 130kg 2x5 (jeeuj weer 10kg erbij:hedbang:)
Pull ups 2x8
BOR 3x 65kg
DB Rows 24x 20kg (tijdens rows elleboog helemaal verdoet dus toen mr beslist om te gaan douche:()

Terug
Naar boven