AndroidHealthClinic

Guantanamo-gevangene aangekomen in België

MeDieViL

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
560
Massa
40kg
media_xl_2118809.jpg

Sympathisanten betogen voor het Witte Huis om de Guantanamo-gevangenis definitief te sluiten.

Op de militaire luchthaven van Melsbroek is vanavond een gevangene uit Guantanamo aangekomen. Dat meldt 'Het Nieuws' van vtm. Ons land had de VS aangeboden om een gevangene uit Guantanamo op te vangen. De man is vrijgesproken en komt België als vrij man binnen.

De man krijgt een nieuwe identiteit, een visum en een verblijfsvergunning, zodat hij hier zal kunnen werken. Buitenlandse Zaken weigert commentaar te geven. (belga/svm)
http://hln.be/hln/nl/957/Belgie/art...antanamo-gevangene-aangekomen-in-Belgie.dhtml

Ben benieuwd wanneer ie zichzelf opblaast...

Ben benieuwd wanneer ie zichzelf opblaast...

Er zijn genoeg gevangenen die daar zonder goede reden zitten, als er voldoende bewijs was dat deze man echt in staat was tot zoiets hadden ze hem niet zomaar een verblijfsvergunning, visum, identiteit en werkmogelijkheid gegeven.

Hoeveel wil die afvallen ?

• Topic Starter Topic Starter
Er zijn genoeg gevangenen die daar zonder goede reden zitten, als er voldoende bewijs was dat deze man echt in staat was tot zoiets hadden ze hem niet zomaar een verblijfsvergunning, visum, identiteit en werkmogelijkheid gegeven.
En dat kan Amerika zelf niet oplossen dan? Moeten andere landen er weer voor gaan opdraaien omdat ze het zelf niet vertrouwen.

Ok dan...
Het is wachten op de eerste aanslag.
Hopen dat het koningshuis getroffen wordt, zijn we er ineens vanaf.

En dat kan Amerika zelf niet oplossen dan? Moeten andere landen er weer voor gaan opdraaien omdat ze het zelf niet vertrouwen.

Ben ik het ook mee eens.

Ik snap ook niet waarom hij niet naar Amerika kan gaan, er wordt teveel gedaan wat Amerika verlangt en teveel gelooft wat Amerika zegt imo.
Het is alsof de nederlandse/belgische regering zelf niet kan nadenken.

Maar alleen omdat deze man gevangene was in guantanamo bay betekent nog niet dat hij zich schuldig maakt aan terroristische activiteiten, het is niet voor niets dat die gevangenis dicht is.

• Topic Starter Topic Starter
Ben ik het ook mee eens.

Ik snap ook niet waarom hij niet naar Amerika kan gaan, er wordt teveel gedaan wat Amerika verlangt en teveel gelooft wat Amerika zegt imo.
Het is alsof de nederlandse/belgische regering zelf niet kan nadenken.

Idd, beetje hopen dat America ons ook eens zal helpen als we het nodig hebben.. Ik zou er niet op rekenen.:rolleyes:

Amerika zou eens naar hun eigen land moeten kijken inplaats van zo gefocust te zijn op andere landen.

Veel plezier er mee jongens.. :p

Terug
Naar boven